April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Best wel regelmatig he? Je wacht zeker nog een half uurtje?
    Vind je mannetje het niet lastig om nu gewoon vrolijk door te werken terwijl hij weet dat jij het niet zo makkelijk hebt?

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik kijk het nog ff aan hier..

Mijn mannetje vindt het heel erg frustrerend! Hij loopt helemaal te hyperen op het werk..

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ikheid! Sterkte meid! Volgens mij is het begonnen hoor! Ik denk aan je vandaag! Goed blijven puffen
    DE-ZE-WEE-KOMT-NOOIT-MEER-TERUG....
    Ik zei tijdens mijn bevalling alleen steeds perongeluk
    DE-ZE-WEE-GAAT-NOOIT-MEER-WEG... Toch zijn de weeen uiteindelijk overgegaan hoor! Bevallen is gelukkig maar van tijdelijke aard!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ikheid ik zou zeker bellen over een half uur! ze komen volgens mij regelmatig genoeg!
    en het kan opeens snel gaan he!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

maar 7 minuten is toch veel te lang???

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Maar de meeste om de 5 minuten toch??
    Vind het ook wel erg regelmatig! Bij mij was het om de 4 min en af en toe 6 maar dat was wel het begin toen !!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik zou gewoon bellen over een half uur, de meesten zitten om het half uur dus die enkele om de 7 minuten zou ik negeren. Kan toch niet constant hetzelfde zijn.

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Nou meid, dat compenseert toch weer met 4 minuten?
    Ik zou over een half uur bellen als het er zo uit blijft zien als nu.

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Om het half uur? :D

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oké.. ik w8 nog ff een half uur, dan ga ik bellen!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    uhmmm.... eten,typen en nadenken is iets te veel van het goede;):p

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

*inbraak*

Hier een april mama uit 2007 (ben wel 3 mei bevallen)
    Ik was 25 arpil uitgerekend en keek altijd zo uit naar deze maand!

Wil iedereen heel veel succes wensen die nog moeten bevallen en iedereen die al bevallen is geniet van jullie kleintjes mij "april/mei" baby moet weer al 3 worden volgende maand

*uitbraak*

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ikheid, de meesten komen vaker, dus daar zou ik vanuit gaan...
    en bij een 2e kan het opeens omslaan hoor!

ik ben nu de foto's van mn oude laptop op een geheugenkaartje aan het opslaan zodat ik ze daarna weer op mn nieuwe laptop kan zetten, dan kan ik beginnen met de foto's van thijmen bij te werken... lekker veel werk haha...

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hihi nou we zijn het wel eens met elkaar ;)

wat grappig zeg, 2 buddy's tegelijk aan het bevallen :D

ik ga even liggen.... Ben benieuwd !!! Ben 24 u per dag paraat hoor haha hoe bedoel je nieuwsgierig ;)
    naja meelevend... Is een beter woord ;)

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

11.52 - 11.53
    5 minuten
    11.58 - 11.59
    5 minuten
    12.04 - 12.05
    6 minuten
    12.11 - 12.12
    5 minuten
    12.17 - 12.18
    4 minuten
    12.22 - 12.23
    7 minuten
    12.30 - 12.32
    7 minuten
    12.39 - 12.40
    5 minuten
    12.45 - 12.46
    3 minuten
    12.49 - 12.50
    3 minuten
    12.53 - 12.56

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Sterkte meid, het is echt begonnen hoor, kan niet anders. Ik denk aan je!

Net bij de vk geweest. Alles was weer goed. De beeb is al gedeeltelijk ingedaald en het hartje klonk nog goed. We hebben de bevalling besproken en ze gaf aan dat ik heel goed op moet letten of ik genoeg leven voel. Als ik denk dat het minder wordt, of te weinig is moet ik bellen. En we hebben de klossen enzo opgehaald, dus vandaag of morgen die dingen er ook maar eens onder zetten.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijn dat alles goed was bij de VK!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, ik zou gewoon nu gaan bellen hoor. Beter te vroeg als te laat en ze komen al om de drie minuten dus gewoon bellen, vinden ze echt niet erg!

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mermaid, fijn dat het goed was bij de vk! Altijd weer een lekker gevoel he.
    Voel je de baby nu minder vaak dan, dat ze je dat zo op het hart drukte?

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid! Whaaa, spannend! Zet hem op meid! Maar ik zou toch zeker wel de gyn/vk bellen nu hoor! Als er al maar 3 minuten tussen zit! :$

@ LadyZ. lekker, weer even spieken naar jullie kleintje! Waarom moest je ook alweer een groei/liggingsecho? (sorry, je hebt 't vast al meerdere malen gezegd, maar weet het ff niet meer :))

@ Ingrid, fijn dat alles goed was bij je controle. En 7 of 7 1/2 pond is toch netjes!

@ Surf, nou zit Ikheid ons een keer niet lekker te maken met appelflappen, doe jij het!!! :D Mmmm, ik heb trek!!!! En van die mondkapjes, toen Lukas geboren was was mijn vader heel erg verkouden. DIe heeft toen ook een mondkapje voorgedaan (had hij wel zelf gehaald) en ik neem aan dat je zoiets alleen preventief in huis haalt als je weet dat je schoonouders vaak een koortslip hebben. Zou het risico ook zeker niet nemen!!!

@ Alre, gefeliciteerd met de overdracht van jullie huis! Nu kun je een mooi eigen plekje gaan maken voor je gezinnetje! Ik hoop voor je dat alles op tijd af is voor de baby komt. Dat zou natuurlijk super zijn!

@ Ele, whahaha, jouw omschrijving van hoe je erbij ligt in bed! Ik kom niet bij! Zo voel ik me dus ook als ik letterlijk mijn veels te hoge bed in moet klauteren! :D

@ Mermaid, fijn dat je weer door de keuring bent! En goed dat ze heeft aangegeven dat je moet bellen als je minder beweging voelt. Was daar nog een specifieke reden voor? Wij hebben het bed ook sinds 3 dagen op klossen. Echt een hele onderneming om erin en eruit te komen! Lukas vindt het overigens wel prachtig, zo'n hoog bed. Hij vindt het op de troon van een koning lijken!!!

Deel Deze Pagina