Inderdaad, zeg, dat zou bij mij echt niet goed lukken. Misschien warme melk met honing, bad en een supersaai boek (zeg encyclopedie)..
@ janne: je hebt alleen wel het risico dat je dan straks midden in de nacht de vk moet gaan bellen, maar goed, daar zijn ze voor toch? Bovendien als je ze belt, zullen ze toch zeggen "bel maar terug als je een uur lang om de 5 minuten weeën hebt".
En ben je goed verwent op je werk? Wel gek idee he, dat je nu heel lang niet meer terug hoeft!!! Veel succes morgen! Moet er veel gebeuren in het nieuwe huis?
Alre, lekker, verlof!! Succes morgen met je nieuwe huis Zo, ik ga de computer uitzetten, slaap lekker allemaal! X
alre lekker hoor verlof en je nieuwe huis ! ik ga ook afsluiten ik wil niet te laat naar bed gaan doeeg meiden XXXX
Succes TM !!!! alre: eindelijk verlof !!! Spannend zeg ook nog de sleutel. Rust wel een beetje uit ook he.... Als dat gaat Janne: ja lekker rustig aankijken joh.... Komt wel goed!! Emmetje: ja dat kan je ook niet van tevoren weten.. Voor hetzelfde geld was ze binnen een paar uur geboren ! Bij mij begon het op de laatste vrije dag van m'n vriend (4 dgn vrij na nachtdienst) en nu is het huis klaar, de spullen staan klaar EN morgen is z'n laatste vrije dag haha ben benieuwd
esmay was met 6½ maand pas en nee heb er (nog* geen last van Fijn dat het goed gaat met je en moe dat kan ik me voorstellen je moet de heledag ook zo'n enorme buik meeslepen hier gaat alles ook heel goed vrijdag met janny naar piratenfeest ik heb 2 vrijkaartjes gekregen van d edeen
@ Alle meisjes die lekker gaan slapen: Welterusten. Ik twijfel of ik nog een roze koek zal nemen, hahaha. Niet goed voor de lijn, 3 roze koeken op 1 avond, maar ze zijn zo lekkerrrrrrr.