April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Dat is jammer! Ze hebben het er ook al een tijdje over om zwangerschaps- en bevallingsverlof te verlengen, maar dat gaan wij ook niet meer meemaken! (alleen misschien de meiden die hierna nog een tweede, derde, vierde of vijfde kindje krijgen!!!) Ik niet in ieder geval!!!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG! Een 2e wel.. maar een 3e, 4e en een 5e! Nope..

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als het aan Roeland ligt ga ik dat dus nog wel meemaken maar ik zie het inderdaad niet voor mezelf gebeuren hahaha

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, bij mij blijft het ook bij deze twee hoor!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wil Roeland er 5?

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier twijfel of ik dat ga meemaken
    ik wil er 3 manlief 2 dus mssn dat ik hem ooit nog wel is zover krijg :p

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier wil ventje er 2 ik ook wel dus komt goed uit, en mocht ernog een ongelukje komen een derde dus is dat ook welkom maar 2 zijn er gepland zeg maar. haha.gelukkig zitten we daarover op 1 lijn.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha als het goed is niet! Nee we hebben het er altijd over twee gehad maar sinds de tweede onderweg was heeft hij het er over drie;) Zei al laten we eerst deze maar is op de wereld zetten en dan praten we wel weer eens verder maar reken er niet op!;)

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha... zoooo even hond uitlaten en we zijn 4 blz verder..

Ikheid; balen dat je zo weinig blijft slapen .. je zal je flink brak voelen overdag zeg...

Hoeveel kinderen ? Tja wij wilde tot een jaar terug helemaal geen kinderen en hier zit ik dan met mijn dikke buik.. ha ha .. dus wie weet..

Ik ga er weer tussenuit.. effe de wc`s schoonmaken en nog wat rommelen..

10. Trotsemama1

wou manlief er maar 3
    ik wil eigenlijk een groot gezin maar dat gaat er denk ik niet in zitten

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aah ok! Drie is ook leuk!
    Wij zijn thuis met 3 meiden.. moet ik wel zeggen dat er altijd wel één buiten de boot viel toen we klein waren, maar nu is het zooo leuk!

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ja lang verhaal maar als sinds me pubertijd loopt het niet zo lekker! voel me een buitenbeentje. (ben de oudste van 4 kids) voel me onbegrepen. ze maken altijd rotopmerkingen enzo!! was blij toen ik het huis uit ging. en nu verloopt het contact stroef ze komen alleen op visite met een reden ( als ik jarig ben ofzo) en wij ook alleen bij hun als het nodig is. we zitten daar ook eigenlijk nooit op ons gemak.
    ik ben altijd bang voor wat er nu weer niet goed is in hun ogen.
    pff dit is al weer een langer verhaal dan bedoelt was. het blijft me ook gewoon hoog zitten.

gelukkig heb jij wel superouders ;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha laten we jouw man met die van mij praten, gaat die van mij alle leuke dingen op noemen voor 3 kinderen en die van jou allemaal nadelen zodat ze alletwee van gedachten veranderen:p

14. Trotsemama1

pamsie
    lekker laten gaan
    ik heb ook niet goed contact met mijn ouders
    wel beter als toen ik thuis woonde maar nog niet super
    ga er ook niet graag heen

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga zo ook 's een grote ronde doen met de honden, het zonnetje schijnt en geen regen, dus dan kunnen ze ff lekker ravotten op het grasveld!

Ja echt balen! Ik voel me inderdaad erg brak.. heb geen puf meer om heel veel te doen. Ik hoop zo dat ik vannacht weer een paar uur kan slapen. Dan kan ik weer even vooruit.

Geen kinderen en nu zwanger!? Wat grappig zeg! Zo zie je maar hoe alles kan veranderen hè.. Leuk!

Poetsze!

16. Trotsemama1

hahah goed idee;):p

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij waren thuis ook met drie, mijn broer is negen jaar ouder dan mij en mijn zus 2,5. Had altijd ruzie met mijn zus tot we alletwee het huis uit waren, voor mij ook de reden om te zeggen dat als de eerste een meisje was ik geen tweede wilde. Met mijn broer had ik vroeger nooit veel contact maar sinds mijn 18e ongeveer gaat dat helemaal super!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh gossie.. voel me een beetje lullig nu! Zo bedoelde ik het niet.
    Maar wat balen dat dat zo moet zeg! Zeker nu er een kleinkind op komst is. Dikke knuffel!!!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik kon ook nooit over weg met mijn moeder, altijd ruzie enzo maar sinds ik het huis uit ben gaat dat ook gewoon veel beter. Had ik nooit verwacht eigenlijk.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ja ik probeer het ook altijd maar te laten gaan. maar het stomme is je wilt toch graag dat je ouders vinden dat je het goed doet. dus elk rotopmerking komt toch weer hard aan.
    gelukkig heb ik me man die me goed kan troosten daarin.
    maar jij snapt dit denk ik dan als geen ander als ik hoor dat jij ook van die leuke ouders hebt

Deel Deze Pagina