Ik heb juist het tegenovergestelde..... Ik wil juist niet dat de baby komt. Ik wil dat hij/zij echt tot minimaal 39 weken wacht. Ik lig er gewoon wakker van 's nachts. In het nieuwe huis is het kleinste kamertje van het huis al klaar. Mijn man is nu de zolder aan het het verven. Hij zei vanmiddag dat hij de zolder vandaag af zou hebben maar dat gaat hem echt niet lukken. Om 18:00 had hij 1/3 van de voorzolder gedaan en dan moet hij nog de slaapkamer op de zolder doen.
Ja, de vloer is nu wel gedweild zeiden ze.... EN sommige denken dat ze heel goed zijn en zeggen dan: jullie hebben geen verstand ervan... En deze, met die rok....?
@flex; wilden ze het niet eerder doen? ik denk erover het dinsdag te vragen omdat ook mn bloeddruk nu weer zo omhoog gaat ,en daar word ik zoooo moe van...
jaa was wel leuk maar ook erg afzien! *ben niks meer gewent* 8 uur begon het we hadden mooi plekkie vooraan toen kreeg ik allast van me rug en niet zo'n beetje ook en moest PLASSE!! halverwege uurtje of 10 zeiden we na jan smit gaan we weg duurde nl tot 1 uur en maar w88 en w88 en w88 en w88 kwart voor 1 kwam hij hoor gewoon als laatste!!!!! heb tig glazen bier over me heen gehad dus om 2 uur snachts nog onder de douche half 3 klaar met kaylee voedden en toen slaopen 7 uur esmay weer wakker ben dus echt meo en ga dus nu ook slapen
vragen kan altijd toch? maar lukt niet als je geen ontsluiting hebt \ik zat ook nog potdicht maarja door dat gewroet was het toch begonne
wow, ja dat was een kort nachtje dan! en tja, natuurlijk doen ze JS op het laatst, dan blijft iedereen tenminste... lekker slapen!! ik ga ook zo!
@flex: nee dat weet ik inderdaad, maar goed, vraag het gewoon kijken wat ze zegt... ik ga ook naar mn bedje @iedereen: fijne avond en nacht! morgen eieren verstoppen voor thijmen, lachuh!
Hahaha betrapt we hebben net My Sisters Keeper gekeken dus nu even bijkomm van die tranentrekker.... Jeetje wat een droevige film... Wel heel mooi .. Dus nu een leuke film erin nou ik krijg commentaar op m'n gezp dus ik ga weer !! Fijne pasen allemaal !!! Xx
********************Inbraak******************** Hallo meiden! Jullie maand is al 3 dagen bezig. Ik wilde jullie bij deze heel veel succes wensen met al wat komen gaat. Geniet nog even van je buik, want straks ga je hem echt nog missen. Liefs Belliebel ********************Uitbraak********************