Meiden ik ga afsluiten. Nog even op de bank hangen en dan (hopelijk) lekker slapen. Welterusten en tot morgen!!
Jullie zijn echt lieve schatten, dankje! Ik ga nu de laptop ook uitdoen (zei ik net geloof ik ook al, of niet? nah ja). Tot morgen!
Misschien omdat je maag minder ruimte heeft Janne ?? Nou als jullie gaan afsluiten doe ik dat ook maar ik zoek nog even een receptje op... heb nl over: Witlof en gehakt.. dus weet niet wat ervan te maken.....
Hmmm net een receptje gevonden.. gehaktbal met een ei erin vind m'n vriend lekker... en dan de witlof in de oven met ham en kaas.. en evt gebakken aardappeltjes erbij.. Zou je de witlof 's ochtends kunnen koken dat ze 's avonds alleen maar in de oven hoeven ??
Hmmm nou doe het toch maar niet... hoeft maar 8 minuten te koken en de ballen 20 minuten braden dus komtw el goed haha Oke ik praat tegen mezelf... ik ga slapen....... al lukt dat de laatste dagen niet zo goed door maagzuur... nou nog nooit last van gehad.. maar ach heb niks te klagen als ik het zo lees en hoor hier en daar... Slaap lekker allemaal !!!! XXX
Haha lag echt in een deuk van je laatste stukje, zo voel ik me ook, net een zeekoe! Maar die waterdichte moltons van de hema zijn echt een uitkomst hoor, dan is het zweten helemaal over!
Hier ook een behaarde buik, maar geen dnokere streep nog, hoe heet dat ding? Ligne nigre ofzo? Die had ik vorige keer wel, maar vooralsnog blijft ie weg, wel raar.
@TM: gefeliciteerd met de geboorte van thobias!!! @IKHEID: gefeliciteerd met de geboorte van jayden!!
Alle meiden die bijna gaan bevallen,heel erg veel succes met de laatste loodjes!!! En de mama's die al; bevallen zijn,heel veel plezier met hun prachtige wondertjes toegewenst! een ex-januari mama
Ik ga te bed, vandaag nog zknhs van binnen gezien en afspraken gemaakt, maar dat volgt mogen uitgebreid, ben echt even af nu... hopelijk slaapt Louise een beetje door ipv dat gejammer de halve nacht en kan ik even bijtanken.
TM Gefeliciteerd met jullie zoon Thobias.. en geniet ervan.. echt snel allemaal. Ikheid Gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!!!!
Hallo!!!! Waren weer terug van verjaardag dus moest even checken voor babynieuws en ja hoor ze zijn er!!!! Ikheid, gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!!! TM, gefeliciteerd met jullie zoon Thobias!!! Janne, een dagje niks doen is helemaal niet erg hoor. Als de bevalling begint moet je ook energie hebben dus is alleen maar goed! Minder eetlust heb ik ook maar denk dat het komt omdat je buik enzo al vol zit. Ladyz, balen van je liesbreuk. Hopelijk valt het allemaal nog mee als de baby er uit is! Uhmmmm..... ik weet het niet meer! Ben moe, mijn buik doet zeer en ben het zat om wakker te zijn dus ik gan lekker mijn bedje opzoeken!! Tot morgen!! Nou ja eigenlijk tot straks!
05 maart 2010 Sophie - dochter van MarijkeB - 36.1 weken - 2445 gram - 46 cm 11 maart 2010 Fiene - dochter van Marijn - 36.4 weken - 2375 gram - ?? cm 16 maart 2010 Romée - dochter van Moniki - 36 weken - ?? gram - ?? cm 20 maart 2010 Elin - dochter van Wonder - 39 weken - 3760 gram - 54 cm 21 maart 2010 Mike - zoon van Kleintje - 38 weken - 2665 gram- ?? cm 26 maart 2010 Elisa - dochter van Ka - 38.5 weken - 2350 gram - 49 cm 30 maart 2010 Jolene Aline - dochter van Wendysunny - 39 weken - 4000 gram - ?? cm Femke Leontine - dochter van Napoleon - 39.3 weken - 3830 gram - 53 cm Noëlle - dochter van Smile - 39.1 weken - 3735 gram - ?? cm Sanne - dochter van Kris - 38.5 weken - ?? gram - ?? cm 01 april 2010 Jayden - zoon van Ikheid - 39.5 weken - ?? gram - ?? cm Thobias - zoon van Trotsemama1 - 37.2 weken - 3000 gram - 48 cm
Jeetje zeg.... De oudste baby is alweer bijna een maand!!! Zo vandaag Demi naar de nieuwe groep op de crèche.... Ben benieuwd !! En dan lekker dweilen enzo en vanmiddag naar het ziekenhuis..
@ mirjam: succes vanmiddag in het ZH. Spannend voor Demi dat ze naar een andere groep gaat. Is ze er al eens geweest om te wennen?