April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haha volgens mij stond heel ZP onder de douche :D

nou officieel vals alarm.. Net dus ook wezen douchen en nu al bijna een uur niks... Helaas.. Misschien vannacht ;)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb geen douche gezien hoor, ja vanmiddag maar vanavond niet hahaha

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Balen dat het vals alarm was Mirjam!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kan niet meer lopen ineens. Nou ja wel strompelen maar mijn linkerbeen kan ik niet meer op staan. Dacht dat ik Julian hoorde huilen dus wilde even luisteren onderaan de trap en kan mijn been gewoon niet meer normaal neer zetten. Hoop wel dat het morgen over is want anders wordt het wel erg moeilijk met Julian alleen in huis. Als het niet over is dan bel ik morgen de vk wel, niet dat die er iets aan kan doen maar ja laatst al met mijn rug dat ik niks meer kon en nu dit weer.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He gatsie ingrid, komt dat dan uit je bekken ofzo? Zou dat zelf wel eng vinden geloof ik.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ga m'n bed opzoeken, kijken of beeb vanacht wil komen of het ziekenhuis bezoek vanmorgen nog vanuit m'n veilige buik wil bekijken. ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het komt vanuit de zijkant van mijn buik lijkt wel, geen idee of dat kan maar als ik sta dan voelt het daar een beetje pijnlijk zeg maar en dat trekt door naar mijn been. Kan natuurlijk wel heel goed vanuit mijn bekken komen want dat had ik bij Julian wel, uitval van mijn been.

8. mirjam2112

He wat naar Ingrid !!! Inderdaad maar even aangeven als dit zo blijft.. Bah wat eng !!

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ tm: over die stuwing: hou het goed in de gaten, door vaak stuwing te hebben loop je meer kans op borstontsteking.
    Het is goed om regelmatig de spanning er af te kolven en idd af en toe helemaal leeg te kolven zolang je stuwing hebt. Wat mij toen altijd wel hielp was om m'n borsten onder de douche te masseren en dan zeker de harde plekken wegmasseren (dus de warmte opzoeken), dan liep ook vanzelf de overdruk weg.
    Kolf je net zo vaak als dat Thobias drinkt? (dus op verzoek) en komt je kolfopbrengst ook overeen met de hoeveelheid die hij drinkt?

@ ingrid: ik zou morgen zeker even de vk of ha bellen als je nog steeds niet op je been kunt staan.

@ mirjam: hé, gerommel?? Hopelijk gaat het snel weer verder en beter nog, over in het echt werk!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja bellen doe ik zeker, kan moeilijk voor Julian zorgen als ik niet kan lopen dus 2 werkende benen zijn wel belangrijk.

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Spaarlampen: er bestaan wel mooie geloof ik, maar daar betaal je je dan ook meteen scheel aan. Onze laatste gloeilamp is gister in een schemerlamp gegaan, dus als er daarna iets stuk gaat moeten wij ook aan de spaarlampen en ik vind het ook zó lelijk...
    LED is nog lelijker trouwens (vind ik), flitst vaak ook een beetje aan je ogen.

Mirjam, jammer dat de harde buiken weer afnamen zeg... Ah joh, écht lang duurt het soweiso niet meer ;)

Ingrid, hoe is het nu met je been? Wel rot zeg, als je er ineens niet meer op kan staan...

Onsukkie,morgen dus weer naar het ziekenhuis? Ben benieuwd!

Nou, ik zit hier weer lekker wakker te zijn :D Wel jammer dat ik de enige ben haha!
    Kreeg gisteravond zulke steken onder in mijn buik, maar kon gewoon gaan slapen, maar het voelt nog niet echt heel lekker. Beetje harde buiken, maar ook darmgedoe, dus weet niet wat het nou is.
    En ik had honger, dus ben maar even crackers aan 't eten en aan het wachten tot ik weer moe genoeg ben om in slaap te vallen ;)

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi meiden!

zijn er al bevallingen geweest hier?
    vorige week had ik al 2 cm opening, 't blijft dus spannend of ik een april mama of een mei mama word!

liefs,

arka!

13. mirjam2112

Janne: ooh balen zeg !! Is het gelukt weer in slaap te komen ??

Onsukkie: succes andaag !! We duimen voor je !!

Ingrid: hoe is het nu met je been ??

Arka: spannend zeg !! Al zat mensen bevallen hier ja, we hebben de vaart erin haha

hier: nieuwe dag, nieuwe kansen :D lekker geslapen en zit nu te wachten tot Dtje wakker wordt :D

14. mirjam2112

Hebben jullie dat ook ?? Dat het moeilijk is een
    plek / houding te vinden die nog enigzins lekker zit..?? En als je dan zit dat je kraakt en piept als een oud pakhuis om weer overeind te komen??

15. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Goeiemorgen meiden!

ik heb niet bijgelezen, maar wilde even een korte update geven van hoe het hier is.

Romée is sinds vrijdag thuis!! De kleine meid vindt het vast een stuk prettiger thuis, want wilde ze eerst amper 60 cc drinken, nu drinkt ze zo 100 cc weg. Gekke meid!

Helaas kunnen we nu nog niet gaan genieten. Zaterdag is mijn zoontje namelijk opgenomen in het ziekenhuis. Hij was ongelofelijk benauwd en ze vermoeden een astma aanval. Het gaat nu gelukkig wel beter met hem, maar het is even afwachten wanneer hij mee mag naar huis.

We vliegen dus nog steeds een paar keer per dag naar het ziekenhuis.
    Gisteren hebben we Romée meegenomen op bezoek bij Silvan. Sil had alleen maar oog voor z'n zusje en ze kreeg weer gelijk kusjes. Erg lief om te zien!

Sorry dat ik hier eigenlijk momenteel alleen maar ego-berichten plaats :( Hoop niet dat jullie dat erg vinden; vind het wel fijn om het af en toe even van me af te kunnen schrijven. Hopelijk heb ik snel de tijd om wat gezelliger mee te kletsen!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Alre: wat een vervelende situatie... Ik hoop dat het een beetje bespreekbaar wordt met je vader, heel veel sterkte

Ingrid: hoe gaat het met je been???

Moniki: fijn dat romee weer thuis is! Hopen dat je zoontje ook snel naar huis mag en jullie gezinnetje compleet is

Onsukkie: succes vandaag!!!

Mermaid: al gewent aan het licht??? Denk dat ik maar een rondje supermarkten ga doen op zoek naar de oude vertrouwde peertjes...

Mirjam: nee joh ik spring zo in de houding:p

Janne: nog een beetje geslapen na je nachtelijke diner?

Napoleon: oh ruim een week alweer! wat gaat dat snel!

Ka: lekker naar buiten geweest, lijkt mij ook zo leuk!!!

Iemand vergeten??? sorry...

Ik ga zo even met een vriendinnetje de stad in, wil nog even naar de Hema. Fijne Zonnige dag allemaal!!!

17. mirjam2112

whahaha ik lag me altijd suf
    om jou :D

Veel plezier vandaag. !!

Moniki: jeetje het zit jullie ook niet mee hè..!? Ik zal duimen dat je zoontje snel mee mag !! En geeft niks hoor, eerst maar even je gezin compleet krijgen ;)

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goedemorgen allemaal.

geen babygerommel vanmorgen?? Of is het er wel en krijgen we snel buddynieuws??
    Ik ben benieuwd...

@ Moniki: wat heerlijk dat Romée nu thuis is, alleen wat een domper dan dat Silvan dan nu in het ziekenhuis ligt.. Hopelijk mag hij snel naar huis en zijn jullie eindelijk met het hele gezin samen. Wel lief dat Silvan zo weg is van zijn zusje!

19. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

emmetje
    ja elke keer als thobias honger had kolfde ik ook alleen kolfde ik meer dan dat hij vroeg
    en sinds gister kolf ik 80 cc en hij drinkt 70 cc
    en sinds vannacht is de stuwing ook stukker minder
    als het weer tijd is om te kolven merk ik wel dat er spanning op staat,
    ik masseer ze ook onder de douche
    dat geeft gelukkig ook verlichting:)

20. mirjam2112

Ik zit met Demi Dora te kijken en ze moeten snel naar huis want 'Dora's mama krijgt een baby!' hihi ze zingen 'Ik wordt vandaag een grote zus..!!'
    zou het een teken zijn haha

Deel Deze Pagina