Hoi meiden, Wat een verschil met paar weken geleden. Toen moest ik 40 pagina's per dag doorlezen en vandaag maar 8. We zijn met niet zoveel overgebleven. Heb alles wel gelezen maar er is niet zoveel blijven hangen. Behalve dat iedereen slecht geslapen had en de VK bezoeken. Ook ik had vandaag VK. Had vandaag eindelijk iemand anders eentje die ik nog nooit eerder gezien had. Wat een verschil zeg....deze was heel aardig nam de tijd voor mij en maakje een gezellig praatje. Nog een keer mijn angsten besproken over het niet op tijd halen van het kraamhotel en mijn gedachten besproken over het zo graag in mijn nieuwe huis bevallen. Zij gaf aan dat ik mij er zo druk om maakte dat daardoor de baby waarschijnlijk zou blijven zitten. Ik weet dat ik ook met jullie mij gedachten kan delen en erover praten/schrijven lucht op. Bij deze; Mijn man is zo hard aan het werk in het nieuwe huis van 's ochtends vroeg tot 23:30 's avonds. Nou is het probleem dat wij vaak van mijn vader afhankelijk zijn. Mijn man wil witten, witten en nog eens witten maar hij moet steeds wachten tot mijn vader draden getrokken heeft en gaatjes geboord heeft. Dat is ZO frusterend. We worden gewoon door mijn vader opgehouden. Vandaag begon mijn vader pas om 15:00 omdat hij 's ochtends boodschappen moest doen met mijn moeder daarna moesten we naar de bouwmarkt. Daarna rustig alles bekijken een kop koffie nemen en dan gaat hij dingen doen waarvan ik vind dat hij die later kan doen. Mijn ouders hebben aangegeven dat ze vinden dat mijn man te hard en veels te lang werkt. Ik heb al gezegd dat het onze keus is maar ik ga er maar niet al te lang op door om ruzie te vermijden. We hadden gehoopt Kaydee's kamer af te hebben maar dat gaan we dus niet halen. GRRRR Nou het lucht op. Ik meld mij morgen weer. Iedereen een fijne avond.
Janne, jij chaggie??!!! Das niet goed!! Komt vast door die vergadering bij jullie thuis Veel plezier met je boekje op de bank!!! Slaap lekker alvast!
Alre, balen dat het niet zo gaat als jullie willen en dat het komt omdat je vader het niet zo ziet als jullie. Hopelijk komt er snel verandering in en kunnen jullie alsnog in jullie huisje zitten voor de bevalling begint!! Knuffel!!!!!!!!!!!
Napoleon: oohh tranen zeker bij het uizwaaien ?? Eerste mijlpaal een week oud !!! En wat groeit ze goeddan zeg, super !! Janne: chaggie bui weer over ??? Kan zomaar uit het niks komen hè haha Ingrid: fijn dat alles goed was !! Nou maar hopen dat je de volgende afspraak niet haalt caromama&onsukkie: hier precies dezelfde ervaring met gyn... Maar als ik wat vraag dan neemt ze wel echt de tijd voor me dus ik moet gewoon wat assertiever zijn daar.. Vorige gyn was pas een kloothommel zeg !! Die zei toen ik 38 wk was dat de baby 3-4 dagen moest blijven en ik ws naar huis moest ivm babyboom !!!! Ja ammehoela ga m'n kind niet achterlaten !!!! Later zeidende verpleegsters dat het onzin was wat hij had gezegd, dat je dan desnoods op de gang slaapt haha zo heerlijk dagje zon gehad zijn alleen bunnen geweest om te slapen en eten.. Bedacht me dat ik nog een vrachtwagenskelter had gekregen met Demi's geboorte dus die maar in mekaar geknutseld.. Al kan ze nog niet bij de trappers ze vond het wel stoer haha zat net 8 minuten tussen m'n harde buiken !!!!!!!! En toen ineens 15...... volgens m'n moeder komt hij morgen haha
jeetje meid! vervelende situatie met je vader. misschien toch nog maar een keer er over praten. aangeven dat het voor jullie belangrijk is. sterkte ermee ik hoop dat het goed komt en dat alles een beetje aankant is als de kleine geboren wordt.
AlRe: das balen zeg... Kan je 'm niet vriendelijk doch dringend verzoeken het volgens jullie plan te doen ?? Is Kaydee's kamer wel klaar voor de geboorte dan ?? Pfff nou ik vind het knap wat jullie doen hoor zo vlak voor de bevalling en dan bij je ouders inwonen, verbouw en verhuisstress..... Petje af !!!!
Mirjam, ga voor je duimen dat je moeder gelijk heeft!!! Wel balen dat het van 8 minuten naar 15 minuten is gegaan ipv 5 bijvoorbeeld maar kan zo weer omslaan he!!!
@ingrid: fijn dat alles goed was bij de vk, ik zit te wachten op je berichtje dat je bevallen bent hoor hopelijk is de volgende afspraak bij de vk niet meer nodig. @janne: gelukkig niet meer saggie!! @surf: leuk idee van dat van oxfam novib. @hier: pfff ik wilde eventjes naar het centrum maar dat werd wat langer dan verwacht. 3 uur aan de wandel geweest en WEER lopen sjouwen met een heleboel spullen :S weer van alles gehaald omdat ik dacht dat ik nog dingen nodig had voor de bevalling. wij hebben lekker pizza gegeten want ik was te kapot om nog te koken. vanavond dus lekker rustig op de bankhangen ik ben er morgen weer meiden!!
Lief Ingrid, thnx !! Wou dat ik wat meer rustig kon blijven zoals jou haha maar ach.... Ongeduld zit nou eenmaal in m'n genen.. Zie het bij Demi ook haha
hahaha verder ben ik ook zo ongeduldig als maar kan hoor, Julian heeft het ook niet van een vreemde Dit is meer zoiets van me erbij neerleggen of gek worden want er iets aan veranderen kan ik toch niet
hahah pamsie, ik neem mijn telefoon ook overal mee naar toe hoor in afwachting van jouw sms dat het is begonnen of dat de baby er is! Rustig aan doen he!!!
TM ik las dat je de bv ook via de fles geeft. Mijn kraamzorg had nog een goede tip. Er is een speciale fles waarbij de baby hetzelfde moet zuigen als bij de borst. Learning Curve: Parents' trusted source for care and play products that help families grow Dan heb je geen tepel-speenverwarring. Werkt erg goed! Wij zijn vandaag voor het eerst op pad geweest met Elisa. Was zo mooi weer dat ik vond dat het best kon. Met kruiken in de kinderwagen een rondje supermarkt gelopen. Ging heel goed! En zelf nog even de stad in geweest nieuwe kleren kopen. Mijn oude pas ik niet meer en moet toch wat aan. Verder nog steeds geen babynieuws hè. Jammer. Ben erg benieuwd wie de volgende wordt!
@ AlRe: Wat balen dat het met het huis niet helemaal volgens plan verloopt. Kan je niet gewoon eens om de tafel gaan zitten met je vader en een plan van aanpak opstellen. Dan weet iedereen wat ie moet doen en kan je lekker doorwerken zonder dat van te voren nog bedacht moet worden hoe en wat. @ Ka: Wat heerlijk dat jullie lekker naar buiten zijn geweest. Het was inderdaad ook prachtig weer.
Ka wat heerlijk zeg even naar buiten !! En lekker shoppen voor jezelf... Daar kijk ik ook naar uit vraagje: heb nu steeds harde buiken, worden steeds pijnlijker maar nog niet heel erg.. Maar soms zit er 6 minuten tussen en soms maar 2 !!!! Dat zijn dan geen weeën toch?? Zit te timen met de Labor Mate op m'n telefoon haha
mirjam je kan alleen maar afwachten of ze regelmatiger komen bij mij kwamen ze pas regelmatiger toen de Vk gevoeld had