April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha die Noa, misschien vindt ze het matras te zacht:p Mijn oppaskindje ging ook altijd uit bed en ging dan in de kledingkast slapen;) Inmiddels ligt ze wel altijd netjes gewoon in bed.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopen dat jullie nu lekker thuis kunnen blijven. En wat schrikken dat je baarmoeder niet helemaal leeg was. Was er nog een stukje placenta achtergebleven?

@ Mirjam: Oh wat heerlijk dat jullie nu een vaatwasser hebben! Wij hebben vorig jaar een hele mooie hardhouten tuinset (uiteraard wel verantwoord hardhout) gekocht bij de Leen Bakker. Is echt een heel mooi ding en stuk goedkoper dan dat je ze bij het tuincentrum kan halen. Zo hé en nog bijna € 100,-- gevangen voor een oude telefoon. Ik ga hier in huis ook maar eens kijken of ik nog een oude telefoon kan vinden.

@ Jacqueline: Lekker balen dat je al zo lag voorweeën hebt. Ik heb begrepen dat die ook hartstikke pijnlijk kunnen zijn.

@ Ikheid: Hahaha, niet klagen maar dragen, dat vind ik een goeie en leuke slogan. Die ga ik onthouden.

@ mannen: Hier was het sowieso altijd al zo dat Arco meestal mijn drinken pakte. In huis deed ik altijd wel veeeel meer, en nog steeds trouwens, maar hij kookt nu wel regelmatig als ie uit zijn werk komt.

@ AlRe: Jaaaaa, vandaag laatste dagje werken!!

@ Napoleon: Haha, wat ben jij vlot alweer op zp! En wat een schatje!!!

@ TM: AUW! Arm uit de kom, da’s niet leuk!

@ Ingrid: Balen van je slechte nacht.

@ hier: Heb best een goede nacht gehad eigenlijk. Ook wel weer eens lekker. Wel een paar keer wakker, om te plassen en omdat de kat onder het raam stond te brullen omdat ie een muis had gevangen. Maar ik heb iig niet zo onrustig lopen woelen en zweten. En ondanks Ikheids briljante “niet klagen maar dragen”-slogan, ga ik toch even klagen, want ik heb PIJN! Vannacht werd ik wakker en was ik de kussens kwijt die ik met slapen tussen mijn dijen en knieën leg. En nu heb ik behalve pijn aan mijn liezen, wat ik al had, ook dat de pijn aan de linkerkant helemaal doortrekt naar onderen, naar mijn schaamlip zeg maar. Maar eigenlijk is het meer het bot onder mijn schaamlip (hahaha, begrijpen jullie het nog ;)) dat heel erg pijn doet. Ik merk dat, nu ik een uurtje uit bed ben, de pijn wel wat wegtrekt, maar mensenkinderen wat deed dat pijn vannacht. Nou ja, dat was mijn geklaag voor vandaag. Verders vandaag weinig plannen, lekker mijn nagels laten doen en een beetje in huis rommelen.

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

TM, geluk bij een ongeluk dat je man zijn arm nu uit de kom heeft.... ;) Maar da's toch niet echt een pretje! Tja, en anders moet jij als bijrijder maar schakelen ;)
    Noa dus voor het laatst naar het KDV! Fijne dag, even voor jezelf... Nog plannen?

Caro, toch jammer dat het maar 'gewoon' kramp is, maar wacht maar lekker tot je mannetje thuis is ja!

Onsukkie, over je bloeddruk: ik had precies hetzelfde! Ook qua hoe de druk eerder was en toen ineens 120/75. Vond ik best veel, maar de vk zei dat het normaal is aan het eind, dat deze stijging gewoon netjes is (voglens het boekje zelfs) en dat je bij een onderdruk van 90 ofzo pas hoeft op te passen.
    (overigens was mijn bloeddruk vorige keer weer omlaag gezakt, ben benieuwd hoe het morgen is).

Surf, luxe zeg, lekker uitslapen en een schoon huis gedaan door iemand anders! Bevalt de schoonmaakster goed?

Ingrid, fijn dat Julian weer ging slapen! Wel balen van je nacht...

Ladyz, veel plezier met je dagje!

Mirjam, jammer van het kraambezoek! Nou ja, helemaal lastig voor de ouders natuurlijk, zoveel huilen.
    Lijkt mij ook te lang, 2 weken, maar misschien kunnen ze het goed in de gaten houden in het ziekenhuis en is het dan tóch beter voor de baby om nog even te blijven zitten? In je buik is toch het beste voor die kleintjes....

@hier: ik heb echt lekker geslapen, na de wekker van mijn man ook weer doorgeslapen tot half 10 ozfo (gister half 11 in bed). Snap niet hoe je zoveel kunt slapen, gister had ik overdag ook al superlang geslapen! Ik hoop dat mijn lijf energie spaart voor de bevalling en dat die snel komt :D
    Verder geen plannen voor vandaag. Denk dat ik maar naar de kapper ga. Wilde eigenlijk morgen gaan (soort principieel, want eigenlijk zijn half april de 3 maanden pas voor sinds de vorige keer, maar ja, ik durf daar niet op te wachten, maar dan wil ik toch wel ín april ofzo, dus dan maar 1 april..) maar wil morgen ook boodschappen doen en naar de verloskundige en huisje schoonmaken doe ik altijd op donderdag, dus toch maar vandaag naar de kapper dan. Oke, wat een preek, lekker boeiend :D

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    je baby ademt ook, hij oefent de adembeweging met vruchtwater, dus klopt dat je hem ziet 'ademen!'
    mijn gyn zei wel dat het dan nog even duurt voor de bevalling begint, vlak ervoor stopt de baby namelijk met oefen-ademen

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

janne nee geen plannen hier
    behalve me lijstje afmaken
    ab begon ja dan ga ik ook is wat van het lijstje doen
    Uhm nou doe jij maar de administratie
    dat kan wel met 1 hand:p

ik duim nog even me bed in
    bleh ben nog moe

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jacqueline: wat een lieve man zeg!

Alre: laatste dagje vandaag!
    Fijn dat je moeder de pakjes gevonden heeft!

Napoleon: welkom back! Mooie foto's op je Hyves!

Kris: oooh meis! Ik denk aan je!

Caromama: benen goed dicht houden dus! Succes bij de gyn!

Ingrid: balen van je n8 zeg! Klote hè dat maagzuur!

Surf: fijn dat de poets weer bezig is!

LadyZ: fijne ochtend! Succes bij de therapie!

TM: hahahahah die Noa! Wat een dotteke!
    Oooh slaap lekker!

Mirjam: ooh wat sneu voor die collega van je!
    En 2 weken is toch veel te lang om met gebroken vliezen rond
    te lopen?! Het is toch maximaal 48 uur?

Mermaid: het was de slogan van Ingrid, ik antwoordde erop dat ik
    het er helemaal mee eens ben! Hahaha! Maar jij dus ook..
    Balen van die pijn.. Gelukkig trekt ie al wel wat weg!

Janne: lekker naar de kapper gaan meis! Morgen heb je al
    zoveel plannen lees ik..

x

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, de slogan van Ingird. Sorry, niet goed gekeken. Nou Ingrid dan komt jou alle eer toe voor je briljante slogan :D. En idd, ik ben het er zeker mee eens.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier: net boodschappen gedaan. Vond het erg spannend! Stel je voor zeg dat je vliezen breken! Hahaha! Maar de boodschappen zijn weer binnen.
    Vanmiddag ff naar de VK. Manlief gaat om 4 uur de nieuwe toet toet ophalen en daarna haalt ie mij op. Dan doen we ff een rondje richting Tilburg en Alphen en blijven we bij mijn ouders in Tilburg eten.. Gezellig! Ik zal een vuilniszak en zeiltje meenemen, you never know namelijk..

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik kan me voorstellen dat je het spannend vind om er alleen op uit te gaan. Ik ga vanmiddag naar mijn nagelstyliste en ik maak altijd gelijk een afspraak voor de eerstvolgende keer, 3 weken later. Dan ben ik dus ruim 39 weken. Arco vond al dat ik maar geen afspraak meer moest maken, haha. Nou ik maak de afspraak gewoon en als ik dan niet kan dan bel ik wel af, maar ja, voor hetzelfde geldt besluit ze tot 42 weken te blijven zitten en dan heb ik geen afspraak....

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb zaterdag nog een afspraak staan.. ik plan altijd een aantal afspraken achter elkaar ook om de 3 weken. Maar ja, ik weet niet of ik zaterdag kan.. Ik zei tegen manlief al dat ie maar mee moet rijden dan, want die laat mij niet richting Tilburg rijden met 40 weken zwangerschap.. Nou dan niet! Dan rij maar lekker mee, maar die nagels worden gedaan! Zo.. Lekker opstandig ;)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja inderdaad. De nageltjes moeten wel bijgehouden worden. Hoe lang is het rijden voor jou naar Tilburg? Ik moet naar Gouda en da's ongeveer 20 à 25 min rijden.

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik kan toch niet in mijn kraambed liggen met kei veel uitgroei! Ziet er niet uit joh.. ;)
    Roosendaal-Tilburg is ongeveer 40-45 minuten.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D. Ik vind 3 weken echt de max. Eigenlijk vind ik ze na 2 weken al te veel uitgegroeid, maar om nu elke 2 weken te gaan, dat wordt ook een beetje prijzig ;).

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat heb ik ook.. zeker sinds ik zwanger ben groeien mijn nagels veel harder! Maar 37 euro per 3 weken vind ik prima. Meer ook niet!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik betaal net iets minder: € 33,-- per 3 weken. Maar wat je zegt, duur zat!

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hihi, geen mooi gestylde (?) nageltjes voor mij, dat tikt met pianospelen ;) Hou ze altijd kort, niet zo mooi, maar wel het handigst....
    Overigens heb ik er geen geld voor om dat te laten doen, als ik die prijs zo lees! Had geen idee wat dat kostte.
    Maar wel mooi vind ik het altijd (bij anderen dus :D)

Overigens zien imjn handen er echt raar uit nu. Ik heb al aardig korte vingers, maar nu zijn ze ook nog eens heel dik van het vocht. Het ziet er echt niet uit! Ging pas mijn trouwring weer eens om proberen te doen, hij paste nét om mijn pink :)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, met pianospelen is het niet handig inderdaad. Ik heb gelukkig nog geen vocht in mijn handen, maar grote kans natuurlijk dat dat nog gaat komen...

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    goedemorgen meiden,

nog geen nieuws van kris zie ik. spannend hoor!! hopelijk ligt ze gewoon al heerlijk te genieten van de kleine.

@ingrid: balen van je nacht :S

@TM: haha die noa, ik moest wel lachen toen ik het las. daar moet je echt een foto van maken als je de kans krijgt ;)

@ikheid: ja ik vind het ook altijd wel spannend om alleen op pad te gaan. maar ja het kan nog 4 weken duren voor de kleine er is. en ik was toch echt niet van plan om als een vogeltje in een kooitje te gaan leven.

@mirjam: jammer dat je niet op kraamvisite kan. en volgens mij mag je idd met gebroken vliezen maximaal 48 uur lopen.

@ladyz: suc6 bij therapie!!

@alre: jee laatste dagje en dan verlof :D lekker van genieten ;)

@hier: redelijk nacht gehad. 2 x eruit geweest. en na de laaste stop om 7 uur nog doorgeslapen tot 10 uur. maar de volle maan heeft niet geholpen haha :S

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier ook geen nageltjes, nou ja mijn eigen dan maar geen gel of acrylnageltjes. Wel gehad, vriendin van mij die zet ze dus als ik ze wil dan bel ik en doet ze het voor een vriendenprijsje. Het werkt alleen niet met die honden van ons, om de een of andere reden wil er dan 1 de hele tijd op mijn handen en nagels kauwen en de rest gaat dan zo debiel doen met de riem om doen dat ze afbreken. Of zou het zijn dat zij net zo debiel doen als altijd maar ik nóg debieler dan anders;)

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Pamsie, jouw nacht klinkt best fijn!

Mermaid, fijn, niet zoveel vocht! Wie weet komt het nog, wie weet ook niet, dat zou toch lekker zijn! Bij mij zie je het zelfs in mijn lippen, raar joh!

Ikheid, heb je al je hele zwangerschap dat je nagels harder groeien? Ik had het namelijk steeds juist niet, ik hoefde mijn nagels ineens veel minder vaak te knippen en ze zijn KEIhard. Maar de laatste 2 weken ofzo groeien ze ineens héél hard (en ze zijn nog steeds hard).

Deel Deze Pagina