April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mijn ouders zijn nog samen, dus dat is makkelijk. Mijn schoonmoeder heeft nu sinds een jaar een vriend. In het begin noemde Lukas hem gewoon Otto, maar sinds kort begint hij hem ook wel opa te noemen. Of opa Otto. Ik laat dat gewoon. Wat hij zelf het prettigst vindt.

Ik denk dat voor de baby Otto sowieso opa zal worden. Die weet natuurlijk dan niet beter (als ze dan nog bij elkaar zijn, maar daar ga ik wel van uit!)

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tjonge Kris, wat spannend!! Geeft niks hoor, ego-berichtjes, kan me goed voorstellen dat je ervan onder de indruk bent. Meid, jij hoeft soweiso geen 4 weken meer te wachten, 39 weken is al over een week!

Ka, jij ook al zo'n spannend bericht zeg! Je bent nu dus in het ziekenhuis? Lijkt me wel lastig dat je niet weet waar het door komt.
    Maf he, dat je dit ook gedroomd hebt!!

Kleintje, wat fijn dat Mike mee naar huis mag! Gefeliciteerd! Mooie foto hoor, hij is hier al een keer langsgekomen ;)

Surf, gave vrachtwagen voor Thijmen!

Wonder, wat vervelend dat jullie weer naar het ziekenhuis terug moesten zeg!! Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis!

Ikheid, gefeliciteerd met de nieuwe autO! Gaaf zeg! Mijn man wil hierna ook graag een Ford Focus, maar wij proberen het nog een tijdje uit te houden met ons 3 deurs Corsaatje. Maandlasten zijn erg laag nu en da's toch wel fijn voor ons...
    Geen idee wat die klodder zou kunnen zijn trouwens... snel verwerkte frietsaus van de mac!? (grapje hoor)

Mannen en huishouden: wij hebben nu de afspraak dat ik het huishouden doe, want ik werk nu al een tijd niet. Hij wel. Dan hou ik liever de avonden en weekenden voor ons allebei vrij!
    Maar de avondafwas (doen we wel altijd samen) is de laatste tijd wel een beetje zo'n punt dat ik het gevoel kreeg dat ik moest smeken of hij even wilde helpen, maar hij had dat helemaal niet door. Net even over gehad (hormonen, janken!! 8)) en nu is het weer goed ;)

Mijn man heeft een vriend op bezoek en ze zijn HEEL stil aan het schaken haha ;)
    Eigenlikj vind ik het wel fijn, ik ben steeds zo brak 's avonds dat ik een beetje saai gezelschap ben, dus nu hoef ik ook niet gezellig te zijn ;)

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zooo hier is er 1 in tijden weer lekker druk aan het bewegen
    genieten nog anderhalve week:D

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ja zeker nog ff genieten ;) voor je het weet is de kleine er!!

ik ben tv kijken. mssn tot straks en anders tot morgen meiden

5. Trotsemama1

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wonder ik hoop dat jullie gauw weer naar huis mogen!

Janne, nee ik ben lekker thuis. Morgen om 7 uur moeten we ons melden. Ik heb een gruwelijke hekel aan ziekenhuizen dus ga liever een nachtje nog thuis slapen :)

Ikheid wat leuk een nieuwe auto! En handig een station. Lekker veel ruimte voor de honden en de baby.

7. Trotsemama1

ka spannend hoor!!

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Bedankt weer voor de opa/omareacties. Eigenlijk is het bij iedereen dus heel verschillend en is het maar afhaneklijk van de band die je met iemand hebt.

Ik vind het wel lastig hoor, in ons geval de man van mijn schoonmoeder.
    Mijn schoonvader vind het denk ik niet leuk als er een 'extra' opa is zeg maar.
    Ik zelf vind het eigenlijk ook niet leuk als er een extra opa is.
    Voor mijn man is het ook geen 'vaderfiguur'.
    Maar mijn schoonmoeder vind het denk ik weer heel rot als haar man geen opa genoemd wordt. Maar ja, dat IS hij toch gewoon niet!
    Weet niet zo goed wat hiermee te doen, of je dit dan moet bespreken met elkaar of dat wij gewoon zelf iets kiezen en dat gewoon 'invoeren' ofzo...

9. Trotsemama1

ka
    even tussendoor
    ik zou graag verslag van je willen over het inleiden !
    wil alles weten over het inleiden
    en vooral hoelang het duurde!!

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Fijn dat je dan nog thuis kunt slapen! Hoe vind je het dan dus dat je er nu zelf gaat bevallen? Jij bent zelf trouwens toch verpleegkundige? Nja, niet dat je dan van het ziekenhuis moet houden natuurlijk haha.

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik vraag me trouwens stiekem af waar Napoleon is, die is al sinds vanochtend niet meer online. misschien heeft zij al wel een frummeltje in haar armen (of heeft ze gewoon geen zin in forummen haha, en zit ik nu te stoken :D)

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ze is nog online op Hyves.. ;)

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    TM komt goed. Ik zou het je laten weten. Ze zeiden dat het heel verschillend is. Als je bmm al verweekt is hoeven ze niet te primen (dat kan namelijk wel dagen duren) en beginnen ze gelijk met weeopwekkers (dat hoeft weer niet zo lang te duren). Ben zelf ook heel benieuwd! Hoop dat hij al verweekt is en ze gelijk kunnen beginnen. Dan hebben we de kleine snel in onze armen en kunnen we hopelijk snel naar huis.

Janne ik ben inderdaad verpleegkundige haha. Maar dan in de gehandicaptenzorg. Ziekenhuizen heb ik een hekel aan. Vroeg heb ik wat met mijn nieren gehad en moest ik daar vaak heen voor onderzoek en prikken enzo. Daar hou ik niet van.
    Ik vind het heel raar dat ik zo ineens ga bevallen. Heel onwerkelijk ook. Kan het nog niet zo goed beseffen en weet ook niet zo goed wat ik verwachten kan. Hoop dat het meevalt en dat met de kleine ook alles goed is. Dat ze mee naar huis mag.

14. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oh.. jammer :D

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lieffies.. ik ben bankhangen! Ka, succes meis! We horen het allemaal wel van je!

De rest allemaal een fijne avond! Lekker slapen allemaal! xxx

16. Trotsemama1

fijne avond ikheid
    hoop dat je een goeie nacht hebt!

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Gehandicaptenzorg is wel wat anders ja! Kan me voorstellen met je voorgeschiedenis dat je niet van ziekenhuizen houdt...
    Ja joh, wat een omslag ineens he, van 'ergens komende tijd ga ik bevallen' naar 'ik ga heel snel bevallen'! Dat is wel even wat anders. Fijn idee dat je huis lekker op orde is zeker?
    Wel het belangrijkst dat het met jullie baby helemaal goed is natuurlijk! sterkte hoor! Hou je ons op de hoogte? :)
    Wie is eigenlijk je buddy?

18. Trotsemama1

ja dat zeiden ze ook tegen mij
    afgelopen zondag was mijn BMM wel soepel maar dat komt omdat ik al een kindje heb
    dus ik hoop dat jij over anderhalve week wel verweekt is
    maar ik had ook een topic geopend over inleiden
    en daar moest iemand nog wel geprimed worden en bij haar duurde het ook maar 7 uur met die gel
    en ik krijg ook gel zei de Gyneacoloog dinsdag

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Surf, fijn dat je oma in ieder geval de operatie heeft overleefd. Nu nog even afwachten dus. Maar het feit dat ze op uitslaapkamer ligt en niet op IC is toch ook wel betekenisvol!

@ Pamsie, mooie buik, maar dat je een off-dag had is idd wel te zien aan je gezicht!!! Hahaha. Voel je je wel wat beter inmiddels of was dat niet vandaag?

@ Wendy, lief dat je man Dave even mee heeft genomen. Hopelijk komt hij met dingen thuis die jij ook leuk vindt! Heb je nog wel even kunnen uitrusten?

@ Kris, jeetje, dat is toch wel even schrikken! En het ging de laatste tijd toch zo goed met de eiwitten en je bloeddruk toch? Wel fijn dat je wel weet wat er verder gaat gebeuren mochten de medicijnen niet aanslaan. Ze nemen dus in ieder geval geen risico's! Misschien heb jij dus zaterdag je beebje wel al in je armen!!!

@ Ka, Oh, jij ook al! Nou spannend zeg! Dus morgen gaat het voor jou al gebeuren. Hopelijk is je BMM al verweekt en kun je gelijk aan de weeënopwekkers. Spannend hoor. Heel veel succes in ieder geval! Hebben ze niet eerder aangegeven dat ze te klein zou zijn? (sorry, weet het even niet meer)

@ Kleintje, wat fijn dat het zo goed gaat en dat hij naar huis mag! Nu lekker gaan genieten van je gezinnetje!

@ Wonder, oei, hopelijk mag ze morgen weer mee naar huis. Even een nachtje zonnebanken!

@ Ikheid, Joepie, nieuwe auto! Ford Focus SW is ook wel een hele mooie auto! Leuk hoor. En in ieder geval genoeg ruimte voor kinderwagen, wagenbak, logeerbedje, tassen, speeltjes en nog veeeeel meer!

@ Janne, nog even over de opa's en oma's. Bij ons is de situatie misschien iets anders omdat mijn schoonvader 8 jaar geleden al is overleden. Mijn man heeft er op dit moment geen enkel probleem mee dat zijn moeder een nieuwe vriend is, en het is een hele aardige, gezellige man. Alleen denk ik dat kinderen snel zelf een naam eraan gaan geven. Bij een oma hoort een opa en andersom. En als ze vanaf hun geboorte gewend zijn dat bij die oma ook een man hoort, denk ik dat dat al snel opa zal worden. Ik vond het in het begin ook een beetje vreemd toen Lukas hem opa ging noemen, maar als hij zich daar prettig bij voelt en Otto vindt dat ook geen probleem, zal ik daar niet moeilijk over doen. Het gaat tenslotte om de relatie tussen hun en niet tussen mij en de nieuwbakken "opa". Dus zal onze dochter hem waarschijnlijk van het begin af aan ook opa gaan noemen.
    Trouwens, hij heeft het zelf ook tegen mijn SM wel eens over "onze kleindochter". Dat vind ik eigenlijk wel heel erg lief. Hij heeft zelf geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gatver... zit hier iemand een kei stomme film te kijken op RTL 8.. Dus ik heb al gezegd dat als ie die gaat kijken ik lekker ga laptoppen. Zo gezegd zo gedaan..

Deel Deze Pagina