April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Surf: Wel heeel lief van je moeder zeg !! Enne niet schuldig voelen.. als je Thijmen naar je moeder brengt en je gaat zelf in de kroeg hangen.. dan moet je je schuldig voelen ;)

Ingrid: Ja dat lijkt me heel moeilijk ja om al die slingers te zien enzo !! Denk dat het nu (makkelijk praten nog geen 38 weken) bij een tweede wel makkelijker is.. in die zin; ik weet nu wat voor drukte het straks wordt dus probeer nog van m'n tijd alleen met Demi te genieten.. ben bang dat ze straks 'te kort' komt zeg maar..

Bevallingen: Volgens mij deed het voelen voor ontsluiting bij mij geen pijn ?? Weet het eigenlijk niet meer.. kan me ook niet herinneren dat het tijdens een wee gebeurde.. het enige wat ik me kan herinneren wat pijn deed was het hechten maar dan is misschien de adrenaline al uit je lijf ofzo...

Ik wist toen zéker dat ik moest persen.. kon het ook niet tegenhouden dus perste heeeel klein beetje stiekem mee... toen vroeg de zuster: "Heb je het gevoel dat je moet poepen?" maar dat had ik helemaal niet !! Had wel overal gelezen dat dát het teken was dat je mag gaan persen dus ik zei "JA!!" want ik moest gewoon persen !!! Had toen idd al 10 cm :D

Caromama: Gelukkig maar !!!! We maakten ons al zorgen !! Misschien als ze bij jou gaan kijken dat het juist wat opwekt toch ?? (tenminste, daar waren ze een tijdje geleden bang voor toch, maar nu ben je mooi op tijd !)

SMSjes/Belletjes: Ja kan heel irritant zijn.. maar denk dat de meeste alleen maar meeleven.. en niet opdringerig willen zijn ...

Strepen: Tja ben bang van wel... ik ontdekte gisteren 2 kleine streepjes in m'n zij zeg maar... had van Demi nog wat strepen maar niet heel veel.. en nu dus 2 erbij terwijl m'n buik veel kleiner is.... mja niks aan te doen..

Wonder !!!!!!!!!! Wat fijn dat jullie weer thuis zijn !! En jeetje wat een gedoe nog met jou zeg !!! Gelukkig kunnen jullie nu gaan genieten !!! Foto's !!!!!!!!!!!!!!!!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Spannend.....al een ananas op? haha....:D

3. mirjam2112

Whahahahahaha ik lag dubbel :D

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wonder
    ik voelde minder leven maar op de ctg en de echo bleek er niks aan de hand te zijn
    hij liep me gewoon in de maling te nemen

darmen
    ik moet steeds poepies laten dus er zal vast wel iets aan komen

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahah nee ook nog niet gekocht, wel banaan, komkommer, aardbei en appels maar denk niet dat die hetzelfde effect hebben;):p

6. mirjam2112

Ananas: Nou toch maar eens aan beginnen na jou bevalling Wonder !! :D

Hier: JAAAAA we hebben een vaatwasser !!! En nog een mooie ook !! Hij past mooi in/bij de keuken in RVS... net een wasje gedraaid (al was hij niet vol mja moet 'm toch even gebruiken he haha)
    Dus m'n schoonvader ging zitten (Die was al van 10 tot 15 bezig bij ons in huis) en vroeg gelijk wat er nog meer te klussen viel hahaha
    Daarna lekker even bij karwei wezen kijken voor een tuinset... Niks leuks/betaaldbaars kunnen vinden.. iemand nog tips ??
    En lekker patatjes gehaald, gedold met Demi en die ligt nu op bed te zingen.... dus nu lekker avondje rust..
    morgen op kraamvisite bij m'n ex collega.... wat zal ik kopen??? vind het zo lastig haha ze heeft al een dochter van 1,5 en nu weer een meid dus kleren genoeg.. speeltjes ook.. misschien maar gewoon geld in een kaart ofzo ?? Weliswaar niet leuk maar altijd handig ;)

7. Trotsemama1

oww mirjam
    lekker weer een vaatwasser!!
    ik kan hier ook echt niet zonder!!

8. mirjam2112

ja je weet pas hoe lekker het is al je hem niet meer hebt hahaha
    die we hiervoor hadden (was al een jaar stuk) maar toen hij het nog deed was echt kl*te !! Alles bleef vies, dat bovenrek stortte altijd naar beneden als je hem eruit haalde... hij was ook helemaal op dat ding dus staat nu in de milieustraat haha

9. Trotsemama1

dat ding stortte dus letterlijk in elkaar:p:p

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou ik ben benieuwd hoor! Wel heel naar dat je je niet goed voelde.....het is echt tijd dat de kleine man zich laat zien!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nopes gewoon een complete ananas naar binnen werken.....haha.....

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja het heeft echt geholpen....(tenminste dat denk ik) hahaha.....En het was niet vies ook dus baat het niet het schaadt ook niet....

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje dat was nog even heftig dan, hopelijk nu wel helemaal schoon en lekker gaan genieten meis!

14. Trotsemama1

hihi jaa volgende week dinsdag of woensdag hoop ik :D

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zijn het geen weeën?

16. Trotsemama1

nee heb geen harde buiken en de krampen zijn constant
    niet dat ze afzakken en na x aantal minuten weer terug komen

17. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Het is veel te lang geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ik zit hier welke elke dag minstens 6 keer te "lurken" en kijk ook regelmatig op de baby-lijst.

Dus: alle dames met alle mooie babietjes: GEFELICITEERD!!! 8 alweer, Wow!!!

Ik ga eens kijken of ik nu ook een beetje mee kan doen, alhoewel ik bang ben dat ik het tempo niet helemaal bij kan houden...

Met mij gaat het op zich goed, alhoewel ik wel heeeel graag zou willen dat ze eens besluit om eruit te komen. Ik heb al sinds week 36 voorweeen en ben ook al een nachtje in het zkh geweest omdat ik er van overtuigd was dat het begonnen was... Niet dus!

Ik had toen 1 cm ontsluiting maar mijn bm was nog niet verstreken. Daarna nog heeeeel regelmatig voorweeen, en echt net zo heftig als de weeen die ik me van mijn eerste dochter kan herinneren.

De laatste dagen is het een stuk rustiger, ondanks ananasharten (bieuw), traplopen (auw) en framboosbladtheecapsules...;)

Hier verder geen poepverhalen, alhoewel ik regelmatig in een deuk lig om die van jullie...:D

Wat doen jullie trouwens nog een boel in huis zeg!! Ik krijg echt geen klap voor elkaar, helemaal niet als mijn dochtertje thuis is. Ik zit echt regelmatig met ogen als schotels te kijken als ik lees dat weer eens iemand eventjes de badkamer en de wc heeft gedaan en en passant ook nog gestofzuigd en de was... MAN! Als ik 1 van die dingen voor elkaar krijg ben ik echt heeeel erg blij...:(

Meiden, ik ben erg benieuwd naar wie de volgende is die een babietje mag gaan krijgen!

En ik hoop nu dus iets actiever op dit forum te kunnen zijn (betekent meteen nog minder actief in huis..:D

groetjes,
    Jacqueline

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oke, dacht, ik noem het maar even,hihi.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb net een end gewandeld met m'n moeder, wel een beetje licht in m'n hoofd, vreemd... maar goed. Was even lekker, eruit zonder Louise.

Kom ik thuis ligt ze nog niet op bed, vaders... argh.
    Maar het is goeie met hem, hij is haar nu naar bed aan het brengen. Het arme kind, had vanmiddag ook niet geslapen, die is op moet je rekenen.

20. Trotsemama1

het had idd gekund
    mssn dat me baarmoeder de krampen gaan overnemen
    maar denk het niet hoor

Deel Deze Pagina