Mooie foto zeg !!!! En die poep foto op Hyves hahahah dat moest ze even kwijt Had je nog wat van Kris gehoord misschien ??
Hihi zit net m'n eigen dagboek van Demi's zwangerschap te lezen.... Euhmm... mijn zwangerschap van Demi dus Zie een stukje dat de gyn bij een controle niet had gekeken hoe ze lag maar dat hij maar aannam dat ze goed lag Kan het me ineens weer herinneren "oh ja... nou ja dan kijk ik volgende keer wel even!!" Wat een droogkloot van een gyn had ik toen zeg... Enne.. hierbij mijn korte versie van de bevalling en de eerste dagen thuis : Demi's eerste week
Nou heerlijk toch !! Beter dan wakker liggen.. Ik ga zo ook maar eens... kijken of ik het bed droog kan houden vanancht... (vanwege zweten dan haha... oh ja en vliezen liever ook niet want heb nog geen zeiltje liggen ....)
hahah ik zweet ook door het zeiltje soms wordt ik wakker denk huh zijn me vliezen gebroken maar nee het is het zeiltje waardoor ik dus zo ben gaan zweten
*** Buddynieuws *** Beetje late reactie, maar erg drukke dag gehad. Veel visite, huisarts, verloskundige en consultatiebureau op bezoek. Inleiden van Kris is begonnen met een balonkatheter vanmorgen. Wel wat weeen maar geen ontsluiting. Kris had vanavond 3 cm ontsluiting en een ruggenprik gehad tegen de pijn omdat de weeen heel heftig waren.
zit opsporings verzocht te kijken hebben ze een peuter in een koffer gestopt dan ben je echt niet wijS