ja ik moet ze ook 1 a 2 x leegkolven maar we zijn vandaag begonnen met 80 cc kolven en 1 borst per keer om 10 uur moet ik mijn r-borst kolven en alleen de spanning van l- borst enzz
BAH, wat geven die spaarlampen toch een lelijk licht zeg. Ik heb zo'n staande lamp van de Ikea waar 3 25 watt lampjes in moeten. Die dingen sprongen gisteren allemaal kapot , dus Arco zou vandaag nieuwe halen. Was ie bij de Gamma, hadden ze alleen maar spaarlampen, geen normale gloeilampen meer. Hij heeft dus die mee genomen, maar ik vind het helemaal niet mooi. Dat licht van die gloeilampen was veel zachter, dit is net van die ziekenhuisverlichting .
Bedoel je die LED verlichting ?? Hebben wij hier ook, afschuwelijk !!! Damn.... Laatste buik is van ruim 10 min geleden... Wordt steeds langer dus helaas.... Naja we zijn weer een uurtje in spanning geweest hè haha
@ Beddengoed: Ik kan me voorstellen dat als je echt de hele dag in bed ligt dat het dan wel lekker is om elke dag een vers bedje te hebben. Ach nou ja, als de kraamverzorgster elke dag mijn bed verschoont vind ik het prima hoor, maar ik ga iig geen extra set beddengoed aanschaffen...
Mirjam, ik doe even gezellig met je mee met de harde buiken. Wel grappig, of nou juist niet, als ik een harde buik heb krijg ik meteen last van een opvlieger en zodra de harde buik weg is is de opvlieger ook weg.
@ Mirjam: Volgens mij is het geen LED-verlichting, maar zijn het spaarlampen. Voor zover ik weet zijn dat 2 verschillende dingen, maar ik vind het allebei niets. Die LED-lampen zijn helemaal achterlijk duur trouwens.
Haha das ook grappig.. De verpleegster bij het ctg van de week zei dat ik bij elke harde buik een rood gezicht kreeg en voel me dan ook benauwd.. Komt wel overeen met een opvlieger
Oh want onze gewone spaarlampen vind ik juist wel mooi.. Alleen die LED is zo lelijk !! Mja je zal wel weer 20 soorten hebben.. Oh ja shit nog de was ophangen, bah !!
Hier lag ik er ook alleen 's nachts in en tussen de middag een uurtje ofzo als de honden zich gedroegen en verder alleen even met de controle. Vond het dus ook niet nodig maar ja als zij er gelukkig van worden dan mag het van mij
het voelt ook wel alsof ik dan een rood hoofd krijg, kan wel eens op zoek gaan naar een spiegel kijken of het ook zo is
Pfff ja, wel echt spannend of ik inleidbaar ben... hoop dat ik die fijne vk tref, niet dat die ander verkeerd is, maar klikte wel echt goed met haar.
Klinkt wel als in elk geval iets nuttigs qua harde buiken / weeën, hopen dat het doorzet. Heb ook Labor Mate ff gedownload, handig!
@onsukkie: spannend hoor voor morgen!! ik ga afsluiten meiden, ff douchen en lekker naar bedje. zie jullie morgen weer