April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    caromama wat erg van je vriendin, moet je voorstellen als ze alles nieuw heeft gekocht... en 1e kindje ook nog..

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zooo plasje zit weer in het potje... nog een half uurtje en dan weer op naar de verloskundige.
    @ Surf kan me voorstellen dat afwachten zo lang duurt.. !
    @ onsukkie mooie foto !!

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat een lieve foto!

Surf: wat een lange operatie zeg

Ingrid: :xbelachelijk, opruimen die bende. Snap het ook echt niet, heb zelf 2 honden, maar wij hebben ze geleerd bijv sowieso nooit op steen te poepen.

Iedereen lekker van het weer aan het genieten!!
    Begint helaas alleen een beetje te betrekken....

Ikheid: wat een verhaal van je man. Goed van zn oom!

Heb net alle lege flessen, 3 ah plastictassen:) vol, weggebracht, badmat teruggebracht en boven gestofzuigd, nu ben ik het zat....
    Ga zo maar even liggen.

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Kris succes bij de verloskundige straks..

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoo even heerlijk op bed gelegen
    ik hoorde wat over regen nou dan gaan wij maar als een speer naar de kinderboederij want dat had ik belooft aan me dochter

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

rond half 6 komt er een storing het land binnen :p
    heb even op buienrader gekeken :p

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @onsukkie: mooie foto joh!

@kris: suc6 bij de vk

@TM: veel plezier op de kinderboerderij!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Surf wat een mooie en lieve foto's!!!

11. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ka Ik hoop dat alles goed is gegaan met de groeiecho.

@Mooie foto's voorbij zien komen.

@Surf Hoop dat alles in orde is met je oma.

@Caromama Hier is de auto vandaag ook weg. APK keuring ik verwacht niks geks.

Bij sommige van jullie heeft het aardig lopen spoken vannacht.
    Ik denk dat dit weekend weer baby's geboren gaan worden.
    Afgelopen weekend Klientje en Wonder. En dit weekend ik denk Ikheid, Napoleon en Ingrid.

Hier gisteren ook een leuke rekening binnen gekomen. Maar wel 1 die verwachtte en waarvan we geld ook gewoon hebben. Of we even 10.000 euro naar de notaris willen overmaken. Laatst 20.000 overgemaakt en nu willen ze meer geld zien.:p Geef je ze een vinger willen ze je hele hand.

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Zo he ikheid, wat een verhaal van jouw man! Da's niet fijn! Gelukkig dat zijn been er nog aan is!!!
    Spannend, die auto!

Wij leerden vroeger ook uit een theeglas drinken, zo'n zware zeg maar. En al mijn zussen doen dat ook weer bij hun kids. Ik gok ik ook haha ;) Opvoeding geef je door he ;)

Ik begon op 70 kilo en nu 87 kg.... Eigenlijk vond ik 70 al teveel, voel me altijd het fijnst met 67. Ach, gaat er straks wel weer af hoor. (vandaag maak ik me er niet druk om haha). Zolang ik maar niet boven de 90 kom, dan voel ik me helemaal zo'n man! (hoewel mijn eigen man altijd moeite moet doen om boven de 70 uit te komen ;))

Caro, da's een hoop geld zeg, van de auto, balen!

Iedereen heeft het steeds maar over een ongestelde rug, maar weet je dat ik gek genoeg gewoon even niet meer kan bedenken hoe dat ook alweer voelt?! Ook nog geen last van dus, maar ik vind het wel apart, ben toch wel vaak ongesteld geweest inmiddels :D

Onsukkie, wat een mooie foto!!

Surf, ook leuke foto's zeg! En sterkte met de zenuwen, vertel je ons als je meer weet?

@hier: zo, nu ben ik wel moe en klaar... heb boodschappen gedaan, daarna opgeruimd, was van de lijn, nieuwe was aan de lijn, pastasaus gemaakt voor in de vriezer, afwassen, stofzuigen... nu ben ik echt brak. En mijn kind vindt het wel fijn dat ik zit, haha, heel mijn buik schudt heen en weer.
    Wil alleen nog even was opvouwen, maar dat kan zittend ;)
    Voel me wel voldaan!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Onsukkie en Surf, mooie foto's!

Hier is het nog wel lekker buiten, maar niet meer zo zonnig als vanmorgen.

Zo, ik heb trouwens echt mazzel gehad vandaag! Ik ben sinds de kerst een serie boeken aan het lezen van James Patterson. Het betreft telkens dezelfde hoofdpersonen met een andere moordzaak, maar er zit een duidelijke persoonlijke verhaallijn in, dus door elkaar lezen is niet zo handig. Ik heb nu deel 1 t/m 5 gelezen, deel 7 heb ik thuis liggen en deel 8 heb ik al in de winkels gezien, maar ik kon deel 6 nergens vinden. Wilde dus niet aan deel 7 beginnen voor ik deel 6 had. Ook op internet gezocht, Bol.com, Selexyz, Bruna etc. maar daar stond overal dat hij was uitverkocht. Ook al tig keer de twee boekenhandels bij ons in de buurt binnengelopen om te kijken of ze hem hadden, maar telkens niet. Nou had ik vandaag bij de Bruna gevraagd of ze hem konden bestellen. Nu blijkt hij helemaal niet meer leverbaar! Dus ik baalde als een stekker! Ik had ook al voor tweedehands gekeken op MP en bij BOL. Voor de zekerheid nog even naar de andere boekhandel gelopen (eigenwijs als ik ben, kon ik niet geloven dat hij echt niet meer leverbaar was), maar ook daar kreeg ik te horen dat hij niet meer leverbaar is. Ik wilde net weggaan en toen bood ze aan om naar een ander filiaal van hun te bellen of ze daar toevallig nog een exemplaar hebben. En jawel hoor, daar hebben ze er nog ééntje!!! Dus die laat ze morgen overbrengen naar hier en dan kan ik van 't weekend weer lezen!!!! Jeeeeh!!!!

Sorry, lang verhaal geworden, maar ben er zo blij mee!!! Zat vanochtend in de tuin tijdschriftje te lezen en baalde gewoon dat ik geen boek kon lezen!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Janne, lekker veel gedaan dus!! Nu lekker genieten van je kind wat geniet dat jij zit hahaha.

Hier Julian zijn ravage opgeruimd en nu nog even de dweil er doorheen en dan kan Julian weer uit bed worden gehaald om er opnieuw een rampgebied van te maken hahahah

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Caro, leuk dat dat boek er nog is!

Het is echt maf, normaal verslind ik boeken, maar deze zwangerschap heb ik denk ik in totaal 2 boeken gelezen. Het lukt me gewoon niet ofzo om erin te komen en de verhaallijn te volgen. Gek he?! Dat is echt EXTREEM weinig voor mijn doen.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caro, dat is inderdaad geluk hebben met het boek!!

hier nog steeds volop zon alleen wel wat meer wind inmiddels.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: mazzel joh! kan je toch nog de rest aflezen, is wel zo leuk natuurlijk!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Niet bijgelezen.. ananas is op, ook het e zullen zien! Wij zijn proefritje maken! Tot vanavond! xxx

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik merk wel dat ik er minder geduld voor heb. De eerste drie boeken van de serie heb ik echt verslonden! Ben er half januari mee begonnen en had binnen anderhalve week deel 3 al uit. Deel vier heb ik twee en een halve week over gedaan, wat voor mijn doen al langzaam was en deel vijf heb ik vier weken over gedaan. Het komt misschien ook omdat ik gewoon niet meer zo lekker zit. En liggend lezen gaat ook niet zo lekker. En als ik met de punt van het boek op mijn buik rust gaat uk er tegenaan trappen. Maar ik vind het nog wel heerlijk voor het slapen gaan in ieder geval een paar hoofdstukjes te lezen. Of lekker even een halfuurtje tussendoor.

Ik was ook eigenlijk al begonnen in de nieuwe van Nikki French, maar daar kon ik me echt niet op concentreren, dus die heb ik weer weggelegd :). Dat komt na de bevalling wel weer (als ik dan tijd heb:$)

Wat voor boeken lees jij graag?

20. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ikheid Proefritje in de nieuwe auto???? Ik hoop dat je vliezen niet breken. hahaha

Deel Deze Pagina