ik krijg zojuist een mail dat ze toch nog het kadootje voor thijmen hebben verstuurd vandaag! dus als het goed is, is het morgen in huis...
In elk geval weet ik echt niet waar ik het zoeken moet als ik het voel, het doet echt héél zeer. Alleen op het aanrecht hangen helpt En ik ben echt geen mietje, kan heel veel hebben, maar dit doet ZEER, kom er echt van in ademnood. Getsie zeg, wat eng.
..en als je het niet vertrouwd ga je gewoon klokken. Mocht er regelmaat in zitten, zo om de 4 of 5 minuten dan zijn het wel degelijk rugweeën of indalingsweeën!
Janne: ga naar je flankenademhaling en ga idd ergens op hangen of overheen hangen! Zoek wat afleiding meis..
ik heb trouwens nog even een zeiltje (die in het kraampakket zitten) in mn handschoenenkastje van de auto en in die van mn vriend gelegd... ook al begint 1 op de 10 bevallingen met het breken van de vliezen (wist ik ook niet), bij mij was het bij thijmen wel zo, en stel dat ik nog moet autorijden omdat ik net even een boodschapje aan het doen was... dan wordt mn hele stoel zeiknat... dus dacht, toch maar even zo'n dingetje er in...
die dokter zat te vertellen dat of ze houden me in het ziekenhuis voor nog 6 dagen of ze besluiten eerder in te leiden dit laatste hebben ze dus voor gekozen
TM: VK zei tegen me dat ze denkt dat het hier dit weekend prijs is! Gezien de klachten.. Ik hoop er maar niet teveel op, maar we zien wel.. Surf: ik neem dadelijk in de nieuwe auto ook een zeiltje mee en een vuilniszak, die leg ik over de stoel heen..
Haha ja 1 april! Ben je wel een echte aprilmama, alleen dus jammer van de kinderbijslag hahaha. Het zweet breekt me echt aan alle kanten uit ineens, ik ga even afleiding zoeken. Stofzuigen ofzo, even mn energie eruit. (hm, mijn harde buiken doen nu ook pijn maar dat kunnen ook stressdarmen zijn )