April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Elegance: wow gefeliciteerd met jullie zoon !! Ben benieuwd naar je verhaal.. En hopelijk niks ernstigs de operatie ??

Napoleon: jeetje wat een foto's zeg !!! Brrr krijg er kippenvel van ... Heerlijk die extra uren... Hoe voel je je ??

Mermaid: jeeee morgen stem weerterug.. Kan je weer
    lekker zingen :p

Caromama: jeetje wat een ongelofelijke eikel zeg !!!! Oké als kinderen vervelend zijn mag je ze aanpakken maar niet zo !! En ga zeker niet de lunch voor heel de familie verpesten...!! Zit het soms niet
    goed tussen hun ??

Ego: oh wat ben ik een stomme koe, heb er gewoon echt buikpijn van:
    was bij m'n ouders en Demi wilde met dr schoenen spelen maar die waren super vies !! Dus ik zit op de bank en Demi staat
    schuin achter me en ik pak dat schoentje af en zeg dat ze er niet mee mag spelen.. Demi was het daar natuurlijk niet mee eens dus ze trekt aan het schoentje maar omdat ik vasthield liet zij los en knalt zo met de hoofd keihard tegen de hoek van een stenen paal aan !!! Echt keihard, zo hard huilen, gelijk blauw..... Ik moest er ook van huilen want
    vond het zo stom om vlak bij die paal zoiets te doen.. Dus
    flinke bult die nu al minder is.. Hou maar wel de babyfoon bij me vannacht, voor als er
    iets is...... Ben zo bang dat er van binnen iets niet
    goed zit maar dat is overdreven hè ?? Ze is erg helder en
    ligt nu in bed gewoon te zingen...

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Napoleon, wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat!!!

Lijkt er op dat ik van de mensen die hier verslaafd zijn idd als eerste overtijd ga lopen of het moet binnen nu en 3,5uur nog geboren worden hahaha Ach ja ik had er vanaf het begin al rekening mee gehouden dus dat maakt het misschien wel makkelijker.

Mirjam, geen zorgen. Zit vast helemaal goed, zolang ze meteen huilen en daarna een goede, heldere indruk maken hoef je je geen zorgen te maken heb ik gehoord dus dat zit helemaal goed en een ongelukje zit nou eenmaal in een klein hoekje!

Heb trouwens het gevoel alsof mijn buik elk moment uit elkaar kan knalle, kan gelukkig niet maar is zo hard en strak de hele tijd. Baby zal wel weer een 'makkelijke' houding opgezocht hebben.

3. mirjam2112

Ja dat dacht ik ook... Als ze helder is is het goed maar er is hier een
    paar jaar geleden een jongen
    overleden aan een klap op z'n hoofd die ging 's avonds gewoon naaf bed
    en is 's nachts dus overleden.. Maar die had wel hoofdpijn
    en als Demi hoofdpijn zou hebben
    zou ze wel klagen.... Mja blijft eng haha

misschien zoekt hij de uitgang hahaha wel knap hoor
    hoe rustig jij blijft... Ga je
    nog vragen om gestript te worden ?? Of wacht je het rustig af??

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    anders kun je d'r vanacht altijd even wakker maken om te kijken hoe het met haar is, ivm hersenschudding ofzo maar ik zou me niet heel druk maken.

Ik ga niet vragen om gestript te worden, als ze er zelf mee komen dan vind ik het goed en anders wacht ik gewoon rustig af. Er is een reden waarom hij er nog niet is denk ik maar, er is iets wat hij krijgt in mijn buik wat hij nog nodig heeft ga ik vanuit.

Scheelt weer dat het gedichtje/stukje wat we voor het geboortekaartje hebben gekozen ook goed klopt met een kindje wat te laat is hahaha

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Elegance, gefeliciteerd!! Ben erg benieuwd waarom jullie zoontje geopereerd moest worden. Hopelijk niks ernstigs. Wel erg heftig zeg!

6. mirjam2112

Ja zo denk ik ook... Ze komen wel als ze er klaar
    voor zijn (maar liever vandaag dan morgen hihi) en
    toch ben ik na die halve valse start er ongedurig hoor..

Hè maar geinig joh zo'n tekst... En
    als hij nou eerder was gekomen? Had je dan een nieuwe tekst moeten
    verzinnen ;)

bleh ben ineens zo raar, misselijk en trillen.... Alsof ik het steenkoud heb.. :(

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nee dan had het wel gekund maar het past toch beter bij te laat hahaha.

Heb je wel goed gegeten vandaag?? Niet nog even op de valreep ziek worden he!

Heb hier trouwens weer last van leegloop en opvliegers, met die opvliegers erbij lijk ik soms wel in de overgang joh;)

8. mirjam2112

Ja juist wel... Net een glaasje melk
    op en voelt beter.. Had het een
    tijd geleden ook al, toch maar eens vragen
    of het met
    m'n schildklier te maken kan hebben...

Opvliegers haha erg hè die
    hormonen.. Heb je ook zo'n
    last van zweten 's nachts ??

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ach god, ik kan me voorstellen dat je schrok toen Demi zo viel, maar zoals Ingrid ook zegt, als ze goed helder is zou ik me geen zorgen maken. Idd eventueel vannacht nog een keertje wakker maken en kijken of ze dan ook nog goed helder is. Dit om de kans op een eventuele hersenschudding uit te sluiten...

@ hier: Nou ik heb het waterdicht molton op de matras gelegd hoor. Van de week nog even mijn vluchttas inpakken (zie mijn banner, er staat "heb je je ziekenhuis al ingepakt" :( hahaha). Ik heb elke keer harde buiken vandaag, heel irritant.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    's nachts zweet ik niet erg dacht ik maar overdag heb ik echt de hele tijd van die opvliegers, vooral in de auto tegenwoordig. Zoooo irritant!!

Mermaid, ja leuk he die banner hahaha. Zag het toen ook bij mij staan en had zoiets van nou zal ik dan maar gewoon een ziekenhuistas inpakken, lijkt me wat makkelijker dan het hele ziekenhuis hahaha

11. mirjam2112

Mermaid: heb je die van de Hema ?? Bij ons hadden ze geen 2persoons dus morgen maar even naar de Action... Alhoewel... Voor die paar weken...
    Zit er al regelmaat in de harde buiken
    of dat niet ??

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Wat naar dat de bevalling zo hels was en dat jullie mannetje gelijk moest worden geopereerd. Hopelijk niets ernstigs! Ik hoop dat jullie allebei snel opknappen en dat je met volle teugen kan gaan genieten van het moederschap!!!

13. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Elegance gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ook ik ben heel benieuwd waarom hij geopereerd moest worden. Ben ook benieuwd wanneer je precies bevallen bent.

@Ingrid Het is voornamelijk verven. Op de eerste verdieping hebben we 3 slaapkamers en 1 badkamer. Plafonds verven en alle muren verven.

@Napoleon Dat ongeluk zag er niet goed uit. Vreemd dat ze zeggen een 44 jarige man en een 17 jarige vrouw. Je zou verwachten een 44 jarige man en zijn 17 jarige dochter. je gaat haast denken dat dat niet zo is in combinatie met die sportauto.;)

@Mirjam Oei dat was geen fijne val. Ik ken het schuldgevoel. Je voelt je dan echt een slechte moeder. :(

Heeft iemand nog iets van Lautjuhh gehoord via Hyves?

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ elegance: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Klinkt als een heftige start, maar gelukkig heb je de knop omgezet naar volop genieten!!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Napoleon, lekker dat je al buiten bent geweest met Femke. Heftig zeg, dat ongeluk voor de deur!

@ Mirjam, oei, arme Demi. Maar voel je er niet al te schuldig over hoor! Zoiets kan iedereen en overal gebeuren. Gewoon inderdaad even in de gaten houden vannacht. En als je twijfelt de huisartsenpost bellen. Sterkte meid!

Ik ga lekker mijn bedje in. Morgen weer een dag. Met misschien een paar nieuwe baby's!!!

Welterusten vast!

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

napoleon
    op het moment kolf ik volledig af omdat thobias de kracht nog niet heeft om te zuigen

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ napoleon: zeker een heftig ongeluk. En dan met zo'n dure wagen van € 189.000....... volgens mij dekt geen enkele verzekering dit omdat hij zelf te hard reed...
    Oh, lekker zeg dat Femke al naar buiten mag. Morgen zou het mooi weer worden, dus dan is het zeker lekker!

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Ingrid, jammer dat het toch niks geworden is, ondanks je harde buiken vannacht....
    En wat vervelend dat het overgeven nu weer is begonnen... Ben benieuwd wat de vk erover zegt!

LadyZ, en, nog op visite gegaan met je vriend?

Ann, balen van je chaggie bui.... morgen nieuwe kans!

Ka, succes deze week nu de kraamzorg weg is en je man veel moet werken! Je kan het meid!

Onsukkie, aan de ctg geweest dus! Succes morgen samen met Louise thuis!

Ikheid, wat leuk om van je te lezen en fijn dat de kraamzorg meevalt! Haha, vandaag vroeg ik me nog af hoe het zou zijn en of ze je huisje netjes houden. Gelukkig wel dus! Je klinkt erg blij en gelukkig, tof!! :)

Caro, wat een rottige situatie zeg, vandaag bij jullie lunch. Dat is niet fijn he, om dat te zien gebeuren enzo....

Surf, ik heb sinds de laatste paar dagen ook ineens weer last van mijn bekken. Schiet soms ineens scheef lijkt het wel, auwie!

Alre, lekker dat de zolder zowat klaar is! Ik duim met je mee dat je huis straks op tijd af is! Denk aan jezelf he, niet overstressen...

Elegance, wat een verrassing! Gefeliciteerd meid! Maar wel heftig blijkbaar..... sterkte komende tijd met verwerken daarvan en GENIETZE!!

Mirjam, schrikken van Demi! voel je maar niet schuldig hoor, een ongeluk kan gebeuren en dat is niet per definitie jouw schuld ofzo! Wel slim om goed op te letten vannacht, je weet het nooit met hoofdstoterij.

Napoleon, top dat het zo goed gaat allemaal!

Volgens mij heb ik iedereen gehad!

@hier: was supergezellig bij mn ouders, we zijn uiteindelijk vanavond toch ook maar blijven eten, 't was echt leuk. En ik heb wat boeken en dvd's enzo uit de kast geplukt, heb spontaan zin in deze week, of er nou wel of geen baby komt ;)
    Nu lekker slapen, ben echt heel erg moe. Tot morgen!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Nee, ik heb het waterdichte molton bij de Ikea gehaald. Bij ons bij de Hema hadden ze ook alleen 1 persoons en een Action hebben wij niet. Oh en totaal geen regelmaat in de harde buiken...

@ Janne: Slaap lekker!

@ Ingrid: Hahaha, ja het hele ziekenhuis inpakken lijkt mij ook ietwat lastig idd :p.

@ Caro: Jij ook slaap lekker.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @elegance: gefeliciteerd met jullie zoon!! klinkt als een vervelende start maar gelukkig gaat het nu beter. ben benieuwd naar zijn naam en je bevallingsverhaal!!

@mirjam: jeetje wat een smak heeft demi gemaakt. maar als ze gelijk goed reageerde zal het wel los lopen. zeker als ze al weer lag te zingen in bed. als je het niet vertrouwd zou ik haar vannacht een keertje wakker maken om te kijken hoe ze reageert. en verder je niet schuldig voelen he ;) kan gebeuren ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje.

@last van bekken: hier ook last van me bekken maar meer het gevoel dat ik daar spierpijn heb aan beide kanten zeg maar!!
    en me buik is echt 1 blok staal :S

Deel Deze Pagina