@tm oe lekker dat je mannetje vroeg thuis is, die van mij is tegenwoordig altijd laat.. maarja ben er aan gewend haha.. @ikheid veel plezier vanavond wij gaan eind maart ergens dan komen er open dagen inhet ziekenhuis!
ik heb ze alle 3 :x roep alleen nog maar nooooit meer een 2de... als ik niet jankend van moeheid mijn avond doorbreng omdat ik weer eens te moe ben om voor me uit te staren..
Bij ons in het ziekenhuis kun je een half uur vantevoren bellen met de vraag of je kan komen.. als alles bezet is gaat dat natuurlijk niet. Dus ben benieuwd vanavond.
hahaha dat nooit meer een tweede riep ik ook tijdens de zwangerschap en nog harder na de bevalling en toch komt er een tweede. Ze zeggen dat je alles vergeten bent na de bevalling, dat zou ik dus niet geloven maar op een gegeven moment heb je zoiets van voor nog zo'n mooi klein mensje heb ik het nog wel een keer over
Ik heb de kraamafdeling hier al wel eens gezien maar de verloskamers opzich niet. Had het bij Julian ook niet van te voren gezien, was al blij dat ik wist op welke verdieping het was en moet eerlijk bekennen als ze me tijdens de bevalling in een kast hadden gezet had ik het nog niet doorgehad hahaha
ik ga zo denk ik maar even naar de apotheek, voor een flesje antagel... bij thijmen hielp dat best goed... wat moet er ook alweer in je ziekenhuistas? -badjas -extra joggingbroek met shirt -extra ondergoed + bh -kleertjes baby -fotocamera -filmcamera -2 euro muntje voor rolstoel -wikkeldoek baby -toiletspulletjes ik weet niet meer wat ik bij thijmen allemaal mee had...
ik hoop het... al zei ik alitjd dat ik er maar een zou willen.. maar kan me ook niet voorstellen dat ik hierna nooit meer zwanger zou zijn.. het idee van het mooie kleine lieve mensje zie ik nu ook nog helemaal niet voor me.. hoop zo dat het voor mij ook geld dat als ik hem eenmaal op mijn buik heb ik ook zo verliefd ben!
Wat ik erin stop is: -badjas -kleren voor tijdens de bevalling (misschien trek ik het dit keer wel aan) -kleren voor na de bevalling -pyama voor als ik moet blijven -shampoo -douchegel -eten en drinken voor Roeland -muntje voor de rolstoel -kleertjes voor de baby zowel 50 als 56 -fotocamera -flesje -voeding -nintendo ds (je weet maar nooit misschien ga ik me nog vervelen hahaha) -lader van de telefoon -lader van de camera -extra ondergoed -huissokken
aanvullingen zijn welkom, ik schrijf even mee ik wilde de tas een dezer dagen ook klaar maken.. al vind ik het zonde om nu an een joggingbroek erin te stoppen.. ik heb er 3 en die gaan was in was uit dat kan toch ook op het laatst niet? of hebben jullie er echt al alles in?
oww ik zou het zo nog een keer willen hoor voor nog z'n frummel mijn vader zegt alleen dat ik het bij deze 2 beter kan laten, maar dat ben ik het niet met hem eens wil er nog 1
Bij Julian heb ik alles er nog wel 10x uitgehaald en stond ik tijdens de weeen nog de was te draaien omdat de broek die ik meewilde nog moest worden uitgewassen hahaha
Hier wel alles er al in, maar nachthemden haal ik er ook steed weer uit bv. Maar als ze dan weer gewassen zijn gaan ze terug in de tas i.p.v. in de kast.. Ben zo blij, weet iedere dag echt niet meer wat ik nou weer aan moet doen. Zag ineens een heel simpel rokje van de H&M liggen en dacht ineens.. he daar zit elastiek en die kan ik gewoon onder mijn buik hangen en JAWEL het past zit nog redelijk ook. Zwangerschapslegging eronder en klaar. Dat ik dat niet eerder ontdekt heb..
ik heb m nog niet ingepakt, maar wilde alvast een lijstje maken, denk wel dat ik m een dezer dagen ga klaarzetten... kan niet vroeg genoeg haha inderdaad de opladers van de camera's is nog wel handig... en eten voor vriendjelief... ik had bij thijmen nog voor we naar het ziekenhuis gingen (om 5 uur 'sochtends) dat ie een banaan mee moest nemen haha, die had ie lekker op gegeten later...
hahaha roeland werdt gelukkig goed verzorgd in het ziekenhuis tijdens de bevalling want had dus helemaal niks voor hem meegenomen dus dit keer pak ik het maar wel alvast in hahaha.
kris8, oh heerlijk zo'n moment veel plezier met je nieuwe rokje! bah krijg net telefoon dat de yogales niet doorgaat met partner.. omdat de moeder van de cursusleidster is overleden.. echt erg.. alleen hoe ego dat ook klinkt, baal ik daar best van, de lessen zijn nml al eens 3 weken niet doorgegaan omdat haar man in het ziekenhuis lag.. en aangezien ik steeds minder kan en s'avonds echt bekaf ben, ben ik bang dat ik over 2 weken echt geen yoga oefening meer kan meedoen dus ook niet meer kan gaan.. klink ik even ego he zo is het iig niet bedoeld