April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Janne: mmmm klinkt wel apart ja misshien toch een begin ?? Hoe is het met je rug ??

Caromama: nou de mannen zijn
    lekker bezig haha wat doe jij altijd veel leuke dingen met Lukas zeg !!

Mijn vriend gaf demi vanmiddag een stukje chocola !!! Maar van
    mij krijgt ze nooit echte snoep.. Wel eens chocopasta en hagelslag op brood maar thats it.. Ach 1 x kan geen kwaad denk ik...

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja idd ;) Da's tegelijk met m'n zus.
    En ik riep steeds 'laat de baby donderdag maar komen' maar ik vind het nu toch wel spannend....
    In elk geval was het onder de douche zéker niet minder, maar meer weet ik niet precies. 't Doet in elk geval nog niet echt veel pijn, die harde buiken, dus dat vind ik gek. Die rug dus wel.
    Intussen is de baby echt héél onrustig, tussen de harde buiken door.

THanks Caro!

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Haha nee als je al beetje chagrijnig bent kan ik me vioorstellen dat je het dan NIET leuk vindt :D (+hormonen? ;))

Ik had echt gedacht dat jij al láng bevallen zou zijn weet je dat, door je bmm enzo!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik probeer eigenlijk altijd op woensdag middag wel wat te gaan doen met hem. De rest van de week is er weinig tijd om echt wat te ondernemen, omdat hij natuurlijk dan op school zit en na schooltijd is altijd erg krap. En nu probeer ik dan dingen te doen die ik zelf ook nog enigzins kan volhouden. Normaal gaan we wel eens naar de speeltuin, kinderboerderij, een stuk fietsen of afspreken met iemand met kinderen. En gelukkig is hij heel snel tevreden. Ergens met de bus of trein naar toe gaan is al genoeg. We gaan ook wel eens met de bus naar het station, dan eten we daar een ijsje en zitten we een half uur naar treinen te kijken en dan gaan we weer terug! Een kinderhand is snel gevuld!!!

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, ik ook :$. Ik hoop gewoon echt dat ik niet overtijd ga lopen ofzo. Dan heb ik echt het idee dat ik al die ellende voor niets heb doorgestaan! Misschien kan ik gewoon zo goed rusten dat heel mijn lichaam in slaapstand is ofzo!!!! :p

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Janne: mijn weeën waren ook niet pijnlijk de eerste 10 uur, ik twijfelde ook nog steeds of het begonnen was toen.. Mja toen was ik al een week overtijd dus is de kans groter haha maar ik duim voor je!

Caromama: ja dat is ook zo haha met de trein is al heel speciaal :D demi vind het al leuk om naar de bloemenwinkel te gaan.. Lopend dan, dan komen we langs de apotheek, bakker, hobby winkel, groenteman.. Met allemaal leuke etalages.. Zijn we
    zo een uur verder haha

jeeeeee ik krijg zo een massage :D m'n eerste
    deze zwangerschap... Schandalig hè

7. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    @caromamma: hihihihi, ik moet toch ook best lachen om dat verhaal van je. Je weet het heeel goed te beschrijven! Ik was overigens ook best uit m'n dak gegaan.. :D

8. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    @janne: Heb je je VK al gebeld? Als je nu nog twijfelt... Ik zou het doen!

9. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    hier:
    Ik had dus een heleboel voorweeen, echt wekenlang iedere avond en PIJNLIJK :$
    Nu zit ik eindelijk in de stand van: laat maar komen, want het huis is in orde, papieren zijn in orde en belangrijker nog: de baby is af..
    Heb ik hooguit een harde buik hier of daar..
    Zucht.

Mijn oudste was 12 dagen overtijd.....:(

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh gelukkig... Ik heb eigenlijk geen vriendinnetjes waarvan ik denk: nu even niet.. Iedereen heeft altijd zo meegeleeft. Ach er moet altijd een uitzondering op de regel zijn...:p:D

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Durf niet :)

@kinderhanden: leuk he, hoe simpel je die al kunt vullen! Leuk om jullie verhalen te lezen ook :)

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oei, kan me voorstellen dat je nu bang bent weer ver over tijd te lopen... ik hoop het niet voor je!

13. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ janne: ik zou het gewoon even rustig aankijken. Echte weeën herken je wel en dan heb je ook nog wel tijd om de hulptroepen in te schakelen.
    Toevallig had ik het er met manlief vandaag over dat ik hem met de bevalling van Emma al wel heel vroeg thuis heb laten blijven. Het begon bij mij om 5u 's morgens met het verliezen van de bloedprop en lichte weeën die met regelmaat kwamen. Ik geloof om de 15-10 minuten. Manlief zou anders al voor 7u naar zijn werk moeten, hij moest toen minimaal een uur rijden (los van files). Dus ik heb het een uurtje aangekeken en het werd niet minder en de regelmaat bleef. Hij dus thuisgebleven, maar uiteindelijk kwamen de weeën pas om 17u om de 5 minuten. Emma is uiteindelijk om 23.15u geboren, dus nog wel die dag. Maar goed, voor hetzelfde geld was het loos alarm geweest en had het manlief een vrije dag gekost. Nu werkt hij dichterbij en kan hij binnen een half uur thuis zijn, dus kan hij makkelijker nog wel naar z'n werk gaan.

14. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland

OOOOOOOOOOH, bel nou!!! IK wil het weten.. ;);)

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja die instelling heb ik dus ook!
    Als het nu ochtend was zou hij gewoon gaan werken hoor (en veel succes met de concentratie hihi).

Ach, ik zit hier wel best hoor, kaarsje, theetje, muziekje, alles chill 8)

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik kom toch nog even spieken haha
    we hebben lekker gegeten bij mijn s.o en heb daar nog even lekker gedouched met noa en we hebben haar samen op bed gelegd
    nu zijn we lekker thuis
    ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht hahah :p

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hahahahahaha :D

"ja, zelf wil ik het nog even aankijken, maar er is iemand zó neiuwsgierig, dus ik bel toch maar even" :D

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: gelukkig heb je 2 gelukzaligmakende roze koeken!!

Janne: spannend allemaal, misschien toch wel een beetje bezig...?

Caro: champignonnensoep met broodje chocopasta, is je man ook zwanger hahahahaha (moet denken aan haring met slagroom)

19. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mermaid en caromama: tja, mannen.... ;)
    Wel herkenbaar dit soort verhalen.

20. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ka lieve foto.

@Sweetcandie Dat is inderdaad een baaldag.

Ja ik heb eindelijk verlof!!!!! En morgen de sleutels van mijn nieuwe huis.

Deel Deze Pagina