April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Alre, jaaaaa eindelijk lekker verlof én morgen de sleutel!!!! Je hebt het vast al wel verteld maar moeten jullie nog veel doen aan het huis?

Janne, lekker aankijken en als het nodig is dan heb je ze zo te pakken. Mocht het doorzetten: succes!!!!

Caromama, kan me je reactie helemaal voorstellen. Hier wordt er ook eerst gedaan en dan soms nog eens nagedacht, bijvoorbeeld een koek eten voor het eten. Tja dan wil Julian natuurlijk ook.

Mermaid, neem nog een roze koek dan wordt je nog vrolijker! Wel balen van je dag!

Hier moest ik ineens nog heel snel naar de winkel, hadden nog maar 1 luier dus dan moet het wel. Kom ik terug met de luiers, melk en yoghi krijg ik doodleuk te horen, ja je bent een lampje vergeten. Joooohhhh hallo, ga lekker zelf in die auto zitten om kwart voor negen om naar de winkel te rijden die om negen uur dicht gaat als je het zo goed weet allemaal.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Aire: o fijn verlof! zo'n gek idee dat er nog mensen waren die gewoon werkten...

@roze koek: ooooo wil ik ook! heb alleen maar bastognekoekjes...

@flex: piratenfeest, wasda?

@hier: ga zo maar slapen, heb mn fotoboekje af! joepie! nu alleen nog de foto's van thijmen van de afgelopen anderhalf jaar...

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Ooooh, erg hè als ze dan nog commentaar gaan lopen leveren. Doe het dan lekker zelf idd :x;).

@ Surf: Bastognes zijn ook mjammie. Leuk dat je fotoboek af is.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jacqueline: hahaha, das jammer! Ik pas mijn laarzen niet meer..

Mermaid: zo jouw nagels zien er weer mooi uit! Nu ik zaterdag nog..
    Oooh meis, vervelend zo'n baaldag! Snel naar bed, des te eerder is het morgen!

Alre: ook bij jou is het verlof een feit! Jeej!!!

Wonder: jeetje meis! Je laat me schrikken! Hopelijk vergaat het je goed en mag je snel weer naar huis!

Sweet: gelukkig dat je de baby weer hebt gevoeld..

Janne: spannend daar dus.. Gewoon met de VK bellen hoor!
    Heb ik toen ook gedaan.. ze reageerde super!

Mirjam: oehhh lekker een massage!!!

Ingrid: oooh zucht! mannen!

Surf: leuk dat fotoboekje! was veel werk hè!?

x

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    2x een halve voelt minder slecht:D

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties op mijn bericht dat de baby is ingedaald! Liefff!

Hier: net terug van auto showen en rijden.. Hij rijdt zalig! Iedereen vindt 'm mooi, wij ook, helemaal verliefd, hahahaha!

Nu ff aan de roze koek met thee (thanks Mermaid ;))

x

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: toi toi toi.. ik houd mijn telefoon goed in de gaten..

janne: jij ook succes! Girl powerrrrrrrr!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja was veel werk, vooral omdat we zooooooooveel foto's hebben en dan moet je zo ontzettend selectief zijn wil je geen boekje van 300 blz krijgen. maar het is gelukt!

welterusten allemaal!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, inderdaad. De 2e helft is inmiddels ook burgemeester gemaakt.

@ Ikheid: Graag gedaan :p:D.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

via welke site heb je dat gedaan?

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zie je, en geen schuldgevoel nu:p:D

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

komen allerlij artiesten zoals JAN SMIT!!!!! :D:D:D:D:D

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik doe het altijd via abelli

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm morgen 's ff kijken..

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nee zeker niet. Morgen maar een "balansdagje". Ik heb behalve 3 roze koeken ook al een halve zak salmiakrondo's naar binnen gewerkt vandaag :). Nou ja, ik had een offday hoor, moet een keer kunnen.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zeker! Zondigen mag af en toe hè!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb altijd geleerd: je kan beter 1 dag heeeel veel slecht eten, dan elke dag een beetje, want je lichaam neemt maar een beperkte hoeveelheid van die slechte voedingsstoffen op. En bij elke dag een beetje, dus ook elke dag slechte voedingsstoffen.
    Heb ik je nou niet happy gemaakt, nog een koek!!:p

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Kijk, dat zijn goede berichten! Maar ik denk ook echt wel dat dat waar is hoor. Van 1x veel snoepen of een dag slecht eten kom je echt geen kilo's aan, dat gebeurt pas als je structureel te veel/vet/slecht eet. En laat ik dát nou juist niet doen. Op deze ene dag zondigen kan ik dan voorlopig weer teren.

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ga zo ook maar eens naar mn bedje. Nog even lezen en dan tukken. Woensdags heeft onze kleine man volgens mij gymles, bijna elke woensdag raak: rek en strek in mn lies...

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is echt zo, en ook heel logisch. Je komt echt geen kilo's aan van zo'n dagje. Lekker een keer laten gaan!!! En ervan genieten!!

Deel Deze Pagina