April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

De VK zei dat na een dag of 4 of 5 het meeste wel weg is.. Je gaat veel zweten en plassen..

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zoo Julian ligt ook op bed, de oudste hond is verhuisd naar de tuin dus ik kan beginnen met puinruimen!!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga m'n ananas eens ff oppeuzelen en ff lekker in de zon zitten. Hoorde net op het nieuws dat er regen aan komt, dus nog snel ff in de tuin zitten nu het kan voor vandaag..

x

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wil ik met Chester gaan lopen, gaat het hier gewoon regenen !! :$

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier nog steeds een strak blauwe lucht en lekker veel zon dus hoop dat het nog wel zo blijft voor vandaag!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Gelukkig viel het wel mee hoeveel mijn vriendin had gekocht voor een meisje. Het kamertje heeft ze ook best neutraal gehouden, dat wilde ze met accesoires opleuken. Wel wat beddegoed, aankleedkussenhoezen enz. gekocht en ze had zelf twee pakjes gekocht, een voetenzak van Koeka en een boxkleed. Maar ze had ook al best veel gekregen. Roze rompertjes en kleertjes enzo. Dus ze gaat nu proberen zoveel mogelijk dingen terug te brengen naar de winkel en te ruilen voor jongensversies en de rest zet ze op MP of bewaart ze voor kraamcadeaus.

@ Mermaid, komt heus wel goed hoor met je gewicht. Direct na de geboorte is er gemiddeld ook al wel 5-7 kilo af!

@ TM, Ik ben toch nog minder aangekomen ben ik bang :p. Ik zit nu nog op -1 kilo ten opzichte van de eerste weging met 9 weken! Ik denk dat ik het ongeveer quit ga spelen met 40 weken! Ik denk dat Ann ook niet zoveel is aangekomen. Die was toch zo veel ziek geweest?

@ Sweet, fijn dat het gelukt is met de kaartjes!!!

@ Ingrid, oh, dat is altijd handig. Vind je het goed als ik je dan even een PB stuur met een vraag over de toeslagen?

Oh ja, de auto is vandaag naar de garage voor een grote beurt. Belde ze net dat de remschijven niet goed zijn. Ze verwachen dat de rekening in totaal rond de 500 euro uit zal komen :$. Stomme auto's altijd!:x

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo das balen caro...

zoonlief wil niet slapen en ik wil wel even naar bed.... waag het er maar even op.... dan lees ik wel een boekje in bed of zo...

heb zo'n zere ongestelde haha rug

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Surf, wanneer verwacht je bericht te krijgen over je oma?

@ Ikheid, eet smakelijk! Ga je ook het hart eten?

Ik ga zo ook nog even snel in de tuin zitten. Begint een beetje te betrekken hier.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caro, tuurlijk mag dat!

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ingrid vervelend van je rugpijn hopelijk blijven de rugween je gespaard want dat schijnt inderdaad erg naar te zijn.
    Even stomme vraag maar het hart van de ananas is toch gewoon het middelste beetje harde gedeelte?

@Mermaid gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum!

@Ikheid hopelijk werkt de ananas en zet het lekker door bij je. Ik ga hem zo ook eens slschten;)

@Napoleon jeetje echt al om de 5 min weeën jammer dat het niet heeft doorgezet maar hoeplijk duurt het nu niet lang meer.

@CM mooie foto;s. Wat vervelend voor die vriendin waar ze het gelscht fout hadden zeker voor die vader die hoopte op een gezonde dochter al zou hij net zo blij zijn met een gezonde zoon je moet toch helemaal omschakelen.

Ga maar eens even lunchen en daarna de was eruit halen en de vaatwasser uitruimen tja moet gebueren he

11. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sweetcandie ik zal je even een pb sturen voor onze buddygegevens!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Smile, het hart is inderdaad het middelste gedeelte. Als je het in een blik koopt is dat het gedeelte wat er uit is gesneden. Is erg bitter en vies.

Rugweeen zijn inderdaad niet fijn maar ja je krijgt ze er gratis bij he;);)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @CM: balen van de auto joh!
    en de operatie zou om 13u beginnen en ongeveer 4 uur duren, dus niet voor 5 uur... spannend hoor!

@hier nog prachtig weer!

@wendy: vervelend van je rug!

@hier: zelfs op het fotoboekje concentreren lukt me niet, dus ga maar even op bed liggen, mssn kan ik wat slapen... ben echt misselijk...

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ingrid, heb je een PB'tje gestuurd. Thanks alvast!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Met borstvoeding vertrouwen hebben, dan ben je al een end op weg.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Je hebt pb terug, hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd:)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @caromama: wat een leuke foto's!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks! :D

Hoe is het met jou? Voel jij je al wat beter of nog steeds een dipdag?

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, gaat wel goed, maar ik ben er wel klaar mee. Heb nu ok alles gedaan wat moest, incl fotoshoot, dus ik vind het wel best.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lieve en mooie foto!!!

Deel Deze Pagina