@pamsie: wil nog een paar dingetjes doen, de adressenstickers+postzegels voorplakken, de draagdoek wassen, een 'vluchttasje' voor thijmen klaarzetten, en verder weet ik het zo gauw niet eigenlijk, maar ik bedenk steeds nieuwe dingen hihi oja moet ook nog een paar kadootjes voor thijmen inpakken.
wij gaan hier weer patat eten heb net een een uitbrander aan ab gegeven hij is nog niet thuis en moet vanaaf weer weg sta ik er weer alleen voor heb ook even verteld dat ik van hem de laatste tijd weinig begrip voel en dat hij zijn afspraken niet verzet of een keertje afzegd ' nee nou is het weer haasten met eten en kan ik noa weer alleen op bed leggen \ was er even woest o,m
wat geef je hem? ik heb voor dave een wereldbol (komt oook op geboortekaartje) en die kan je als nachtlampje gebruiken... had ie nog nodig en een houten ding... speelbbord met dieren om te schuiven... geef ik hem in het ziekenhuis
ik zat er vanmiddag door... een kind dat niet wilde slapen... ik erg moe.... kwam manlief thuis... die nam dave meteen mee naar de stad.... met mijn lijstje: haha dave moet nieuwe rompers... hij hefet nog nooit kleren voor hem gekocht (vind ik veel te leuk om te doen) ben benieuwd wat hij kiest)
Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe vriend sinds 1,5 jaar. We laten Kaydee hem Opa Marco noemen. De Oma van mijn man heeft ook een nieuwe man inmiddels al 8 jaar of zo. Mijn man en ik vinden het moeilijk om hem Opa te noemen. Wij noemen hem steeds Ome Joop maar we weten dat hij dat niet fijn vind. Mijn schoonzusje noemt hem Jopa dat klinkt beter. Kaydee noemt hem wel opa.
@TM: kan me voorstellen dat je boos bent. lijkt me zwaar helemaal als je zwanger bent van de 2de. maar wel goed dat je je gevoel geuit hebt. nee nog niks van ka gehoord
@wendysunny: fijn hoor een man die het zo overneemt al is het idd bij mannen nog maar de vraag waar ze mee thuis komen of is die van jou daar wel goed in?
Hey ! Even heel egoistisch een berichtje alleen over mezelf ( heb niet terug gelezen sorrie.. ) Vanmiddag naar de vlk. Bloeddruk was te hoog en eiwitten ook, dus naar het zh. Daar hartfilmpje gemaakt bloed afgenomen, nog een x urine gechecked nog maals bloeddruk. Hartfilmpje kleine was helemaal goed. Eiwitten zijn wel wat te hoog, bloeduitslagen waren zo goed als OK. Bloeddruk blijft wel echt te hoog. ( steeds rond de 100 onderdruk ) Ik heb nu med. meegekregen en moet zaterdag terug komen. Is mijn bloeddruk zaterdag niet gedaald gaan ze me inleiden. Zoiezo moet ik er vanuit gaan dat ze me mocht de baby zelf niet komen rond de 39 weken in gaan leiden ... pffff ben er van onder de indruk wel...
Hoi allemaal. Ik heb nog niet bijgelezen, maar dat ga ik zo even doen. Zal eerst even vertellen. Vanmorgen naar de vk geweest en op de echo was ze echt te klein. Ze had het buikje van een baby van 34 weken en ze schatte het kindje op 2300 gram. Ze vond het toch wat zorgelijk waardoor we naar het zh moesten voor een ctg en nog een echo. Daar schatten ze het kindje tussen de 2500 en 2600 gram en een groeiachterstand van 3 weken. Ze lijkt verder wel gezond. Hartje klopt goed, lever zag er goed uit, maag en blaas waren gevuld en ze bewoog goed. Ze denken alleen wel dat het kindje buiten de baarmoeder beter af is waardoor ik morgen ingeleid wordt. Om 7 uur moeten we ons melden en gaan ze kijken of de bmm al verweekt is en of er al wat ontsluiting is. Is dat niet zo dan gaat ze beginnen met primen (van die tabletjes inbrengen) en als dat wel zo is geven ze een infuus om weeen op te wekken. Het kan dus morgen al geboren worden, maar kan ook nog wel duren t/m maandag. Dat ligt er een beetje aan hoe het met mijn bmm staat. Wie weet komt mijn droom dan toch uit van 26-3 op het geboortekaartje! Vind het wel erg spannend!! Ben echt een ziekenhuisfoob en vind het helemaal niks, maar goed. Het is wel beter voor het kindje. Ze willen haar tijdens de weeen goed in de gaten houden, omdat een klein kindje dat wat minder goed kan hebben. Ook kunnen ze na de bevalling haar de eventueel nodige zorg geven. Waardoor het zo klein is kunnen ze niet zeggen. De navelstreng en de placenta zagen er wel goed uit. Ze hebben nog geprikt op infecties en dat horen we nog. Wel een heel gek idee dat ik straks niet eerder thuis kom dan met de kleine
Surf: fijn dat de operatie goed is gegaan. Pamsie: lekker toch een off day mooie buik hoor Kris: oh spannend! Vervelend dat je bloeddruk zo hoog is en die eiwitten... succes en het komt nu wel heel dichtbij! TM: Kop op, gaat lukken vanavond. Wel lekker om af en toe even te zeggen wat je ervan denkt! Ik ga even eten koken
Ka: wat spannend!!! Goed dat ze je zo goed gecontrolleerd hebben. vervelend dat het zo moet lopen, maar wie weet dit weekend mama van een heel mooi meisje! Succes meid!
hij is er nog niet... we hebben nog een doos billendoekjes nodig.. kan weinig fout aan gaan he en vd rompers stuur ik hem naar de hema.... altijd goed joh haha en ja.. zeker heerlijk
Hallo Lieve meiden ! Even een berichtje vanuit het ziekenhuis. Sinds vandaag is mike van zijn infuusje verlost, en blijkt uit het bloedbeeld dat er geen infectie meer in zijn kleine lijfje huist. Dus..... We mogen morgen NAAR HUIS !!!!!!!!!!! JOEHOEEEEEE !!!!!!! Zo blij dat we hem eindelijk mee mogen nemen. Ik zal jullie natuurlijk ook nog ff een foto laten zien van ons prachtige kereltje. Mike Huijskens Geboren op 21 maart 2010 om 01.56 met een gewicht van 2655 gram en een lengte van 49 cm.
kris en ka jeetjewat een omstandigheden maar gezondheid van jullie kindjes staan voorop enige voordeel jullie zijn heel snel mama