Over stofzuigers gesproken... Wij hebben gister 'ff' een nieuwe stofzuiger gekocht! We hadden al die tijd een supergaar ding, keer gekregen van mn ouders (zij wilden hem helemaal weg doen omdat ie het niet goed deed maar wij hadden er geen een dus ik wilde hem ewl). Hij rolde altijd om enzo, maakte superveel herrie en zoog niet goed. Nu ging er ook nog iets stuk aan de stang, dus we konden er geld aan uit gaan geven, of gewoon een nieuwe kopen. Keus snel gemaakt Hoe blij je wel niet kunt zijn met een stofzuiger haha!!
Ikheid kijk ff snel mee hiero en kan je adviseren om eens te kijken of je in de buurt een huidtherapeute kan vinden die je lymfe wat op gang helpt. Google anders even onder de noemer: lymfedrainage. Of als je daar geen zin in hebt kijk even of internet onder lymfedrainage en kijk of je het zelf een klein beetje kan bij stimuleren... Pijnlijk hoor, zielig, als ik in de buurt had gewoond had ik het met alle liefde voor je gedaan kan iets verlichting bieden. Wat je ook nog kan overwegen is om te kijken of je in de buurt een LPG / endermologie apparaat kan vinden. Mochten ze je als zwangere willen behandelen (wat gewoon kan) kan dat ook zeer behulpzaam zijn! Succes XXX
Praktijk voor Huid en Oedeemtherapie Folke Bernadottelaan 12 4797 BK Willemstad nb Tel: 016 8476024 Vond deze is toch in jouw omgeving niet?
hee meiden, ben er maar weinig de laatste tijd, sorry! Ik heb er op de een of andere manier de rust niet voor. Ik wil nog zoveel in huis doen, schoonmaken en opruimen enzo... en dan ben ik natuurlijk weer moe, dus dan wil ik gewoon weer even liggen... zo kom ik steeds niet aan ZP toe, SORRY! ik hoop dat alles goed gaat met jullie! ik had gister weer een afspraak bij de vk, bloeddruk iets omhoog (waardoor ik nu toch echt vocht aan het vasthouden ben...) en weer wat grammetjes erbij (helaas...) verder met de beeb alles goed, over 2 weken weer en dan gaan we de bevalling bespreken... ik vroeg nog of ons bed op klossen moet (tis nu al 60-65 cm) maar volgens haar hoefde dat niet, dus dat scheelt een hoop gedoe! moest wel ook alles in huis hebben voor een evt thuisbevalling, dus ik zeg, ja maar ik wil toch naar het ziekenhuis, maar zij zei ja, maar bij een 2e kan het nog wel eens zo snel gaan, dat je niet eens in het ziekenhuis komt... Oh oh.... nou ja, we zien wel, volgens mij zit alles toch in het kraampakket, of moeten we nog meer kopen? ik ga proberen wat bij te lezen... maar thijmen ligt al een uur in zn bed, maar ik hoor m nog steeds kletsen, mssn m er zo toch maar uit halen...
doegg meid en hou je rustig vond ik even leuk om te zeggen iedereen zegt het altijd tegen mij wou het nou even tegen iemand anders zeggen
@ Ikheid: Meid, wat een vocht houd je vast. Balen hoor. Ik heb er gelukkig zelf nog geen last van (knock on wood). @ Janne: Wat me dus ook echt ideaal lijkt aan die bank is dat je de bekleding gewoon kunt wassen. Wel handig met 3 katten én straks een baby. We willen overigens geen witte, we hebben al een witte salontafel en tv-meubel, dus dan wordt het me iets te wit. Ik wil eigenlijk graag die ene met al die bloemen, maar ik heb mijn twijfels of ik dat erdoor ga krijgen bij Arco. Zo niet, dan wordt het waarschijnlijk een beige. Oh en die besluiteloosheid HEEL herkenbaar. @ datum geboorte: Ik heb werkelijk geen flauw idee. Arco denkt dat ze pas in mei gaat komen. Hij had ook gelijk dat het een meisje zou zijn, dus wie weet heeft ie nu weer gelijk .(mocht ik een mei-mama worden dan blijf ik wel bij jullie kletsen hoor!). @ maagzuur: Ook van maagzuur heb ik nog geen last. Waar ik erg blij mee ben als ik jullie verhalen zo hoor. @ hier: Ik heb vanmorgen trouwens nog even op de weegschaal gestaan en ik ben nu 13,5 kilo aangekomen. Ik hoop dat er nu niet meer teveel bijkomt hoor. Oh, en ik heb net de enveloppen voor de geboortekaartjes vast geschreven, dus dat is ook alweer gedaan.
ARGGGGGGG ik word niet goed vna die verrekte pleuris gemeente hier... ( sorryy voor mijn taalgebruik). we hebben de gemeentelijke belastingen van 2009 allang betaald, komen ze nu ff met een laatste waarschuweing en aankondiging binnentreden van de woning.. denk het toch niet... tsss we hebben er al 60.0000 over gebeld en nog gaan ze door... pffff maar weer een advocaat in de arm nemen want dit schiet niet op zo...
Hé Ann! Wat lief van je!!! Ik ga zo eens ff op internet kijken! En Willemstad is hier idd niet erg ver vandaan.. Thanks! Dikke x
Ik zou ze even een kopie van je bankafschrift faxen. Dan hebben ze gelijk zwart op wit staan dat het door jullie is overgemaakt en wanneer. Of een afspraak maken bij de gemeente en dan kopie van je bankafschrift meenemen.
Ikheid: ach meis toch!! Ik wou dat ik een weekje kon ruilenet je dan kan je even bijtanken .... Hopelijk duurt het niet lang meer voor jou zeg!! Hier: geslaagd!!!! Super gave schoentjes voor Demi!! Ze hoeft voor mij niet in de duurste (merk)kleren te lopen, als het maar leuk en netjes is, maar voor schoentjes wil ik wel dat ze gewoon stevige goede schoenen heeft.. Ze loopt heel veel en goed en zelf wil je ook lekkere schoenen aan.... Dus voor schoetjes mag ik even wat geld uitgeven haha alleen jammer dat ze een roze neus hebben.. Zal wel snel kaal worden ben ik bang....
Mirjam: wat ben je toch een schat hè! Echt lief van je! Wat goed dat je zo goed geslaagd bent voor schoentjes voor Demi! TM: wat Mermaid zegt, ff een bankafschrift faxen of inscannen naar ze.
@mermaid ja hebben we geprobeerd maar daar gaan ze niet mee akkoord.. ze beweren het nog steeds niet binnen te hebben. dus maar een advocaat inschakelen en naar de bank bellen enzo!! we hebben al meerdere "problemen " met instanties hier in vianen.. tis gewoon niet normaal heb de scheuren in mijn muren zitten de tocht komtnaar binnen ja wacht maar tot de renovatie... ( over een jaar) ik ben gek.. rare instanties hier echt waar..
Hallo, napoleon, mooi kamertje!!! Elegance, mooie nijntje ben benieuwd naar de rest. Mirjam, goed geslaagd zo te lezen! Maagzuur, hier aanwezig. Helaas ook slapeloosheid, gelukkig niet zo erg als Ikheid, en bekkeninstabiliteit en ik kan niet zeggen wat ik erger vind. Maagzuur en bi houden me wakker 's nachts dus tja alles is niks! Ikheid, meis je voeten lijken wel op die van mij toen van Julian hoop niet dat het nog erger wordt nu het weer ook wat beter wordt. Helaas is er heel weinig aan te doen behalve zoveel mogelijk met de voeten omhoog maar moet eerlijk zeggen dat dat bij mij toen weinig heeft geholpen, eventueel wisselbad kan je nog proberen maar heb zo het idee dat je dat ook allemaal doet en hebt gedaan. Heel veel sterkte nog en hopelijk nog maar een paar dagen en dat je dan wordt ingeleid!!! Mannetje die wakker wordt, hier dus echt niet. Kan 's nachts zelfs over hem heen gaan rollen zonder dat hij er iets van merkt dus die slaapt gelukkig wel lekker. Datum wanneer de baby komt, ik zeg tegen iedereen 5 april en dan nog 2 weken erbij optellen hahaha. Ik heb geen flauw idee dus! Verder weet ik ff niks meer, sorry voor iedereen die ik vergeten ben! Hier is het hele huis weer schoon, zowel boven als beneden gedaan dus is weer lekker fris in huis! Blijkbaar had ik nog een afspraak staan met de kraamzorg dat ze deze week nog zou bellen maar dat was ik dus vergeten. Nou ja ze heeft mijn voicemail ingesproken en als ik het goed geluisterd heb is er weinig bijzonders en als ik geen vragen meer had hoefde ik ook niet terug te bellen dus dat doe ik dan ook niet. Ik denk dat ik Julian maar eens even op bed ga leggen, die heeft nog niet meer geslapen sinds vanochtend en begint nu toch wel moe te worden.
@ikheid ja echt het is niet normaal meer.. maar ik ga volgende week maandag naar de huurcommissie dat ik het absoluut niet eens ben met de woningbouw hier! en kijken wat die kunnen doen..
@ingrid: thijmen slaapt nu ook pas, komt zeker door het weer, hij wilde echt niet slapen... @ikheid: jeetje meid, even je foto bekeken, wat een vocht! bij mij nu ook begonnen, maar zo erg als jij heb ik het nog niet. ik hoop dat het niet al te erg door gaat zetten, anders maar hopen dat de kleine snel komt! @lautjuhh: wat een gedoe met die instanties joh! ze zijn ook altijd zoooo traag met dingen en zoooo log! succes!!! @maagzuur: tja sinds gister ook overdag, had het eerst alleen na het eten van yoghurt ofzo, maar nu komt het gewoon opzetten balen! @datum: heb het gevoel dat de kleine 3 of 4 dagen eerder komt, dus dat zou 10 of 11 april zijn... we wachten het af... @mirjam: ja leuk nieuwe schoentjes gekocht! ik zei toevallig van het weekend dat ik binnenkort voor thijmen nieuwe wil gaan kopen, lekker zomerschoentjes... kunnen ze meteen zn maat weer even opmeten, heb niet het idee dat zn voeten enorm gegroeid zijn namelijk...