nee volgens mij had ze wel meteen of vrij snel weeen nadat die gel is aangebracht, dus in al die tijd is ze maar 2 cm gevorderd... dat vind ik niet heel snel, maar goed, mssn is het wel snel, omdat het zo uit het niets komt.. ik weet alleen van een collegaatje die is bij beide kinderen ingeleid, begonnen om 8 uur, de eerste was er om 16 uur en de tweede om 12 uur..., dus dat had ik in mn hoofd, en dit lijkt langzamer te gaan... we wachten het af...
@fl3x: vast wel, heb nu ook niet zoveel vocht als toen. toen kon ik alleen nog op slippers van vriendjelief, en nu pas ik soms nog in mn eigen schoenen zelfs...
Mirjam ik houd je op de hoogte! Ik ga zo offline! XXX thanks allemaal voor de positieve berichten! xxx
Kreeg hier ineens een opruimaanval en heb de trapkast opgeruimd. Niet te geloven hoe veel troep daar in past zeg hahaha
haha, ja die trapkasten ook! hier ook altijd een bende, en dan is het opgeruimd, maar dan ligt het binnen de kortste keren weer vol met tassen, glas, flessen, kratten, stofzuiger, etcetc... maar gelukkig lukt het ons nu aardig het op orde te houden...
Hier inderdaad ook, 1x in de zoveel maanden moet ik er gewoon doorheen anders ligt het zo vol dat er niks meer bij kan. Is ook echt een verzamelplek voor van alles en nog wat.
ja idd... wij hebben ook planken aan de zijkant en voordat ik het vorige maand eens goed heb opgeruimd was het zelfs zo erg dat alles wat je op een plank legde er meteen weer vanaf gleed... ik vond ook vanalles terug op de grond... hihi
Ikheid, fijn dat je vent er is en dat de vk eraan komt! Succes! (voor als je dit toch nog leest...) Ingrid, goed bezig, lekker opruimen Hádden wij maar een trapkast waar veel zooi in past haha Hier alleen een debiel klein meterkastje waar je echt geen stofzuiger in kunt proppen.... Bij de vk was alles weer goed. Ze zei eigenlijk niks van die rugpijnsteken die ik om de zoveel tijd voel. Alleen vroeg ze of mijn urine normaal was (kan icm harde buiken ook blaasontsteking zijn), maar dat is normaal. Nou ja, verder is de maat van het kind nog steeds goed, nog steeds mooi ingedaald, ook deze vk vond mijn buik erg mooi haha. En mijn bloeddruk weer 120/65, die onderdruk blijft maar laag! Volgens mij vindt mijn lijf het dus nog wel even best zo.