gewoon zeggen dat ze nu om de 5 min komen een optie? sorry misschien een beetje fout, maar als iemand zo moeilijk doet.. zou ik het ook doen..
Het maakt mij niet uit eigenlijk, tuurlijk als ik mag kiezen dan wil ik graag de vk van vandaag maar weet gewoon dat het me op dat moment niet uit maakt.
lekker vk zeg! dat had ik nou ook mocht pas weer bellen als de weeen om de 4 minuten weer kwam nou savonds waren ze om de 6 a 7 minuten maar niet meer te houwe kreeg zelfs persdrang nou toch gebelt na een uur kwam ze en ja hoor 9 cm ontsluiting en met persdrang de auto in naar ziekenhuis pfff
heej, TM dus toch al een beetje ontsluiting, maar het gaat niet supersnel als ze al vanaf vanochtend meteen weeen heeft gehad... @ikheid: gewoon zo inderdaad je mannetje laten bellen!
jeetje tis al een dagtaak om al die foto's over te zetten! gaat echt langzaam... (of we hebben teveel foto's hihi) gelukkig kan ik het hier dan allemaal goed in de gaten houden...
Ikheid: oh meid wat een trut zeg !! 3 minuten is echt snel !!!! Inderdaad stalken ja en het gewoon wat 'mooier' maken dan maar !! Hoe is het met de pijn?? M'n duimen draaien verder!! Ik had ze toen een uur lang om de 4 minuten waarvan er 2 of 3 bij zaten die om de 6 minuten kwamen.. Toen zei die bitch van een verpleegster "Ja DAT is niet regelmatig hè!!!" gelukkig voor mij vond de gyn van wel en die middag was Demi er nog
anders komen die 14 uur van de bevalling van Noa wel weer erg dicht in de buurt, ze is nu dan al zo'n 6 uur bezig...
ja inderdaad, maar goed, mssn na het breken van de vliezen dat de onsluiting sneller gaat en dan floept die kleine er zo uit... (we blijven tenslotte positief toch?)
hier gaat het goed Esmay op bed gelegt die huilt nog steeds maarja die slaapt zo wel kaylee ligt ook te mopperen maar haar tandje is nu echt duidelijk voelbaar! hoe gaat het daar?
hey meiden, heb alles bijgelezen maar geen puf om te reageren. wilde alleen even kijken of er al baby's bij waren gekomen. TM gaat goed zag ik!! spannend meid kom op je kunt het!! en ikheid: wat een muts is die vk zeg!! moet je kind er eerst half uit komen voor ze een keer langs komen :S hier weer een rotnacht/ochtend gehad. halve nacht op gezeten van het gerommel in me buik. nu nog wat krampen maar totaal niet regelmatig. ik ga het me zelf nu dus ook weer even gemakkelijk maken op de bank. ik kom straks nog wel even kijken en missn mee schrijven als ik me wat beter voel.
Maar had ze al vanaf vanochtend weeën dan? Dat had ik even niet meegekregen. Dan is het wel pittig ja, nog maar 2 cm... Hopelijk doet het vliezen breken dan wat. Inderdaad positief blijven
@ingrid: ja inderdaad, en dan zit ze nog steeds onder de 10 uur... @flex: ja es gaat vast zo slapen... zielig voor Kaylee, ze heeft er vast last van... hier gaat het goed hoor, straks nog even naar de vk... kijken wat mn bloeddruk is, bij thijmen schoot ie de laatste week opeens omhoog, dus ben benieuwd...