April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze zijn gedurende de dag steeds verder afgezwakt, heb wel sneller harde buik en heel veel slijm verlies met wat (oud) bloed van het wroeten van gisteren.

Hoop da tik niet weer rugweeën krijg straks, maar goed, dan ben ik al in het ziekenhuis en ga ik gewoon om pijnstilling vragen.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja gestript (of zoiets) in de hoop dat de bmm iets verder naar voren zou komen en iets korter zou worden, want ze gaan morgen inleiden en dan is dat makkelijker (er was wel genoeg ontsluiting).

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Echt dooooooooooooodeng dat inleiden, pfff... zal wel aan mij liggen.

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

haha het is opzich niet echt eng
    maar het idee dat je weet dat je die dag je kindje in je armen hebt is wel heel raar

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf esmay roept al dagen om thijmen
    zegt ze thijmen waar ben je haha en alle kindjes noemt ze thijmen

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja en dat je heen gaat en weet dat je er blijven moet en pijn gaat hebben, jakkie!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoelang had jij over de bevalling gedan met inleiden?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @onsukkie/TM: ja dat lijkt mij het gekke, dat je gewoon WEET van dan en dan hebben we ons hummeltje in handen! spannend hoor!

@pamsie: wat vervelend dat je zo ontzettend slecht geslapen hebt zeg, ik hoop dat je een beetje kan bijslapen nu!

@jacqueline: ja hier gewoon rustig hoor, wel harde buiken met wat menstruatiekramp onderin, en last van mn bekken en liezen, maar verder niets aan het handje. vannacht weer 10x wezen plassen en elke keer hoopte ik dat mn vliezen zouden breken als ik opstond (zoals bij thijmen gebeurde), maar het bleef gewoon rustig helaas. denk dat ik nog wel een weekje rondloop... maar hoop dat het eerder komt natuurlijk. mn vriend had geen zin om te werken vandaag, hij moet namelijk ook nog uit eten met klanten vanavond, dus hij vroeg of ik niet even weeen kon krijgen... was het maar zo gemakkelijk haha

@hier: de kleine in bed, hopelijk slaapt ie even, want hij was echt niet te genieten...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: aaaaah wat lief! ze moeten maar snel weer even samen spelen dan...

@onsukkie, volgens mij kan het heel verschillend zijn hoe lang je er over doet. mijn collegaatje deed er bij de eerste van 7 tot 16 over en bij de tweede van 7 tot 12... scheelt nogal. hoop dat het bij jou lekker snel zal gaan!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff ik vind het maar spannend...

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    nah! Ik heb dus precies hetzelfde... vanmorgen om 6u eruit gegaan om even met de hand het ergste eraf te halen. vervolgens weer in bed gestapt, kreeg ik enorme pijn in mn schouderbladspier, dat pas weer weg ging nadat femke aan die borst had gedronken... vaag...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ahhh dat kan ik niet aan hoor!!! Ik bedoel, dan zit ik hier wel met baby maar de hele dag in spanning afwachten wie van jullie dan als eerste bevalt... ahhhhh!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik zette de tas klaar bij het bedje en dan de eerste kleertjes legde ik in het bedje, als je dan toch naar het zh moet pak je zo die kleertjes in de tas :D

14. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Oh, nee, dat bedoelde ik niet zo! Wel gewoon over praten, hoor! Het is denk ik juist goed om me even te realiseren dat ik er wel wat voor moet doen, straks. Anders valt het me misschien tegen.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik wilde jullie nog even mn buik showen van gister, inmiddels 109 cm in omtrek (pffff) met precies 39 weken.
    Bekijk bijlage 63895

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    caro, fijn dat ze nog een band voor jullie wagen hadden!

Wij zijn vanmorgen nadat we meike hadden weggebracht even naar het tuincentrumpje geweest (lag op de route) en hebben we een geboorteboompje gekocht, nog voor meike overigens... die krijgen we van mijn ouders. We hebben voor een perenboom gekozen die giezer wildemanperen krijgt (stoofpeertjes). Hij komt vooralsnog in de moestuin te staan. Voor Femke moeten we nog iets uitzoeken. Maar omdat we al zoveel hebben... zeggen we tegen de tijd dat we iets nodig hebben wel tegen mn ouders (en die van matthijs trouwens) en dan krijgen we dat van hun.

ohh niet leuk trouwens :( mijn ouders hebben per ongeluk hun vakantie geboekt als meike 2 wordt :( ze gaan de 17e weg en meike is de 19e jarig (juli) Nou ben allang blij dat mn moeder straks lekker op vakantie kan maar wel een beetje jammer... Gelukkig heeft meike nog niks met data, dus we kunnen het ook eerder vieren.

17. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    @Onsukkie: Het lijkt mij inderdaad ook erg spannend en een beetje scary, zo'n inleiding!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mooi buikje surf! ik eindigde met 38+3 (laatste meting) op 111cm

19. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Mooie buik Surf!

Echt een jongens buik zo mooi naar voren.
    Ik kom net terug van de vk mn buik was te hard om ook maar iets te voelen...Nu weer...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @napoleon: leuk een geboorteboompje!
    wel jammer dat je ouders de 19e op vakantie zijn, maar inderdaad een weekje eerder vieren kan nu nog wel...

@jacqueline: bv is vooral na de eerste 6 weken leuk (tenminste bij mij begon het toen pas leuk te worden), in het begin is het keihard werken... ik hoop dat het deze keer iets soepeler gaat. maar juist omdat je de leuke tijd onthoudt, vergeet je dat je er best wat voor moet doen inderdaad... maar komt goed!

Deel Deze Pagina