Hoi dames, Gelukkig het is mij gelukt met de geboortekaartjes ben ik mooi op tijd.. ik krijg de enveloppen toegestuurd en het kaartje kan ik wijzigen bij geboorte.. Een hele opluchting. Ga vandaag wat opruimen hier. voordat de kids komen. Ik laat ze de laatste weken op school blijven eten. want ik kan echt niet zoveel lopen naar school.
zzooo meiden bij mij is de bovenverdieping op geruimd ook heb ik de meeste positiekleding en winterkleding uitgezocht en kleding wat ik niet meer draag heb ineens weer kast ruimte over hahah nu tegen ab gezegd dat hij dat ook voor de 6de moet doen hahaha moet alleen boven nog stofzuigen en ramen lappen en dan is de bovenverdieping klaar heerlijk noa heeft lekker op het balkon lopen rommelen en ik alles een beetje gedaan toen hebben we samen haar kamer opgeruimd nou erger ik me alleen nog aan de beneden verdieping maar heb nog tot de 5de dus heb nog anderhalve week anderhalve week trouwens!! besef ik nu pas hahah
TM gaat echt snel he.. nog anderhalf week. wat goed van je dat je zoveel hebt gedaan.. bij mij lukt het echt niet. als ik wat doe krijg ik pijn aan mijn bekken en heb last van harde buiken.
ow ik heb ook pijn hoor constant dus het maakt niet uit als ik niks doe of wel wat doe pijn heb ik toch wel dus kan ik mezelf beter nuttig makenn om wat te gaan doen dat ik vanavond niet meer kan lopen ach dat zien we dan wel weer maar ik ben dan trots op mezelf dat ik het maar mooi even gedaan heb en manlief als die thuis komt neemt hij de zorg van noa over en maakt het eten enzz.. sochtends heb ik het minste pijn dus dan gaat het allemaal makkelijker maar smiddags moet ik de hele tijd met de beentjes omhoog liggen ga zo ook naar bed als dochterlief ook naar bed gaat
hee meiden, weer terug van de vk; alles was goed! bloeddruk 115/80 weer een halve kilo erbij (nu dus 81 pffff) hartje mooi, ligt goed vast (al vanaf week 32) en ze schat m rond de 7 pond bij 40 weken... ben benieuwd of het deze keer klopt... ik ga zo een boterhammetje eten met thijmen. hoe is het hier?
Caro: hele mooie foto's zeg! Napoleon: hij is afgekeurd 100% voor zijn beroep als zelfstandig rijschoolhouder i.v.m. afgesloten slagader in zijn linkerbeen.. Surf: fijn dat alles goed was! TM: take it easy hè wijffie! Lekker van de zon genieten nu.. Sweetcandie: oooh gelukkig is alles goedgekomen met die kaartjes!
Dank jullie wel! Ik vind ze ook erg mooi geworden. En Lukas was zo lief! En die wilde eerst helemaal niet op de foto!!! Hier net de bovenboel opgeruimd. Even uitpuffen en dan beneden aanpakken. Trouwens, mijn vriendin heeft vanochtend de 3D echo gehad en het is toch echt een jongetje!!! Dus die kan aan de slag met ruilen!
ikheid jaa straks lekker op bed van de zon genieten (onze kamer die ligt op het zuiden dus als ik straks op bed lig heerlijk in de zon met me boek over borstvoeding
caro... dat is ook wat voor je vriendin had ze al veel gekocht? hier zoonlief op bed... ik ga even ene half uurtje aan de poest.... langer lukt helaas niet en dan even lekker liggen
@ Caro: Wat een mooie en leuke fotos. @ Sweet± Gelukkig dat het gelukt is met de kaartjes. @ hier: Aangekleed, opgemaakt en ga zo eens even een broodje eten. Ik zit inmiddels op +15 kilo Was net voor het douchen 76 kilo schoon aan de haak. Weer zon mijlpaal, over de 75 Ik hoop dat het ooit nog goed gaat komen
Caro: oh dat is ook wat, hoop idd dat ze niet teveel had gekocht.... Mermaid: het komt heus wel goed. Ik moet mezelf de auto in slepen, maar heb geen zin met dit weer....
mermaid tuurlijk komt het goed !! ik was ook weer op me oude gewicht gekomen hoor bij noa alleen moest ik mijn buikje heel erg trainen en moet dat zeker nu weer doen ! dus straks naar de sportschool en lekker weer bbben ik vind het trouwens echt apart volgens mij ben ik het lichtste van jullie allemaal ben nog maar 10 kilo aangekomen en eet me echt te pletter! en bij noa was ik 14 kilo aangekomen maarja toen was ik in de zomer zwanger en had ik wel last van vocht en nu niet
Sweet, gelukkig is het met de kaartjes gelukt! Caro, mooie foto's!!!! Ik heb idd bij de bl gewerkt en bij de afdeling toeslagen dus misschien kan ik helpen. TM, nu lekker niks meer doen!! Surf, fijn dat alles goed was bij de vk! Caro, wat zal je vriendin balen dat ze nu alles weer moet ruilen. Had ze al veel roze dingen gekocht?? UHmmmmmm....... hoop dat ik zo iedereen heb gehad, zo niet sorry! Hier net terug van de winkel en een broodje gegeten. Julian heeft nu zijn gekke 15 minuten dus dat betekend alles aan de kant en rennen maar (hij dan ik mag gelukkig blijven zitten), moet alleen zeggen klaar voor de start, af! Net lekker aardbeitjes gehaald en komkommertjes en nog wat drinken wat op was. Bij de etos toch maar dingen in een kleine verpakking gehaald voor in de ziekenhuistas en een nieuwe tandenborstel. Voor Julian nog 4 raceauto's en een oefenbeker voor het drinken, een gewone beker is soms toch best nog lastig.
Caro; mooie foto`s en die van je zoontje met het eentje is ook erg leuk ! Sweet; gelukkig is het goedgekomen met je kaartje.. zal wel een opluchting zijn !