April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik wilde met thijmen paaseieren schilderen, maar het leek me zo'n gedoe, nu heeft mn vriendje stickertjes gekocht die speciaal voor op eieren zijn haha! en thijmen vindt stickertjes plakken geweldig, dus dan hebben we de simpele variant en kunnen we toch nog de eitjes versieren voor we ze verstoppen...
    vorig jaar niets meer gedaan, dus ben benieuwd wat ie er van vindt.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @surf: wow wat was jouw eerste bevalling snel zeg ;) lekker hoor

@jacqeline: whaha ja ik ben nog zo fit. ( amper ergens last van gehad) dat ik gewoon te veel doe :S en nu me dus zit te vervelen tot de kleine komt :p mssn ff de trap op en neer rennen :D

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @janne: heb even voor je gegoogled en de meeste vrouwen voelen de rugweeen onderin hun rug ter hoogte van hun stuitje, maar er zijn ook sommigen die het vanuit bovenin doortrekkend naar onder hebben gehad...
    spannend! sterkte!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pamsie: ja gemiddeld voor een eerste is geloof ik 12 uur en bij mij was het 9,5 uur. ik hoop nu op 6 ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Wat een doos zeg die kapster. Ik heb er sowieso al een hekel aan als een kapster aan één stuk door zit te ratelen, maar dat ze zulke vragen gaat stellen is ‘r helemaal oerstom. Alsof je haar aan d’r neus gaat hangen wat de naam gaat worden. En of het gepland is? Wat een brutaliteit zeg!! Hahaha, sorry meisje, soms moet ik zo om je lachen. Je hebt hartstikke pijn aan je rug en wat doe je dan: Juist! Stofzuigen. Poetsmiep…Ga gewoon even lekker onder de douche of in bad ofzo. Ah, ik zie dat je jezelf al streng heb toegesproken.

@ Napoleon: Wat fijn dat het zo goed gaat met Femke. Vervelend wel dat je nog zo’n last hebt van naweeën.

@ Pamsie: Ik ben al vanaf 1 maart thuis en ik verveel me nog totaal niet. Ik heb ook best vaak afspraken staan en ik kan mezelf gewoon goed vermaken met de laptop en de tv. En als ik me écht begin te vervelen is er altijd wel wat te stofzuigen met 3 katten in huis.

@ Ikheid: Wat goed dat ie is ingedaald. En een paaskindje zou ideaal zijn toch, kan je nog net zaterdag even je nagels laten doen. LOL :D.

@ TM: Morgen ingeleid?! Jee, da’s een omschakeling. Wel leuk hoor, komt de beeb nog eerder dan verwacht.

@ hier: Mijn nageltjes zijn weer mooi. De volgende afspraak staat voor 23 april. Ik ben 25 april uitgerekend, dus ik hoop dat ik de afspraak nog haal. Ik heb me nu even misselijk gegeten aan een zak salmiakrondo’s en ik heb ook nog paaseitjes en roze koeken gehaald. Oh ja, en natuurlijk wat te eten voor vanavond ;). Ik had eigenlijk het plan opgevat om nog even de vloer van de badkamer te dweilen, maar ik denk dat ik dat morgen maar doe. Dan stofzuig ik gelijk de bovenverdieping. Ik heb nu geen zin meer om iets te gaan doen.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid
    jaa ik hou je op de hoogte !!
    vanavond eten we bij mijn schoonouders en noa blijft daar slapen
    en dan morgen om 6.15 al naar het ziekenhuis bellen
    dus op tijd naar bed :p

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, we zijn weer terug van ons treinuitje. Uiteindelijk is mijn vader ook meegeweest, dus dat was gezellig. Zoonlief een tosti op en opa en ikzelf twee kroketten op brood. Heerlijk!:D

Nu even wachten tot de eieren gekleurd zijn, dan kunnen we gaan verven.

@ Janne, wat een stomme kapster zeg!! Dat vraag je toch niet!!!

@ Napoleon, fijn dat het zo goed met Femke gaat. Doe lekker rustig aan en je kunt hier altijd weer aansluiten als je je er aan toe voelt!

@ Ikheid, joepie, toch nog ingedaald! Fijn voor je. Kan me voorstellen dat dat een geruststellend gevoel is! En had je het toch goed gevoeld met die steken een paar dagen geleden. Ben benieuwd hoeveel paaskindjes er komen! Het gaat nu opeens wel heel snel allemaal he!

@ TM, morgen al, spannend joh! Veel succes!

@ Janne, ik vind het toch wel als weeën klinken hoor!!! Ze zei tegen mij dat het weeën zijn als het je adem beneemt. Effe timen dus maar!

@ Jacqueline, ik doe de eieren niet uitblazen hoor! Ik kook ze hard en nu heb ik ze in gekleurd water liggen voor een basiskleurtje en dan dalijk met zo'n eierverfsetje een beetje versieren. Nog wat stickers erop en klaar is Lukas!!! Verder hebben we een paar placemats om in te kleuren en een paar eierdopjes om te versieren. Dus we zijn nog wel even bezig!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: eitjes in gekleurd water? met verf er in ofzo? klinkt leuk, inderdaad een basiskleurtje, hoe moet ik dat doen?

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Buddie Nieuws:

SMILE17:
    Dinsdagochtend is om 3.31 onze dochter Noelle geboren, ze weegt 3735 gram.

Alles goed maar ik lig nog in het ziekenhuis vanwege veel bloedverlies.

Liefs smile17

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochter NOelle...

IK heb vanmorgen dit smsje gekregen van haar maar had zelf een afspraak bij de gynacoloog en toen moest ik in het ziekenhuis blijven onder de monitor.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga mn kleine mannetje halen...

even een normale broek aan trekken hihi, ben er vanavond weer denk ik als de kleine in bed ligt...
    vriendje gaat uit eten (nu het nog kan) en mn ouders eten hier, gaan ze lekker voor me koken hihi

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @surf: ik duim met je mee voor een bevalling van 6 uur ;)

@mermaid: ja je hebt ook wel gelijk hoor :p maar ik ben pas verhuisd ken hier dus weinig mensen en vrienden werken allemaal :(
    en het huishouden is elke dag wel bijgewerkt met een uurtje ;)
    dus als je nog leuke tips hebt!! :D

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @sweet: thanx voor het nieuws!
    maar hoe is het met jou nu dan?

13. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Kris Gefeliciteerd met jullie dochter Sanne.

@Smile gefeliciteerd met jullie dochter Noelle.

Beide nog in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
    Balen voor Kris dat het op een ks is uitgelopen.

@Ikheid Wow je mannetje is ingedaald wat goed.

@Trotsemama Morgen word je ingeleid. Dan gaat het ineens wel heel erg snel. Geniet van jullie laatste avond samen met z'n drieetjes.

@Janne Nou die opmerking slaat echt nergens op. (kappersmuts)
    Ik voelde mijn vliezen niet breken. Ik stond 's ochtends op om te gaan plassen. En toen voelde ik iets langs mijn benen lopen. Ik dacht dat ik in mijn broek stond te plassen en ik kon het niet tegen houden. Weer naar bed gegaan en toen ik weer opstond hetzelfde verhaal. Toen ging er pas een lampje branden dat het mijn vliezen waren.

Even snel vanuit mijn werk. Heb vandaag cadeautjes van klanten gehad echt leuk. Heb roze sokjes gehad (weet niet eens of ik een jongen of meisje krijg) en 2x boemen.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    05 maart 2010
    Sophie - dochter van MarijkeB - 36.1 weken - 2445 gram - 46 cm
    11 maart 2010
    Fiene - dochter van Marijn - 36.4 weken - 2375 gram - ?? cm
    16 maart 2010
    Romée - dochter van Moniki - 36 weken - ?? gram - ?? cm
    20 maart 2010
    Elin - dochter van Wonder - 39 weken - 3760 gram - 54 cm
    21 maart 2010
    Mike - zoon van Kleintje - 38 weken - 2665 gram- ?? cm
    26 maart 2010
    Elisa - dochter van Ka - 38.5 weken - 2350 gram - ?? cm
    30 maart 2010
    Jolene Aline - dochter van Wendysunny - 39 weken - 4000 gram - ?? cm
    Femke Leontine - dochter van Napoleon - 39.3 weken - 3830 gram - 53 cm
    Noëlle - dochter van Smile - 39.1 weken - 3735 gram - ?? cm

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

oh had niet verder gelezen dat het nieuws al geplaatst was.. Ja sorry ik was haar buddy maar kon echt niet eerder op het internet.. ik ben net thuis. Ik heb een rot dag achter de rug.. Hele dag bijna in het ziekenhuis.

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: en Kris nog toch ?? Met Sanne

Tm: spannend zeg !! Heel veel succes morgen !! 1 april wou je
    toch haha ;)

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

geeft toch niet !! Hoe is het met jou dan ??

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ele, je lijstje klopte niet helemaal. Klopt wel dat je het hier nog niet had zien staan maar als je naar de site gaat staat daar elke keer het meest recente op. Zodra er een bevalling bekend is met de gegevens komt het erop te staan, de reden dat Kris er nu nog niet bij opstaat is omdat ik nog niet heb gezien wanneer de kleine is geboren (gisteren of vandaag) enz.

Verder zou ik gewoon de vk bellen als je je zorgen maakt, minder beweging is normaal aan het eind van de zwangerschap maar het mag niet zomaar ineens gebeuren het mag wel dat je het per dag bij wijze van steeds iets minder voelt maar je moet het natuurlijk wel blijven voelen.

TM, spannend!!!!!!! Morgen gewoon al!!! Had gedacht dat ze je nu al zouden inleiden na je berichtje maar ja dat moet natuurlijk wel een beetje gepland worden.

Kinderbijslag, is het niet zo dat als je kindje nog op de eerste van die maand geboren is je het alsnog krijgt?? Kan me zoiets herinneren van de juli08 mama's namelijk.

Janne, hoe is het nou met je meis?? Rugweeen ken ik ook alleen maar van onderin mijn rug maar ja je rug is je rug dus kan natuurlijk ook heel goed bovenin zitten, anders gewoon even je vk bellen wat het zou kunnen zijn en of het rugweeen kunnen zijn.

Ikheid, veel plezier met de nieuwe toet toet!!

Uhmmmmm..... meer weet ik ff niet meer, sorry!!

Hier even met Roeland meegeweest naar de stad want we moesten nog het kadootje kopen voor mijn schoonmoeder want die is morgen jarig en nieuwe voetbalschoenen. Moet zeggen dat als ik eenmaal loop en blijf lopen het redelijk goed gaat maar zodra ik stil sta of ga zitten en dan weer ga lopen doet het goed zeer. Verder weer veel gerommel maar ja dat ben ik inmiddels wel gewend.

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Het gaat wel. Ik had een afspraak met de gyn. Alles was goed. Maar omdat ik de beeb te weinig vond bewegen moest ik daar blijven voor de monitor. En heb daar bijna 2 uur gelegen. Moest ook nog opvang voor mijn kinderen regelen. Mijn zoontje stond wel ingeschreven voor buitenschoolse opvang maar mijn dochtertje niet. Ik belde de opvang of ze ook mijn dochtertje konden ophalen. Nee doen wij niet als ze niet ingeschreven staat bla bla.. kun je geen uitzondering maken nee bla bla bla..

toen belde ik de school en zij belde voor mij en hebben ze haar toch opgehaald gelukkig... Stelletjes zeikerds, ze hebben mijn gegevens toch omdat mijn zoontje al ingeschreven staat. Gewoon moeilijk doen. Toen eindelijk klaar moest weer een uur op de bus wachten en stap ik de bus uit. En heb ik een tree niet gezien val ik keihard op bakkes.. gelukkig kwam ik op mijn rechter knie en rechterhand.. maar oh wat dat deed dat zeer. Nu moet ik toch in de gaten houden of ik de beeb wel voel bewegen.

dus een rotdag vandaag.....

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik had het al opgezocht en volgens hun site niet:S

@sweetcandie: jeetje meid!! wat een dag heb jij achter de rug.

Deel Deze Pagina