@caro: jeetje wat een einde van jullie lunch zeg! @ikheid: fijn dat het allemaal zo goed gaat! @ingrid: nee he, weer zoveel overgeven, das echt vervelend, hopelijk kunnen ze morgen iets er mee doen... @hier: nog steeds alles rustig, ik heb ook wel dat ik 's nachts droom dat mn vliezen gebroken zijn ofzo, maar als ik dan wakker word voel ik dat er niets aan de hand is... hihi morgen ook weer vk, kijken wat mn bloeddruk is, heb wel het idee dat het iig niet omlaag is (moe, dikke voeten, vingers, sterretjes zien,) ik heb trouwens ook weer veel meer last van mn bekken opeens de laatste dagen, zou het door evt. verder verweken komen? morgen alles vragen iig. gister heerlijk bij mn schoonouders gegourmet, was lekker, en we waren bijtijds weer thuis, dus heerlijk. mijn ouders kunnen elk moment voor de deur staan hier, hebben een klein dineetje voor ze. dus dat is ook gezellig. hopelijk alles goed met jullie!
Ik heb sinds een paar dagen ook opeens weer meer last van mijn bekken. Want het ging echt hartstikke goed de laatste tijd. Maar nu schiet het er opeens af en toe in. Ik vroeg me ook al af of het met het verweken te maken had. Morgen maar eens aan de gyn vragen. By the way, zijn op de fiets naar mijn ouders gegaan. Heb zoveel mogelijk hobbeltjes onderweg genomen . Was best pittig om weer te fietsen (laatste keer was begin januari!) maar het is gelukkig geen wereldeind.
Ka het ging goed maar vanmiddag was zijn temp weer 36.2 dus mutsje moest weer op en hij moest weer een kruik in bed het schommelt echt hier nog heel erg pfff ben zo gaar als het maar zijn kan vanmiddag niet echt rust gehad me moeder en me zus en zwager waren er en die zijn net een half uurtje weg ben het helemaal zat hier echt onwijs last van aambeien maar krijg daar andere zal en pillen voor ben weer even kroelen tot straks
Roeland heeft bedacht dat bij mij de weeen gewoon vanavond beginnen, dan beval ik morgen/vanacht. Dan heeft hij namelijk morgen vrij, woensdag vrij en waarschijnlijk vrijdag middag dus dan hoeft hij maar 1,5 dag te werken deze week. Leek hem wel wat hahaha
nou surf lijkt erop dat het toch geen paaskindje gaat worden! ben beneiuwd wat de vk morgen zegt! hou je me op de hoogte?? gezellie dat je ouders komen?er al zijn ondertussen denk ik hihi nou ik ga kaylee eten geven
ja zo iets had die van mij ook al bedacht. maar het is hier verdacht rustig denk dat het dus nog wel even duurt
@caromama Gezellige zwager heb jij zeg...... @Ingrid 40 weken vandaag gefeliciteerd of juist niet...... Strak plan van Roeland dus heb maar een hartig woordje met je babytje in je buik. Vervelend van het overgeven trouwens. Ik heb nu gelukkig al een paar dagen niet meer overgegeven. @Ikheid Ik heb geen Hyves dus plaats ook wat foto's op ZP. Please... @Mirjam Ik lag ik een deuk met je droom over Rennie. Ik denk dat de eerste baby zich misschien wel woensdag zich aandient. Elegance zou ingeleid worden en Onsukkie misschien. Ik zag dat Desteny ook overtijd liep. Ik hoop voor je dat het strippen helpt. Meld mij vandaag hier wat later dan normaal. We hebben de slaapkamer om de zolder helemaal ingericht en de voorzolder is bijna klaar. Morgen beginnen we met de eerste verdieping. Ik duim zo dat we er op tijd inzitten.
hahaha je mag me wel feliciteren hoor, de baby heeft de tijd in mijn buik blijkbaar nog nodig dus ik vind het wel goed Woensdag hebben we idd elegance sowieso dus hopelijk dat de bevalling ook een beetje loopt dat we die dag nog babynieuws krijgen. Schiet dus al wel mooi op of verbeeld ik me dat?? Is de eerste verdieping veel werk met verven enzo of valt dat mee?
Ik zag net dat er een nieuwe profielfoto is geplaatst bij Wonder op d'r hyves. Hopelijk betekent het dat ze thuis is en dat het meeviel met de koorts. Iemand toevallig iets van haar gehoord?
Niks gehoord maar zag idd ook de nieuwe foto staan dus hoop ook dat dat betekend dat ze gewoon weer thuis is!
hoi dames! Ik hou het even kort, omdat ik niet zo goed kan zitten! omdat... ik bevallen ben!!!! helemaal geweldig, geen inleiding nodig gehad... maar het was wel hels.. met een tang.. ook is ons mannetje al geopereerd... ook hels dus.. maar alles is nu goed... het genieten kan beginnen.. ik ben zo verliefd.. hij weegt overigens 3330 gram en is 49 cm.. zijn naam wil ik liever niet op het forum vertellen.. ivm meelezers.. voor nu wil ik iedereen ook heel veel succes wensen, mocht er zich een nieuwe baby melden.. tot snel meiden, nu even snel iets eten..
@ Ele: Wauwie! Gefeliciteerd!!! Ik ben wel erg benieuwd naar de naam hoor, kan je 'm anders pb-en? En waarom is hij gelijk geopereerd, niets ernstigs toch hoop ik? Gaat verder alles goed met jou? Ben je thuis?
Ele: gefeliciteerd met jullie mannetje!!!!!!!! Klinkt erg heftig allemaal met een operatie en al, waarom is hij geopereerd als ik vragen mag?? Toch geen inleiding nodig gehad!!! Super!!! Geniet!!!!
Hey meiden, hier kan je het ongeluk zien: Ernstig ongeval in Bedum met sportauto (Video) | 112Groningen @ikheid, mooi bevallingsverhaal @ingrid, ben je nu de eerste hier die overtijd gaat? @TM, ik weet even niet of je alleen kolft en dan fles geeft of dat je ook aan de borst voed? Ik voed volledig dus ga eerst ook niks afkolven, ondanks stuwing want dan blijft je lichaam dat teveel aanmaken... @de was, hahaha handig hoor kraamhulp . Alle was is er hier lekker doorheen, kan zelfs niet eens even iets weghangen of het is al gewassen @kraamhulp, ivm de feestdagen hadden we er 2, morgen is de laatste dag alweer . Ze is zo lief! Ik had 15 uur extra dus ze maakte dagen van 9 uur... @desteny, ik ben gestript vorige maandag. Het voelde bij mij niet pijnlijk ofzo. Daarna kreeg ik wat vage onderbuikkrampjes, alsof je ongesteld moest worden 's nachts weeën en Femke is dinsdagochtend heel vroeg geboren. Het heeft hier dus prima geholpen. @ka, Femke is vandaag voor het eerst buiten geweest, maar zij heeft maar 2 dagen een kruikje gehad. Het is idd zo dat ze pas mee mogen als ze zichtzelf warm kunnen houden. De buitenlucht is nl erg sterk van invloed. Femke lag oo helemaal ingepakt hoor, mutsje, kruikje bij de voetjes, jasje en dekentje en dan in het babynestje. @ikheid, als je veel last van je hechtingen krijgt, vraag dan of ze ze eruit willen halen hè. @caro, klinkt gezellig die lunch @elegance, gefeliciteerd Hier gaat alles ok, Sta alleen nu net weer op knappen dus ik ga voeden en dan tv kijken! Morgen weer een update GO GIRLS!!!