April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ik heb wel wat gedaan tijdens het paasweekend maar dat was bijhouden en nu moest het weer goed worden gedaan;) Zal blij zijn als straks de kraamzorg het doet hahaha

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat noem ik nog eens plassen in standje onmogelijk...:p

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja lekker!!, Mn moeder komt donderdag en vrijdag helpen! Kan zij alle zware dingen doen, dat is wel lekker:D

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hier ook tijdens het paasweekend weinig aan het huishouden gedaan, wel zoveel mogelijk bijgehouden maar als zowel je man als peuter thuis zijn, kun je echt bezig blijven met opruimen..
    Ik keek echt uit naar een dagje alleen thuis, eindelijk de rust om op te ruimen. Als ik het bijv doe als Emma thuis is, wil ze zo graag helpen, hartstikke lief natuurlijk maar het wordt er echt niet schoner van....

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Elegance: gefeliciteerd!

Wonder: leef met je mee...Jemig over vier weken weer terug, bah!

Rest gelezen maar niet zoveel meer onthouden alleen dat de kleine van Mirjam zo hard gevallen was maar dat het gelukkig nu goed gaat, gelukkig!!!

Hier alles okay. Lekker aan het genieten van de zon...

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    zo... speelgoedhoek aan kant, vloer gestofzuigd en gedweild... nu even in het zonnetje uitrusten voor ik de rest ga opruimen.. alles in etappes .. voel het maagzuur alweer opkomen.

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ann, lekker he die zon! Hoe is het met je? Chaggie bui voorbij?

Haha, allemaal aan de poets dus na de paasbende? ;)

Emmetje, wel schattig van je dochter dat ze wil helpen. Hoe oud is ze eigenlijk?

Onsukkie, fijn dat je de pis hebt gevonden.... ook al snap ik dat je nu wel moe bent ja! Lekker bankhangen vanmiddag dan maar :)

Ik heb net ook ff het bijhoudwerk weer gedaan, was eigenlijk niet veel. Ff iets in onze boekenkasten veranderd want de boeken pasten er niet meer in en nu weer wel ;)

Weet je, ik voel me echt super relaxt! Vorige week liep ik steeds best te stressen 'oh, het kind kan komen, ik wil wel een schoon huis, is alles wel netjes, het bed moet verschoond maar is alles dan wel op tijd droog als ik misschein ga bevallen, gatsie, de wc stinkt, maar weer een poetsbeurt, wéér kruimels in de keuken, ff zuigen, nou, dan meteen maar het hele huis en de slaapkamer blijft maar stoffig!' etc....
    Ik hou wel van een schoon huis en ben misschien (?:D) wel een beetje een poetsmiep, maar vorige week was het wel extreem.
    En nu is het ineens over. Wil wel dat het netjes is, maar ik hoef echt niet net het hele huis gedaan te hebben als de weeën beginnen ofzo. Nou ja, dat is echt een HEEL fijn, rustig en ontspannen gevoel en dat wilde ik maar ff zeggen ;) Ik leer nog wel eens loslaten ;)
    (en ik hoop stiekem dat mijn lijf in deze ontspanmodus snel met bevallen begint :D)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, hoe is het hier?

had ik nou vanochtend ook al wat gereageerd? ik weet het niet eens meer, errug!!

ben net terug van de vk. mn bloeddruk was weer gedaald naar 130/80, dus eigenlijk niets meer op me druk over te maken! heb het ook niet meer gehad over strippen, ik dacht als het allemaal goed is, dan laat ik m liever zelf bepalen wanneer hij komt... hoef pas maandag weer heen, dus helemaal mooi!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @janne: mssn een teken?? jij bent er voor je gevoel helemaal klaar voor, dus wie weet komt de kleine snel!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha Janne misschien is dat wel het laatste zetje wat de bevalling op gang laat komen, relaxemodus aan en bevallen maar!!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mooi dat je bloeddruk weer gedaald was!!! Nu idd maar wachten wanneer hij besluit te komen!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid: nou meid, de 40 weken zijn voorbij... maar jij houdt rekening met 42 toch? hopelijk hoef je niet zo heel lang meer te wachten, houd je het nog vol?

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga mezelf eens onder de douche zetten en tegen de tijd dat ik klaar ben is het ook wel tijd om naar de vk te rijden. Moet er om half 3 zijn zag ik net, ik dacht 2uur dus maar goed dat ik nog even gekeken heb.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik houdt idd rekening met de 42 weken, kan het alleen nog maar mee vallen. Vanaf het begin al dus dat scheelt wel. Ik hou het nog prima vol, zwaarder als de afgelopen paar maanden kan het niet worden denk ik maar;) Baal alleen wel dat ik net weer mijn lunch eruit heb gegooid:(;)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke nu ga ik echt anders zul je zien dat ik nog te laat kom ook hahah

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Janne: ja heerlijk die zon! Ben gelukkig niet meer chagy (-;
    Heb pcies hetzelfde als jij voel me ook stuk relaxter dan verleden week. Leefde zo naar die 37 weken en dacht jaaaa dan gebeurd het haahha. Nu er niks gebeurd is ben ik helemaal relaxed en schoon is schoon hoor...Lekker relaxen is ook belangrijk!

Surf: goed dat de bloeddruk weergedaald is!

Ingrid: succes zo bij de vk.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm das balen ja! vervelend hoor, dat overgeven...
    succes bij de vk! en ga je wel zeggen dat je weer zo moet spugen steeds!! kijken of ze iets op gang kunnen helpen mssn...
    sterkte!

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zoooo wat een lekker weer hihi

Janne: ja nu gaan nestelen hè... Soort broeden.. Gordijnen dicht, rustgevend muziekje aan, kopje thee.. En dan komt ze wel !!
    Herkenbaar hoor die poetsdrang ;)

Ingrid: balen zeg van die misselijkheid.... En helemaal dat je er niks aan kan doen... Naja om net zo positief als jou te blijven: We zijn er bijna !!

Surf: jeeee fijn dat alles goed was nu... Nu maar wachten weer.. Ik zat ook te denken om te vragen voor te strippen maar als je nog niet overtijd bent zullen ze dat niet doen toch.... Naja. Waarom ook eigelijk.. Die paar weken kunnen er nog wel bij..

Zode boodshappen weer binnen, zelfs nog naar de Action gereden met Demi voor zo'n
    molton maar was er niet in onze maat.... En van die afdekplaatje gehaald voor de flessen, Demi dr pony weer geknipt (incl scène bij de kapper en omstreken) en nu ff chillen !! :D
    dalijk Demi wakker en maar weer naar buiten haha

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: ja ik wilde het alleen gaan vragen als mn bloeddruk weer hoog/hoger was geworden... anders zouden ze zeggen kom vrijdag ofzo maar terug en als ie hoog blijft gaan we inleiden, dan vind ik strippen een beter idee, omdat het dan toch nog min of meer uit zichzelf komt. maar nu alles goed was, wil ik toch liever wachten tot hij t zelf genoeg vindt daarbinnen.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oeoe we hebben nog paasbrood met spijs over... kga lekker een plakje snijden...

Deel Deze Pagina