April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wordt ik dan sowieso de 1ste echte april mama:p:p

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Kleintje; wat goed dat je bijna naar huis mag !! En wat een prachtig mannetje..

Mijn bloeddruk was zo rond de 140/100 steeds

3. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    En nog 1tje dan.....

Net geboren, nog lekker bij mama op de buik.

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kris: jeetje wat een toestand met het ziekenhuis. kan me voorstellen dat het indruk gemaakt heeft. wel fijn dat op de bloeddruk na alles goed lijkt te zijn.

@ka: spannend meid van het weekend waarschijnlijk al mama!! vervelend dat ze een groeiachterstand heeft maar in het ziekenhuis kunnen ze haar wel de eventuele zorg bieden die ze nodig heeft.
    komt goed meid!

@wendysunny: whaha ja ik bedoelde idd ivm de rompers. maar hema is idd altijd wel goed :p dan kan alleen de maat fout gaan :p

@hier: ik ga ff koken, nou ja koken bakken we eten pannekoeken. ik ben er straks nog wel even.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: ik zit er hier ook helemaal doorheen, van de spanningen denk ik, en ik zei het tegen vriendjelief en die heeft meteen zn eetafspraak voor vanavond afgezegd, zo lief! hopelijk lukt het hem ook een beetje op tijd in de auto te zitten...

@wendy: hij krijgt een houten vrachtwagen met gereedschapjes erin, zal wel even een plaatje zoeken.
    en ik heb kleine dingetjes voor tussendoor, een dominosetje (in de aanbieding bij de prenatal), 2 boekjes, een dvd van zeppelin, etcetc. hij mag wel een beetje verwend worden vind ik.

@kris: jeetje meid, heftig, dus nog max. een weekje voor je... hopelijk slaan de meds aan, of wil je liever ingeleid worden al?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kleintje: mooie foto!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ka: ojeetje, als alles goed gaat morgenavond mssn wel een mama erbij! spannend! heel veel succes en sterkte morgen! we wachten het hier met spanning af!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  9. Trotsemama1

surf
    naja hier ziet manlief dat niet en blijft dus gewoon zijn afspraak houden (repititie avond van zang ) ik vind dat niet belangrijk
    en gister al brandweer extra oefening voor de wedstrijden van zaterdag vind ik ook niet belangrijk
    het zou zo fijn zijn als hij een keer uit zich zelf zegt ik blijf vanavond bij jou zodat jij lekker op de bank kan blijven zitten
    nu kwam hij net thuis en vroeg of hij met noa moest gaan douchen
    dus ik zeg graag en daarna meteen naar bed
    dan zorg ik dat de patat pan aan staat en de patat klaar is als je beneden komt
    dus hij is nog even gauw naar karwei voor een nieuwe douchekop (onze is kapot gegaan we hadden er 1 met lichtjes en dat plastic glaasje wat er voor zit is kapot door het vallen )

10. Trotsemama1

trouwens hier regent het nu pas!!

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid je hebt dezelfde badmat als mij :D

Caromama wat een mooie foto's zeg! Echt heel leuk!
    En dat je vriendin een jongetje krijgt :$ Gelukkig dat ze het nog een keer hebben nagekeken haha. Je zou maar allemaal roze hebben en jurkjes en rokjes enzo :p

Surf fijn om te horen dat alles goed was bij de vk! En wat een leuke foto's!
    Super dat het met je oma goed is gegaan zeg! Dat moet een opluchting zijn. Nu nog even de 24 uur afwachten en dan knapt ze vast gauw weer op.

Kilo's, hier zo'n 13 kilo erbij. Met zo'n klein kindje toch vooral vet vrees ik :(

Janne ook bij jou alles goed bij de vk, fijn! 7 pond is mooi!

Onsukkie, wat een mooie foto van louise met je buik!

Pamsie, mooie buik hoor!

Kris wat lees ik nou! Straks liggen we tegelijk te puffen als buddy's zijnde! Hopen dat de medicijnen aanslaan en de bloeddruk weer wat zakt. Wat vind je ervan dat je met 39 weken dan waarschijnlijk ingeleid gaat worden?

Kleintje wat super dat jullie naar huis mogen! En wat een lieve foto's zeg :)

Nu spring ik even onder de douche.
    Vind het zo een raar idee. Net een baby op bestelling ofzo :( Kan me nu wel druk maken over de bevalling, terwijl ik daar helemaal niet mee bezig was. Wel het voordeel van pijnbestrijding eventueel, maar het idee dat ik daar niet mijn eigen gang kan gaan, allemaal vreemden, bah! Maar goed, het is wel het beste voor het kindje.
    Heb ik toch niet voor niks het hele huis van onder tot boven schoon gemaakt de afgelopen 2 dagen :)

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kleintje: wat een mooi mannetje!! En zo fijn dat alles goed gaat en dat ie morgen naar huis mag. Geniet ervan!

TM: jij bent een slechte weervrouw, hier nog steeds geen regen:p:p

13. Trotsemama1

haha nou volgens dew buienrader kwamen via belgie de buien binnen
    en dat zou om half 6 dus voordat het dan krimpen is bereikt een half uur 3 kwartier later:p dus hier klopt het wel
    dus ik geef het nog een half uur 3 kwartier voor bij jou en dan regent het bij jullie ook:p:p

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ben even eten, misschien tot vanavond en anders tot morgen!!

15. Trotsemama1

eetsee !!
    ik ga de patat er zo in doen :)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: wel fijn dat ie met de kleine meid even onder de douche gaat dan en r naar bed doet, dat scheelt voor jou een hoop, maar gezellig is het niet vanavond, jammer hoor!

@hier nog steeds geen regen! hihi
    net de pannenkoeken naar binnen gewerkt en vriendjelief is er over een kwartiertje ongeveer, heerlijk!

ik ga afsluiten, ik ben er morgen weer!
    fijne avond allemaal en ik ben benieuwd wat ik morgenochtend allemaal aantref aan gerommel...

17. Trotsemama1

surf fijne avond!
    haha het is elke dag weer spannend :p:p

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Even een berichtje van mij. We zijn weer terug in het ziekenhuis. Elin zag te geel en daarom moesten we gisteravond toch nog bloed laten prikken. Vanmorgen bleek dat de waardes te hoog waren en nu ligt ze onder de lamp. Straks gaan ze weer kijken hoe ze ervoor staat en hopelijk.....hopelijk mogen we morgen dan weer naar huis.

Ikheid....meis ik heb zo met je meegeleefd.....nog niet bevallen?

En de rest....alles goed?

dikke knuff

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: woow das spannend! Was een spannend dagje voor je!
    Nu zaterdag afw8en..

Surf: fijn dat alles goed gaat met je oma! Ik blijf duimen voor de
    komende cruciale uren!

Ka: ooooh meis! Jeetje, wat spannend allemaal! Ik wens je heel veel sterkte en succes toe! Komt helemaal goed meis! Je bent daar in goede handen! Ik denk aan je!

Kleintje: fijn dat alles goed gaat en dat jullie morgen naar huis mogen!

TM: kop op meis! Dikke knuffel!

Hier heeft het net geregent.. Maar is nu weer weg!
    En ja hoor! We hebben een nieuwe auto gekocht! Een ford focus station.. Dinsdag of woensdag gaat manlief 'm ophalen! Zo blij mee!
    Ik ben ff de was opvouwen..

Kus kus

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai scheet!

Wat een klotezooi! Hopelijk mogen jullie morgen weer lekker naar huis! Jullie zijn iig in goede handen!
    Nope, hier nog niks.. Ik hoop dat het snel doorzet!

Dikke digitale knuffel xxx

Deel Deze Pagina