zooo de was is gedaan (nou ja in de machine gestopt), toen kwam ik tot de ontdekking dat het badje nog steeds stof stond te verzamelen op zolder dus die naar beneden gehaald, in bad gezet en schoongespoeld en daarna geboend en natuurlijk ook de standaard dus die staat nu ook in de babykamer dus nu kan de baby echt komen hahaha. Misschien wachtte hij daar wel op....
Ben weer fijn wakker...Heel fijn. Zo druk als het hier overdag is zo is hier niemand te bekennen s'nachts Ik ben echt klaarwakker... Tot morgennn.
Hoi! ARGH, heel bericht getypt met reactie's op iedereen, doe ik iets fout en nu is het weg.... Nou, ik heb alles gelezen maar ga nu niet nog een keer overal op reageren want dan vergeet ik toch de helft. Lief dat jullie aan me dachten, maar HELAAS ben ik niet aan het bevallen. Wij waren naar vrienden, uurtje of half 10 ofzo weer thuis en naar bed gegaan. Ben alleen al heel lang wakker en word er behoorlijk chaggie van, want ik ben wel heel moe. Heb steeds dorst en honger en dan moet ik weer plassen en dan weer dorst en dan weer plassen etc.... Nou ja, niet klagen maar dragen he 8) Ben echt benieuwd of er nog babies geboren worden dit weekend!!
Ik keek trouwens net ff op teletekst en het lijkt erop dat het deze week HEEL mooi weer wordt: lekker zon en niet zo koud!!
Ann: arme meid !! Ook echt elke nacht hetzelfde liedje hè .... Is het nog wat geworden die oefenweeen?? Janne: hè jammer zeg Hier: opwek avondje heeft niet geholpen.... We hadden het erg gezellig maar voordat er een happy end kon komen schoot 't in m'n vriend z'n rug !!! Hahaha ja echt lullig zeg.... Maar echt pijnlijk dus eigenlijk helemaal niet grappig maar toch was ik teleurgesteld.. En ja het gaat om het happy end toch...... Anders werkt het niet naja in ieder geval nog lekker genoten van ons avondje samen.. En uitgeslapen tot 9 uur !!!! Echt een wonder voor mij hoor... Nu lekker relaxen en vanmiddag Demi halen en even naar de kermis die bij m'n ouders voor de deur staat
Kijk, dat zou lekker zijn na die hagelbuien!! Je zal maar je kindje door de hagelbuien mee naar huis moeten nemen vanuit het ZH... Goedemorgen trouwens iedereen! Ik heb lekker kunnen uitslapen, Emma heeft me lekker laten liggen tot half 9!
Lekker Emmetje !! Nou hier nog geen zon hoor... Het regent zo hard dat het balkon blank staat... Jeeeee volgens mij lekte m'n rechterboobie of ik heb iets gemorst maar dat lijkt me wel erg toevallig haha nou ze doen het dus wel haha
Morning, Nee, helaas weer weggetrokken...Was maar fftjes een half uurtje ofzo en toen zakte het weer af... Ja, echt elke nacht wakker maar geef me er gewoon aan over. Jammer Mirjam dat het weer weg is bij jou wel heerlijk ff kunnen relaxen zo! Veel plezier bij de kermis Janne goeie berichten heb wel zin in wat lekker weer worden we vrolijk van. Ingrid nu de baby kan badderen LET HIM COME Vriendlief zit nu aan de buis gekluisterd Formule 1 freak en rond 1 uur komt mn moeder gezellig hierheen. Ik ga nog ff de laatse twee eitjes schilderen...
goedemorgen, nou volgens mij waren onze kindjes ons goed gezind vanochtend, want ook thijmen heeft uitgeslapen tot 8 uur! heerlijK! vriendjelief was pas om half 4 thuis van het feestje, dus die was er ook erg blij mee. hier dus verder niets gebeurd vannacht, helaas... en wat een pokkenweer zeg! niets aan! oja thijmen heeft vanochtend eieren gezocht, zo schattig! en hij snapte ook echt de bedoeling, zo leuk, elke keer helemaal blij als ie er weer eentje had gevonden! hoe is het hier verder? @ann: balen van je slechte nacht joh! beetje bijkomen vandaag of heb je allemaal visiteplannen?
Goeiemorgen! Gelukkig heb ik nog een beetje kunnen slapen net, maar voel me niet echt fris... nou ja, ben niet de enige, Ann ook dus, balen he! Hoewel de moeders die al een kindje hebben wel lekker hebben geslapen zo te zien! Nou ja, keek ik net nog een keer op teletekst, nu ziet het er weer helemaal niet lekker uit, de vooruitzichten. Sorry voor de dode mus.... Mirjam, jammer van je avondje (en natuurlijk van de rug van je vriend) Ik ga weer verder, fijne dag!
Ja balen...ik ga zo nog ff terug. Visite komt toch pas vanmiddag en die verschrikkelijk Formule 1 staat hier beneden aan
heey meiden kraamverzorgster zijn er weer en we hebben het over de Bv gehad ik ga nu gewoon om de 3 uur afkolven en ga dat dan geven met een flesje en ondertussen ook gewoon aanleggen zodat hij niet te verwarring van borst/fles krijgt en dan hopen dat hij door de bv aansterkt en mssn volgende week wel kan drinken uit de borst zo niet dan blijf ik dit gewoon doen !! kon vanmorgen al 60 cc afkolven en hij drinkt 40 cc heb nu ook erg last van stuwingen dus het is goed op gang gekomen
Goedemorgen! He jammer, nog geen paasbabies geboren! Had toch wel stiekeme hoop op Janne of Mirjam!!! Hier helaas ook een slechte nacht gehad. Tig keer wakker geweest en weer zoveel harde buiken. AAAAHGGGHHH wordt er gek van! Lukas was ons helaas niet zo goedgezind als jullie kindjes, want die was om half 7 al wakker. En aangezien manlief pas rond 2 uur thuis was heb ik die maar lekker laten liggen en ben met Lukas naar beneden gegaan. We hebben net met z'n drietjes paasontbijtje op en zitten nu Mario Cart te doen op de Wii. Dalijk nog even bij de oma van mijn man langs (heb ik echt geen zin in, maar dat mensje zit daar maar zo alleen...) en vanmiddag gaan we naar vrienden om te gourmetten. TM, goed dat je het op deze manier gaat proberen. Hopelijk heeft hij volgende week wat meer kracht en kan hij alsnog gewoon van de borst drinken. Hoe gaat het met Noa? Wat vindt zij er allemaal van? Ann, als ik had geweten dat je online was vannacht hadden we elkaar digitaal gezelschap kunnen houden!!! @ Ingrid, heb je nou om 11 uur 's avonds nog staan schrobben? Jij spoort ook niet helemaal hoor! Verder ben ik het even vergeten, sorry!
Morning meiden! @ Mirjam: Hoe was je bevalling-opwekkende avondje? Oh, hahaha, jullie hebben het happy end niet gehaald zie ik. BALEN!!! @ Caro: Wat vervelend elke keer die harde buiken. Ik hoop voor je dat het snel gaat doorzetten. @ TM: Wat naar dat Thobias niet goed aan de borst wil drinken. Goed dat je overlegt hebt met de kraamverzorgster. Succes ermee moppie! @ hier: Gisteren vrienden langs gehad (mijn nichtje en haar vriend). De mannen hebben geplaystationd en uiteindelijk gingen ze om 01.30 uur ofzo naar huis. We lagen er dus laat in. Mijn holtes voelen gelukkig al wat beter aan, maar nu ben ik mijn stem zo goed als kwijt. Het gaat dus lekker. En dan vanavond ook nog gourmetten bij mijn s.o. Daar heb ik dus eens even helemáál geen zin in, maar ja, het is niet anders. Jullie nog plannen?
@paasplannen: jullie gaan allemaal gezellige dingen doen! Wij houden het rustig vandaag, het wordt een paaslunch (mijn man zit nu in de kerk, ik sliep eindelijk net toen de wekker ging dus paasontbijt werd het sowieso niet) en geen familiebezoekjes. Morgen wel trouwens, dan gaan we naar mijn ouders, wel gezellig. Hoewel ik hoop dat die harde buiken die ik nu wéér steeds heb betekenen dat mijn ouders morgen maar bij ons op bzeoek moeten komen Nou ja, verwacht niet dat dit wel een begin is, maar wordt een beetje zat van het gerommel. Ik ben trouwens ook weer erg verkouden, keelpijn, nu ook oorpijn... het houdt niet op he! Mermaid, jij dus last van je keel nu? En 37 weken zie ik, gefeliciteerd! TM, fijn dat je met de kraamzorg kon overleggen over de bv. Voel je je er nu oke onder? Ben ook wel benieuwd hoe Noa het allemaal vindt! Caro, jammer dat je slecht hebt geslapen! Fijne dag, 'succes' bij je schoonoma... Ann, hopelijk slaap je nog ff als je nu weer terug duikt in bed. Erg he, formule 1 haha, heb ik ook zo'n hekel aan! Gelukkig houdt mijn man daar niet van Dat was het geloof ik alweer, ik ga mezelf zo maar eens onder de douche hijsen (mijn lijf heeft nog nooit zo log gevoeld als nu, moet eigenlijk wel een beetje lachen om mezelf ).
noa is super trots op haar broertje en geeft constant kusjes gister was ze alleen iets te wilt waardoor hij begon te huilen ! maar sinds dat is gebeurt is het niet meer voorgekomen ik voel me er wel oke onder zo krijgt hij toch mijn voeding en sterkt hij hopelijk goed aan vanochtend had hij zijn eerste spuit luier maar ab had zijn luier niet goed zitten dus je raad het al alles zat onder
Goede paasmorgen!! Iedereen lekker gegeten?? Ann: wat een gebroken nacht! Nu nog even lekker relax. Janne: Jullie nog eetse voor straks! TM: lekkere paasluier Lief al die kindjes die uitgeslapen hebben, sorry Caro... Mirjam: ojee, door zn rug....precies nu. Ach die kleine komt wel! Mermaid: succes vanavond, gelukkig kan je weinig zeggen Mannetje gelukkig opgeknapt, heeft vanochtend zelfs 4 beschuitjes gegeten. Ik had vannacht wel veel harde buiken, bleef gewoon de hele tijd hard???? Fijne dag!