April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik ga de finale van Wie is de Mol kijken. Normaal neem ik het altijd op omdat manlief er niks aan vind, maar die heeft vanavond zijn afscheidsetentje op zijn werk, dus kan ik nu lekker kijken!!!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

leuk he mannen
    hier is hij niet thuis dus heb ik de afstandbediening voor me zelf:p:p

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

4. Trotsemama1

vind het ook nooit leuk hoor
    hier van het weekend nog
    zet hij weer een film op met jean claud van damme
    en ik nog vragen mag hij ergens anders op
    Jaaa
    maar vervolgens gebeurt het niet

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja dat is wel een wat andere situatie. Toen wij vertelden dat we in verwachting waren was het eigenlijk al meteen 'oh, dan word je opa!' en toen vond ik het al een beetje apartig eigenlijk. Hij heeft zelf ook geen kinderen. Daarbij loopt hun huwelijk niet heel soepel.
    Én daarbij: hij is even oud als mijn zwagers :$
    Nou ja, ik vind het echt een lastig punt!
    Mijn man zegt 'we zien wel hoe het loopt', maar wij hebben toch ook onze gevoelens erover, dus ik vind afwachten dan ook weer lastig... Ik wilde eigenlijk op de envelop van het geboortekaartje gewoon iets duidelijks zetten, maar dat vond mijn man geen goed plan.

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oplossing: tv het huis uit! ;) :D

(grapje hoor)

7. Trotsemama1

whahaha hier staat bonje met de buren op
    een jonge meid heeft ruzie methaar buurman over zijn nachtelijke avontuurtjes
    zij kan er niet door slapen omdat het soms wel 4 keer per nacht er hard aan toe gaat
    hahahah

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, kan me die gevoelens goed voorstellen. Zou gewoon even afwachten hoe het loopt en je kunt natuurlijk wel een beetje sturen. Zo begon Lukas de oma van mijn man ook "oude oma" te noemen toen hij begon te praten. Dat vond ik niet zo leuk, want het klinkt zo onvriendelijk. Toen hebben wij er inderdaad ook "oma oma" van gemaakt en dat telkens gezegd als we naar haar toe gingen en dat heeft hij na een tijdje overgenomen.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, die lusten er dan wel pap van!!! Hahaha, en dan kom je daar ook nog eens mee op TV! Wat een giller!

10. Trotsemama1

idd die lusten er zeker pap van :p
    bij ons heeft er 1 keer iemand op de muur geklopt en toen was het duidelijk dat we het echt zachter moesten doen sindsdien schaam ik me echt haha:p:p

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Toen mijn man en ik nog maar pas bij elkaar waren (we woonden allebei nog thuis) zijn we een keer gezellig samen in bad gegaan bij hem thuis. En hun bad kraakte nogal. We dachten dus dat er niemand thuis was, maar blijkbaar was zijn broer eerder thuisgekomen. Dus uiteindelijk wij naar beneden en toen zat hij aan tafel en zei heel droog: "Zo, heb je zwemles gehad?" tegen mij. Ik kon wel door de grond zakken!!! Whahahaha!

12. Trotsemama1

leuk hee die genante blunders:p:p

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Surf: Wat een leuke foto’s. En ik blijf nog even duimen voor je oma!

@ Caro: Fijn dat je het boek nog hebt gevonden. Normaal ben ik ook echt een lezer, maar ik heb er nu helemaal geen zin in. Ik heb nog een mooi boek liggen, Witte Oleander, maar ik kan me er niet toe zetten.

@ Janne/gescheiden ouders: Mijn ouders zijn ook gescheiden (al heeeel lang) en mijn vader is opnieuw getrouwd. Zij zijn 3 sept 25 jaar getrouwd. Mijn nepmoeder (stiefmoeder dus, maar klinkt zo Assepoester-achtig) wordt gewoon oma. Mijn moeder heeft sinds 1,5 jaar een nieuwe vriend, maar om hem nou opa te noemen voelt voor mij persoonlijk een beetje raar. Het zal dan wel oma & Leo worden. Maar ja, het kan natuurlijk best zijn dat tegen de tijd dat ons beebje straks kan praten ze de vriend van mijn moeder wel opa gaat noemen. Dat vind ik dan ook prima hoor, ik ga dat dan niet veranderen.

@ Pamsie: Mooie buik! En een off-day hebben we allemaal wel eens! LOL

@ Kris: Jee, wat balen dat je bloeddruk nou weer te hoog was. Het wordt dus nog spannend voor je. Voor hetzelfde geld ben houd je zaterdag of zondag je kleine in je armen.

@ Ka: Wat een vervelend nieuws dat je beebje te klein is. En nu morgen ingeleid! Mijn god, dat is wel heel snel schakelen dan. Spannend zeg. Succes hoor!

@ Kleintje: Ja!! Gefeliciteerd dat jullie lekker naar huis mogen met je mannetje. Geniet ervan!

@ Wonder: Oh meisje wat balen dat jullie moppie weer in het zh is. Hopen dat ze snel minder geel ziet en weer lekker mee naar huis mag.

@ Ikheid: Joepie! Gefeli met de nieuwe auto.

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben.

@ hier: Vanmiddag met mijn moeder in de stad geweest en toen ik weer thuis kwam deed internet het ineens niet. Had geen zin om uit te zoeken wat er aan de hand was, maar nu doet ie t dus weer.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Pijn op je borst en hoofdpijn kan dat iets met de zwangerschap te maken hebben in die combinatie??

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nu ga ik me even concentreren op Wie is de Mol en dan ben ik straks weer terug...

16. Trotsemama1

ingrid
    ik had in het ziekenhuiis oook pijn op de borst
    wat bleek mijn bloeddruk was enorm naar beneden gezakt
    en me hoofdpijn kwam door me ijzer te kort

dus mssn is jou bloeddruk ook wel lager dan normaal
    en je ijzer mssn ook wel

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder: he bah, dat is niet leuk... Hoop dat ze morgen weer lekker naar huis mag.

Ikheid: leuk een nieuwe auto!!!

Hier voetbal.....ook niet echt gezellig

Ga even snel een rondje met de honden lopen, is dat ook gedaan

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dus dan is het op te lossen met zout en uhmmm.... iets met ijzer;)

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: als je het niet vertrouwt bellen hè!

Mermaid: lekker met je ma op pad geweest! Gezellig! Heb je Ziggo? Die deed het hier ook ff niet..

TM: hier staat nog steeds die stomme film op helaas! Had dat ook graag willen zien dat bonje met de buren..

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat paperclips ;) ???

Deel Deze Pagina