Pff maagzuur, ga de rennie maar es opzoeken en nog ffies met de hondjes uit. Man heeft zowat de hele avond werk gehad om Louise naar bed te krijgen, dus mag ik de hondjes wel doen, is wel eerlijk toch dan...
@TM: wat een schatje!! @napoleon: wat een leuke foto van meike en femke!! en idd wat een bos haar heeft femke al
Ele: spannend! Aankomende week word je mama. Succes met het "wennen" aan dit nieuws Ingrid: allebei prinses op de erwt hahahaha Ongevoelige typjes Mermaid: goed nieuws! Een ruimere auto. TM: wat een mooi mannetje! Wij waren op visite, maar mn vriend werd daar ziek..... Die ligt dus al in bed en kon ik hier nog even spieken. Ga nu ook maar naar bedje, toch wel moe.. Truste!!
Ik ben ook weer boven komen drijven!!!! Had het niet verwacht maar ben pas om kwart over tien uit bad gekomen, het was echt heerlijk!!! Voelde geen pijn in mijn rug, niks! Helaas kwam toen ook het moment van uit bad stappen, wat een drama hahahaha en helaas meteen weer last van mijn rug maar goed heb toch heel lang kunnen genieten van een glas drinken, een tijdschrift en mijn bordje met fruit zonder pijn dus als de kleine nog lang blijft zitten dan gaat het zeker vaker gebeuren. Wat wel grappig was, was dat zodra ik in het water stapte de baby ontzettend begon te bewegen. Had gewoon mijn eigen golfslagbad hahaha. De rest van de dag heel weinig gevoeld zoals de afgelopen tijd normaal was dus dit was wel heel fijn om te voelen.
Mirjam, hoop dat het nog doorzet!!! Ladyz, balen van je zieke mannetje. Hopelijk is hij snel weer beter!
Ka, denk dat het een stolsel is. Dat is gewoon normaal maar als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!
Jeeeee Ann: gefeliciteerd met je 37 weken !!! Hier: niks doorgezet al voelt mm buik nog raar aan... Helaas....... Nog maar ff extra genieten van de nachtrust en van m'n quality time met demi
goedemorgen! heeft iedereen goed geslapen? ik niet in ieder geval... ik was zooooo nerveus, dacht de hele tijd dat ik zou gaan bevallen... elk krampje, harde buik oid dacht ik, jaja, het gaat beginnen... maar nee natuurlijk... heb geslapen van 1 tot half 5 ongeveer, de rest alleen liggen letten op wat ik voel, hoe stom! hopelijk hebben jullie beter geslapen! vriendjelief is even aan het hardlopen, en ik ga zo douchen met de kleine man.
@mirjam: jammer dat het neit doorgezet heeft @ingrid: lekker zo'n bad, maar inderdaad eruit komen pff, ik heb het opgegeven hihi @jacqueline: ja ben wel blij met de mondkapjes, kan ze maar beter in huis hebben...
Gmorning, Mirjam: jammer dat het nog steeds niet doorzet )-: Surf: kan me voorstellen dat je alert bent. Heb je er zin in of ben je beetje bang? Ik ben echt blij dat het opschiet. Af en toe natuurlijk wel een beetje bang voor het onbekende maar wil absoluut geen horrordingen meer lezen en horen wil alleen maar dat ze graag geboren word en we kunnen gaan genieten van elkaar... Is rustig geworden hier he...
Hihi ja wordt steeds rustiger als er mensen bevallen zijn.. Nog niks van Ikheid gehoord ofzo.. Ook niet op hyves.. Zou toch wel goed gaan daar ?? Hier: ananas op, straks bitter lemon kopen, vanavond hielen masseren, mannetje aan het werk zetten en tepelhof masseren.. Nou als hij er dan nog niet uitkomt.. surf: ja zo lag ik ook vannacht... 'voel ik nou wat??' Vriendje kwam trouwens behoorlijk aangeschoten thuis gister van een feestje !!! Was ik echt pissisg om... Ik zeg voor hetzelfde geld hadden we naaf het ziekenhuis gemoeten !!!! Was de laatste keer zei hij... En maar goed ook !!
Skatties!!! Daar ben ik weer... Apetrots en dolgelukkig! Om 15.45 uur waren we in het zkh, om 16.45 mocht ik gaan persen, omdat hartslag naar beneden ging een knip gehad en toen nog 2 x persen en Jayden was er! We mochten niet meteen naar huis, want zijn temperatuur was te laag. Om 20.30 uur mochten we naar huis.. Hij doet het super, hij drinkt erg goed, huilt bijna niet en slaapt ook goed. Ik ben zoooooooooooooooooooooooo verliefd!!! En om manlief te zien met Jayden is ook zoooo mooi. Hij woog 6070 gram. Dus een klein popke! Ik plaats zo wat foto's.. TM: hhahaha! hebben we goed gedaan hè! allebei op 1 april.. Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en woorden! Dat doet me heel goed om te lezen.. Dikke x
@ ann: gefeliciteerd met je 37 wkn! @ mirjam: jammer dat het niet doorgezet heeft. Hier ook nog geen voortekenen. Ik hoop vandaag op een lekker rustig dagje. Jammer dat de paasdagen geen mooi weer beloven te geven..
Ikheid! Welcome back meid wat heerlijk dat het allemaal goed gaat veel aan jullie gedacht! Wat super dat hij het zo goed doet! Ben zo benieuwd naar de foto's! Liefs van hier Emmetje bedankt!
Napoleon, fijn dat het goed gaat zeg. Tof dat je moeder is langs geweest!! Wel rottig van door je rug zakken en slap zijn, maar wat heerlijk dat Matthijs lekker lang vrij is nu!! 'leuk' om je bevallingsverhaal te lezen vind ik. Hoe kijk je er zelf op terug, gevoelsmatig zeg maar? Geniet lekker van alles, nu Femke nog zo'n klein hummeltje is! Mermaid, voel je je al wat beter met je holtes enzo? Fijn, nieuwe auto! Haha, ik wil er ook een, misschien beval ik dan morgen ook wel Mirjam, wat spannend zeg, lijkt het ineens of je al begonnen bent!! Oh, het heeft dus niet doorgezet, jammer.... Elegance, dus jij bent woensdag aan de beurt!! Kan me goedf voorstellen dat het je aan de ene kant oplucht maar aan de andere kant ook wel heel spannend is allemaal. Sterkte meid! Geniet nog even van je dikke buik Ik vind het ZO leuk dati edereen hier nu gaat bevallen Heti s natuurlijk logisch, want het is nu april, maar ja, gevoelsmatig kan het net zo goed nog een maand duren ofzo, gek he. Ingrid, hoe was het in bad, met gezonde snacks? Easybase: wij hebben heel handig en easybase gekocht (via mp truowens), want we hebben een 3 deurs corsa, anders is het zo'n gehannes met de maxi cosi en de riem enzo. Maar nu staan op de site van maxi cosi geen testgegevens van de easybase in onze auto, want ze testen pas vanaf 2002 ozfo en onze auto is van 97... Beetje irritant. Nou ja, we gaan een dezer dagen ff langs een babywinkel en dan laten adviseren door de verkopers, dat was het advies van Maxi Cosi., Ben benieuwd... Waterdichte molton: bij de action was tie volgens mij iets van E10,- ofzo. Mijn matras is 90 x 220, maar er past er een op van 90 x 200 van die van de Action. TM, leuk, foto van Thobias, fijn dat het goed gaat!! VK wegsturen bij de bevalling: kan dat zomaar?! Jacqueline, die berenhelm HAHAHA Ann, 37 weken, gefeliciteerd! Jij was er vroeg bij vanochtend! Surf, das balen van je nacht!! En jammer dat er dus niks begonnen is natuurlijk. IKHEID! Leuk om iets van je te lezen Ben heeeeel benieuwd ook naarj ouw foto's! En hoe vond jij het bevallen nou eigenlijk? @hier: zo, hehe, alles bijgelezen, was wel een werk haha! Gister heel de dag harde buiken gehad joh, na sex en fietsen, was niet echt fijn. Maar niks doorgezet ofzo, dus we gaan vrolijk verder met goede moed haha. Vrienden gingen veels te laat weg gister, en ik was eigenlijk kwaad dat mijn man niet even beter naar mij had gekeken want ik was echt TE moe. Heb ze dus uiteindelijk de deur uitgezet, vind ik altijd zo rot, maar ja... Ben nu dus ook mega gaar. Nja, vanmiddag gaan we naar vrienden toe en gaan we op tijd weg, verder geen plannen. Jullie?