April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ ingrid: ja, dat is zo, als ze je vliezen breken gaat het opeens veel sneller met de weeën. Ik begon bij Emma in het ZH met zo'n 4 cm om 21u, toen hebben ze m'n vliezen gebroken en nog voor 23u mocht ik gaan persen. Dus 6 cm in nog geen 2 uur!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga Julian zo eens uit bed halen en in bad stoppen en daarna zelf ook nog even douchen. Dan snel eten en op tijd op visite als Roeland terug is, dan kunnen we ook snel weer naar huis hahaha.

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    toen ik 7 centimeter had en getoucheerd werd werden het spontaan bij de volgende wee 10 centimeters!!! (was echt een helse weee!!!!) Toen is binnen 8 minuten Fiene geboren....dus Ikheid!! Zet hem op meid!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo snel ging het bij mij helaas niet, denk dat ze tussen 1.30 en 2.00uur mijn vliezen hebben gebroken en rond kwart voor 7 mocht ik persen en om half acht was Julian er. Toen ze mijn vliezen braken had ik 5cm dus heb over de andere 5cm ongeveer 5 uur gedaan.

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wat goed 7 cm joehoeee die gaat lekker!

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met tm, of ze d'r vliezen hebben kunnen breken en hoe ver ze nu is.

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Janne: Volgens mij heb ik het probleem met de tijd opgelost. Je moet bij gebruikersinstellingen, links in het menu "" instellingen" zoeken naar "Opties wijzigen" (staat onder "Instellingen & opties).
    Hier kun je veel dingen aanvinken. Als je alles doorloopt zie je op een gegeven moment de tijdsaanduiding staan. Bij mij stond de tijd op "London" tijd, dit moet GMT+1 (Amsterdam etc) zijn, ook moet je aanvinken dat de zomertijd automatisch bijgehouden wordt. Dat stond bij mij ook verkeerd.
    Als dat goed staat, zou dat net die 2 uur moeten schelen!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke ik ben er vandoor, hoop vanavond nog weer bij te kunnen lezen en natuurlijk te lezen dat er twee jongetjes bij gekomen zijn!!!

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ ingrid: tja, dat is dan nog een stuk langer...

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sodeju, en ze zat gewoon nog te typen hier!
    schijnbaar een hele hoge pijngrens zeg!
    heetf ze haar mannetje zometeen al in haar armen! :):)

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ingrid, fijne verjaardag!

Emmetje, thanks, nu klopt ie weer! Wist dat het hem daar ergens in zat, maar gewoon even niet bedacht dat ik het dus heel simpel kan wijzigen zelf :D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik hoop nog steeds dat ik mag meehelpen om het gemiddelde van jongens een beetje hoger te krijgen! :)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ ikheid 7cm al!! zet um op meid!!!!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

ben weer terug van de vk... en zoals ik al wel dacht is mn bloeddruk gestegen, nog niet bij de 100, maar met 90 onderdruk schieten we lekker op...
    de vk vond dat de kleine toch echt moet komen binnenkort. Ze leek er een beetje vanuit te gaan dat ie met de pasen gaat komen... ik moet ook dinsdag weer voor controle ipv donderdag. ze heeft meteen mn urine getest en dat was nog wel ok.
    als ik meer klachten krijg, moet ik meteen bellen!
    spannend hoor!!

en ikheid al op 7! wauw, dat gaat goed!

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hahahaha ik stuiter an de zenuwen hier :D krijg helemaal dejavu van m'n eigen bevalling haha

zal ik TM sms'en?? Durf eigenlijk niet zo maar ben
    wel erg benieuwd.... Ze zal wel druk zijn..

Ikheid is denk ik aan het persen dus die sms ik niet

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Spannend surf !!! Gaan ze 'm
    anders halen ?? Voel je je nog wel goed dan ??

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: sms-en kan altijd natuurlijk, als ze te druk is dan zal ze niet antwoorden, maar dan weten we ook dat de ontsluiting is doorgezet toch... (geen nieuws is dan goed nieuws hihi)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

OOOOOWWWWW wat spannend!!!!! laat die kleine maar komen hoor:)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: nou denk niet dat het zo'n vaart loopt, hoor. bij thijmen was mn bloeddruk 100 en toen moest ik voor een ctg naar het ziekenhuis, toen daar bleek dat de beeb het goed deed mocht ik weer naar huis. ze kwamen toen wel op zondag mn bloeddruk nog extra controleren, en maandagavond begon mn bevalling. dus ik denk dat als dinsdag mn bloeddruk nog hoog is, dat ik dan mssn voor een ctg moet en afhankelijk daarvan wordt verder gekeken.

ze zeiden bij thijmen wel ook dat ik niet te lang meer door mocht lopen, maar hij kwam vanzelf al.

ik voel me op zich goed, ben erg moe, dikke vingers en voeten en sterretjes zien, dat zijn wel allemaal tekenen van een hoge bloeddruk, dus ik had het al gedacht ook...

Deel Deze Pagina