April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!

allemaal een goede nacht gehad? hier wel iig...

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Morning muppets!!!

Allemaal een beetje lekker geslapen?

Mirjam: spannend voor Demi! En sterkte in het zh.

Voor vandaag heb ik gewoon geen plannen, wat heerlijk!! (buitenshuis dan) Vanavond alleen koffievisite.
    Dus lekker in mn kledij du homme de hele dag rondhobbelen!
    Jullie verder nog leuke plannen?
    Zijn jullie mannen vrij? Die van mij niet. Alleen maandag.

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Snik snik.... Dat was even drama zeg !!! Arm
    kind.... Ze is wel eens geweest om te wennen maar ze went sowieso niet snel aan nieuwe mensen, ja zolang wij erbij zijn....
    Dus dikke tranen en gekrijs toen ik wegging... Mja moet je dan blijven, dan wordt het nooit wat maar zo achterlaten breekt je hart van zeg.....

Nu even kopje thee en dan aan de slag!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Agossie, kleine meid... Ik hoop dat ze snel gewent is.

5. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Goedemorgen!

@Ikheid Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jayden!

@TM Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Thobias!

Jeej, de jongens beginnen aan de inhaalslag!
    En wat is het snel gegaan bij jullie zeg, super!

Tussen de ziekenhuisbezoeken door lees ik wel bij, maar heb dan vervolgens geen tijd meer om te reageren, sorry daarvoor :)

Las nog wel iets over minder leven voelen. Ik wil jullie niet bang maken of zo, maar bel alsjeblieft als je het niet helemaal vertrouwt. Ik had dat dus met Romée. Ik voelde haar minder, maar dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag. Toch uiteindelijk vlos gebeld (voelde me alweer zo'n zeikerd) en dat was maar goed ook. Van mijn vruchtwater was niet veel meer over, waardoor ik dus ingeleid ben. Romée had het daardoor ontzettend moeilijk. Dus bij twijfel gewoon bellen meiden!

Nou nog maar even ego dan ;)

Met Romée gaat het goed! Het lijkt wel of ze inhaalslag aan het doen is qua drinken. Kregen we er begin van de week amper 40 cc in, nu drinkt ze zelf 80 cc. Dat is 20 cc meer dan ze nu zou moeten hebben, dus dat gaat lekker!

Over de niertjes weten we nog niet veel meer. We hebben wel de 'uitslag' gehad, maar dat hield niet meer in dan dat het probleem nog steeds aanwezig is. Eind van de maand moet ze weer 2 dagen opgenomen worden voor vervolgonderzoeken.

@Ingrid heb je nog wel een beetje kunnen slapen??
    Om het lijstje aan te vullen, Romée woog 2580 gram en was 47 cm.

@Mirjam succes vanmiddag in het zkh! En spannend dat Demi naar een nieuwe groep gaat...Heb alleen even gemist waarom :p

@LZ wat heerlijk om de hele dag in je huispak rond te kunnen hobbelen!
    Mijn man is ook niet vrij vandaag :( En geen plannen hier, behalve mijn dagelijkse ritjes naar het ziekenhuis en het huishouden ergens tussendoor, hihi

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen dames!

Hier weer een klote nacht gehad.. ik kan door de BI alleen nog maar kortdurig op een zij liggen, maar soms verhinderd de beeb in mijn buik gewoon dat ik op mijn zij ga liggen, dan doet ook mijn buik pijn!en de hele nacht zuurbranden gehad! ik heb zelfs een half potje antagel gedronken geloof ik en tussendoor nog maalox genomen.. bah nu stop ik met klagen! :)

vanmiddag naar de gyno.. ben benieuwd hoe hoog mijn eiwitten en glucose nu zijn.. stiekem zou ik ook wel willen dat ik meteen zou mogen blijven al weet ik dat dat meestal niet het geval is.. maar dat ik nog net zo'n randgeval ben.. dat ben ik nml al weken..

mirjam succes voor demi en in het zh vandaag!

ladyzorra veel plezier met rondhobbelen! :)

nu naar de fysio, hopelijk kan hij me nog wat verlichting brengen in deze tijd!

doeii meiden!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    moniki, dat was ik inderdaad... en of je he tgeloofd of niet, een weekof 4 geleden had ik al weinig vruchtwater.. de echo erna is dat wel bijgetrokken, maar de schrik zit er wel goed in.. ik zal vanmiddag ook vragen of ze er niet even naar wil kijken.. gelukkig voelde ik hem gisteren weer wat meer.. dus dathaalde mijn zorgen weg.. maar een onbekommerde zwangerschap heb ik sowieso niet.. met eiwtten, glucose en BI..
    maar bedankt voor je tip.. geluklig zie ik de gyno vandaag!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat fijn dat romee al veel meer drinkt!
    het gaat dus de goede kant uit!! :)
    wat gaan ze precies onderzoeken eind van de maand?

9. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    #2909 Moniki, 2 apr 2010
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
    @Ele fijn dat je gisteren weer wat meer voelde meid en dat je vandaag de gyn ziet!
    Helaas weet ik ook alles over eiwitten (had zwangerschapsvergiftiging bij m'n zoontje), BI e.d. Ik wil je dan ook veel sterkte wensen met de laatste loodjes! En succes vanmiddag!

Ben ook heel trots op m'n meissie en gisteravond begonnen ze al voorzichtig over ontslag voor het weekend. Ben een beetje nerveus nu, hihi.

Bij die vervolgonderzoeken gaan ze kijken hoe ernstig de vernauwing is en of er urine terugvloeit naar de nier. Het is een hele serie aan echo's, scans, bloedonderzoeken, onderzoek met radioactieve vloeistof :(, katheters etc. Niet echt iets om blij van te worden, maar helaas wel noodzakelijk. Pas daarna zal blijken of ze misschien geopereerd moet worden of dat alleen antibiotica voldoende is.

@Mirjam ah gossie, arme Demi en arme jij. Kan me voorstellen dat je hart brak, maar er inderdaad bij blijven is ook geen optie.

10. mirjam2112

Moniki: fijn dat Romee zo goed drinkt nu !! Hopen dat de
    onderzoeken allemaal meevallen..!
    Demi gaat naar de groep van 1,5 tot 4 jr omdat er baby's bijkomen in de kleine groep.. Alleen niet zo fijn dat het nu rond de bevalling gebeurt..

Elegance: kl*te nacht zeg !!! Nou ik hoop dat alles goed is bij de gyn maardat je wel snel bevalt :D de jongens staan tenslotte nog steeds in de minderheid !

Kan iemand mij een schop onder
    m'n kont geven ?? Zit er namelijk nog steeds op :)

11. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Mirjam oh, vandaar dat Demi naar een nieuwe groep gaat! Dat hebben we hier niet, ze hebben hier gewoon groepen van 0 tot 4 jaar. Inderdaad niet zo fijn dat het rond de bevalling gebeurt.

En bij deze een schop onder je kont! Hoop dat ie niet al te pijnlijk was...En van mij mag je rustig blijven zitten hoor :D

12. mirjam2112

Wat zielig zeg al die onderzoeken bij zo'n ukkie !! Verlof betekent dat ze een weekenje naar huis mag ?? Hoe oud is je zoontje ?

13. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Mirjam heb het net aangepast, ik bedoelde ontslag voor het weekend. Ben nog niet helemaal wakker geloof ik :p
    Ik wil ook nog niet te veel over die onderzoeken nadenken hoor, getverderrie... Heb m'n man in ieder geval opgedragen om er ook bij aanwezig te zijn, zo dapper is mama niet!
    Mijn zoontje is 20 maanden.

14. mirjam2112

Groot gelijk !! Dat moet je niet alleen doen.. Bah !

Demi is ook 20 maanden :D wat vind je zoon van z'n zusje ?? Beseft hij het een beetje ??

15. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Silvan beseft het wel en gaat er tot nu toe heel goed mee om! Toen Romée nog in m'n buik zat kwam hij vaak m'n buik kusjes geven. Na de bevalling heeft hij nog wel een paar keer m'n shirt opgetild, dan keek hij even en toen mocht m'n shirt weer naar beneden. Was niet interessant meer geloof ik nu er niks meer in zat, hihi.

Verder gaat hij 1 keer in de 2 a 3 dagen mee naar het ziekenhuis. Dan geeft hij Romée heel lief een aai en een kusje. En als hij voor het raam staat te kijken zegt hij 'zusje, kusje'. Thuis loopt hij de hele tijd met een foto van haar rond te sjouwen. Die foto laat hij aan iedereen zien en de foto krijgt ook regelmatig kusjes.

Ik weet natuurlijk nog niet hoe hij erop reageert als ze eenmaal thuis is! Ben ik ook wel erg benieuwd naar, maar volgens mij komt het wel goed. Vind het in ieder geval wel verbazingwekkend hoeveel zo'n kleintje toch nog door heeft.

16. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ik ga naar het ziekenhuis.

Tot later en een fijne dag allemaal!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Moniki: fijn dat Romee nu zo goed drinkt. Die onderzoeken zijn wel heel spannend... Gaat vast helemaal goed komen met jullie meisje!

Mirjam: ben je al van je kont af?? hahahaha of moeten we nog even schoppen. Ik rol zelfs met de stoel van de eettafel naar de koelkast om drinken te pakken, zonder op te staan hahahaha
    (Eettafel staat wel in de keuken hoor, anders was het wel heel erg)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ach wat sneu dat Demi zo moest huilen. Lijkt me echt moeilijk idd om dan weg te gaan.

@ Moniki: Geeft helemaal niets hoor als je niet altijd reageert. En wat goed dat ze nu ineens zoveel drinkt!

@ Ele: Wat balen van je slechte nacht.

@ LadyZ: Lekker hoor een dagje niets.

Hier ook lekker een dagje dat ik niets moet. Heerlijk. Ik heb weer slecht geslapen en ook nog zere bijholtes en keelpijn. BAH, als het maar snel wegtrekt, want die opstandige holtes kun altijd zo lang doorprutten. En vanmorgen ruzie gehad met de douchedeur….dat hele ding ligt nu dus uit z’n voegen :). Ik heb geprobeerd het te fixen, maar dat ging niet, dus dat mag Arco vanavond doen. Arco is trouwens ook niet vrij vandaag en helaas moet ie morgen ook de hele dag werken. Hij baalt als een stekker, want nou heeft ie nog geen lang weekend. En hij werkt altijd al zo hard…

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    TM Gefeliciteerd met jullie zoon Thobias!!

Ikheid Gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!!

Geniet ervan meiden!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben nog even naar de winkel. tot later!

Deel Deze Pagina