Strippen heeft bij mij niks gedaan maar Wendysunny was maandag gestript en toen is ook de bevalling begonnen
ja ik had ook zoveel melk, en ik moest dus ook van de lk eerst wat melk weg laten lopen in een doek en dan pas thijmen laten aanhappen en dat werkte! op een gegeven moment was het natuurlijk goed op elkaar afgestemd en was het 'weglopen' niet meer nodig.
wendy was 38,6. Ik was bij het strippen al over de 41 weken, het kan gewoon eerder dus. Het kan misschien wel net dat laatste zetje geven wat de bevalling op gang brengt.
@ tm: je doet er helemaal niet slecht aan om nu even afgekolfde BV te geven. Thobias moet denk ik gewoon nog op krachten komen. Heb je zelf een idee dat er voor hem misschien teveel melk uitkomt of dat je borsten te gespannen zijn, dan kan het misschien helpen eerst wat melk af te kolven (dat ook gelijk bewaren..) en het dan daarna nog eens te proberen, zo komt hij ook eerder aan de voedzamere achtermelk wat hem sterker maakt. Of heb je problemen met de toeschietreflex doordat hij kracht mist? Dan is het ook verstandig om het eerst zelf op gang te brengen, dat bespaart hem ook krachten. En verder sluit ik me aan bij de anderen: vraag hulp bij een LK, bij BV is de start vaak moeilijk en moeten jullie er beide even doorheen. Maar als het eenmaal goed loopt, zul je er zo van genieten!
yep, bij mijn dochter, ik werd gestript met 41 weken en 2 dagen en met 41 weken en 5 dagen.De eerste keer had dus geen zin, de tweede keer was succesvol, de bevalling kwam binnen 2 uur op gang. Bij mijn VK doen ze het pas vanaf 41 weken.
naja, eerst maar even overleggen met de vk, mssn wil ze het wel helemaal nog niet doen... of mssn is tie er al... (hoop hoop hoop)
als ik eerst afkolf hebben we het zelfde probleem zodra hij aan de borst zit heeft ie geen kracht om te zuigen terwijl ik wel al melk heb heb elke keer al 20 cc met kolven en net zelfs 30 cc dus het komt wel goed op gang maar hij heeft de energie er niet voor om door te blijven zuigen ik weet dat het straks genieten is (heb nu al weer spijt dat ik net gewoon een flesje heb gepakt voor de borstvoeding,ipv fingerfeeden) straks pakt ie helemaal de borst niet meer dom dom dom
@ jacqueline: over het al dan niet zat zijn: ik vind het heel dubbel. Soms baal ik van m'n eigen beperkingen op dit moment en de kwaaltjes die er bij horen, het slecht slapen e.d. Maar aan de andere geniet ik nog even van de stilte voor de storm. Het voelen bewegen van de kleine (tenzij die kont weer tegen de beurse plekken aankomt..), m'n meisje nog in alle rust naar bed kunnen brengen en een verhaaltje kunnen voorlezen, geen nachtvoedingen, geen hechtingen e.d. Als het nu zou komen, zou ik er heel blij mee zijn, maar als het nog een weekje duurt, vind ik het ook niet erg. Veel langer moet het ook niet gaan duren, maar zou natuurlijk wel kunnen..
He meiden, ik ga er weer vandoor. Manlief is naar een feestje en ik ga lekker op de bank hangen en dan vroeg naar bedje toe. Ik kom morgen wel even checken of Mirjam d'r wee-opwek-avondje geslaagd was!!!! Hahaha! Fijne avond!
@caromama: fijne avond meid! hier ook alleen thuis, hij is net de deur uit... ga zo ook lekker in bed nog tv kijken...
Kom op meiden het is nog maar een paar weken en dan hebben we allemaal de kleine in onze armen! Is het zwaar?? Tuurlijk, ze zeggen niet voor niks de laatste loodjes maar we hebben het nu al zo lang volgehouden dan gaan die paar weekjes ons ook nog wel lukken hoor!!!!!
@ingrid: zeker weten hoor! als ik nog 2 weken extra dit wondertje mag dragen dan doe ik dat graag! alleen ben ik zoooo nieuwsgierig hihi
Ingrid: ja dat zijn wij!! Het gaat iets beter, heeft een half kopje soep met een half geroosterd broodje gegeten. Nu hopen dat het een stijgende lijn blijft. Surf: wat een hilarische schattige foto!! TM: rustig aan meid, komt goed. Al heb ik geen tips, als onervaren muts Ik krijg steeds van die steken 's avonds, net of je heeeel nodig moet plassen maar nergens kan. Dan krijg je ook altijd zo'n gevoel...? Gecombineerd met af en toe een harde buik Had Janne vandaag plannen of ligt ze stiekem te bevallen?? Hele dag niet gezien!
Vanochtend was ze er toch wel?? Volgens mij gingen ze naar vrienden en wilde ze er niet al te laat weer zijn maar met mijn geheugen kan dat ook heel goed iemand zijn geweest hoor.