April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @janne, bij de oudste had ik het gevoel dat ie een dag later zou komen en hij kwam op de datum. Maar daar zit wel een kleine kanttekening bij want die datum was later weer veranderd. Mijn eerste uitgerekende datum was de 6e oktober en om een vage reden had een vk die veranderd in 5, terwijl toen uit 2 echo's de 6e kwam. Dus heb ik als datum de 6e aangehouden. dat klopte.
    Bij eva was het zowiezo raar want ze zou veel te vroeg geboren worden maar is uiteindelijk met 41 geboren...
    Bij meike had ik de datum ook precies goed :D op een gegeven moment kreeg ik heel sterk het gevoel dat het de 19e zou worden, was toen de 23e uitgerekend. Wat was ik teleurgesteld dat ik wakker werd en er niks aan de hand was... om 3 uur had ik ineens het gevoel dat ze wel zou komen en had wat krampjes en ze is toen om 10 uur geboren ;).
    Maar ik pin me er nu niet aan vast hoor... het is nu eigenlijk nog zo rustig in mn buik, heel af en toe een oefenweetje maar niks zoals bij de andere meiden dus het zou me ook niks verbazen als ik overtijd ga...

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo, ik wordt ineens door vermoeidheid overvallen. hahaha... suikerdipje denk ik. Ga maar eens een pot thee zetten :D.
    dan as the world turns van gisteren kijken met mijn borduurwerkje...

ben nu bijna op de helft... wat een teringwerk zeg! hahaha, vind het wel leuk hoor maar het is nogal een project...

Ben jij al klaar janne?

Bekijk bijlage 57170

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    de andere muur, niet op de foto, heeft het behang dat in die fotolijstjes zit dat op de commode staat. Niet de hele muur maar we hebben een plaat van 2 bij anderhalf hoog behangen.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk kamertje Napoleon! En je bent toch al een aardig eind met je borduurwerk!

@ Lysette, Marijke B is vorige week bevallen van een dochtertje, Sophie.

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@napoleon wat een geweldig kamertje echt zo schattig.

@ doorslapen vna mannetje hij word altijd wel even wakker maar slaapt ookzo weer door :p dus neej heeft weinig problemen..

@ datum voorgevoel nee ik niet maar mn vent wel die zegt koninginnendag... we zullen zien..

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Janne; Bij mij zie ik geen verschil aan mijn buik eigenlijk. Wel voel ik heel erg onderin meer gerommel
    en ook pijnscheutjes af en toe alsof ze tegen mijn schaambeen aan drukt
    Marijn; Jee volgende week al ! Pff dat gaat wel heel erg snel zeg..
    Wendy; Heel veel succes vanmiddag ! Ik ga voor je duimen
    @ Caromama; herkenbaar dat niet op de bank kunnen hangen. Het klink zo fijn, lekker een avondje op de bank, maar
    ik vind het een drama. Kan ook absoluut mijn draai niet vinden, terwijl we een hele fijne grote lounge-bank hebben..
    zit nu vaak tegen twee kusssens, op een kussen met een kussen onder mijn knieen en dan houd ik het wel even vol
    @ Elegance; mijn mannetje slaapt overal doorheen ! Vraagt iedere ochtend; ``ben je er nog uit geweest vannacht ?``
    ha ha.. dat wordt nog wat straks. Zelfs toen ik pas buikgriep had en er ieder half uur uit ging en met emmers liep
    te sjouwen etc had hij pas tegen de ochtend iets door..
    @ Napoleon; wat een werk zo`n borduurwerkje ! Respect hoor daar heb ik dus echt geen gedult voor ..
    En wat een lief kamertje.. echt heel schattig..
    En iedereen die ik vergeten ben ... sorrie..
    Hier een goede nacht gehad ! Ongelooflijk.. om 23.30u ofzo naar bed. 3x eruit om te plassen en om 10.15u wakker
    geworden !! Heerlijk ... Het is nu wel erg druk in mijn buik, maar ja..
    Ga vandaag proberen wat actiever te zijn dan gisteren, maar dat moet wel lukken denk ik. Voel me ook beter
    Overigens valt het me hier op dat iedereen ineens nog langs wil komen, ze willen me allemaal nog even zien, voordat..
    Terwijl het zomaar nog 7 weken kan duren.. ha ha. maar ja het komt wel echt dichterbij !

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Napoleon: wat een vrolijk kamertje!!

Mijn man slaapt overal doorheen....... Mag wel een toeter kopen voor als de bevalling begint....

Ik denk nog steeds dat ie te vroeg komt, dus echt in april, maar waarzeggen is nooit mn sterkste kant geweest hahahaha

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh ja.. en ik heb ontzettende jeuk aan mijn buik vooral s`avonds en snachts .. er is niets te zien. Herkent iemand dat ?

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, vooral aan de bovenkant en zijkanten van mijn buik! Heel irritant. Ik denk dat het te maken heeft met groeien en rekken van de huid. Het is voornamelijk met vlagen. Ik heb er telkens een paar dagen last van en dan weer een paar dagen niet.

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja i.d. vooral bovenop en aan de zijkant..

Ik ga wat nuttigs doen.. tot straks !

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier ga zo ook maar wat nuttigs doen!

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    napoleon je kast ziet er leuk uit met al die rolletjes!!!! mooi hoor....
    zodra ons kamertje klaar is.... (liggen nu nog allemaal spullen ivm verbouwing die er niet horen, dan maak ik een foto....

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihi heb net een vlaggetjeslijn ontworpen voor het raam straks.
    Alles is in holland stijl (ook geboortebord en kaartje) hoor je steeds vrienden enz oh wordt het toch een jongetje?
    nee! hahaha! zal er nog wel iets roze bij frutselen.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ik kan ‘s avonds ook niet meer echt lekker zitten en/of liggen. Overdag gaat het prima, maar na het avondeten wordt het steeds minder comfortabel. Bekend probleem dus.

@ Elegance: Mijn man slaapt gewoon overal doorheen, haha. Nu moet ik ook zeggen dat ik best nog wel goed slaap. Ik word wel eens wakker ’s nachts, maar ik hoef er bijv. maar 1x per nacht uit om te plassen. Meestal tussen 04.00 uur en 05.00 uur.

@ Janne: Wat een leuke bank! De Ektorp, die gaan wij ook kopen van het voorjaar.

@ Napoleon: Wow! Ik ben onder de indruk van je borduurwerkje. Dat je daar het geduld voor kan opbrengen. Wij deden vroeger bij mijn opa en oma thuis altijd borduren, maar ik geloof niet dat ik ooit ook maar 1 werkje heb afgemaakt…En wat een leuk kamertje!

@ jeuk: Ik heb geen jeuk aan mijn buik, maar heb wel elke keer van die jeukaanvallen in mijn knieholtes. Echt heel vervelend en ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt.

@ hier: Ik heb net de intake van de kraamzorg gehad. Echt een leuk mens, ze heeft hier ruim een uur gezeten. Ze heeft van alles uitgelegd en nog wat dingen opgeschreven die handig zijn om eventueel nog te halen. Ze heeft verder het kamertje nog even bekeken, gewoon voor de leuk, en ik heb haar even gevraagd of het wiegje goed was. Het is natuurlijk al een oud wiegje, dus ik wilde graag zeker weten dat ie wel goed/veilig zou zijn. In principe was ie helemaal goed, alleen moeten er wat extra gaten in de bodem voor betere ventilatie.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    so wat een leuk kamertje napoleon! heel apart en wat leuk dat je zoveel zelf maakt! :D

Ik wist helemaal niet dat de eerste baby al geboren is! van ie dan ow wat fout dta ik dat niet weet zeg! ik lees toch iedere dag zoveel mogelijk bij, al reageer ik niet altijd..

en zo te lezen hebben jullie mannen het idd een stuk makkelijker, de mijne lijkt er ook wel op ingesteld dat als ik een kick laat hij wakker moet zijn ofzoiets.. :D

zal eens kijken of ik op deze pc foto's heb staan van ons kamertje..
    hier alvas een :D

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohhhh nijntje!

Deel Deze Pagina