Ik ben iemand die 's nachts op z'n best is qua "nerves" zenuwen... dus ik verwacht dat ik wel slaap, ik slaap eigenlijk altijd... (godzijdank), maar ik schijt wel bagger hoor, haha.
als het zo doorgaat komt dat kind er ook nooit uit denk ik, voor een bevalling heb je toch rust nodig??
Nou, hup! Als de sodemieter je bed in jij! Wordt toch wel weer eens tijd voor een nieuwe aprilbaby hoor!
Pfff, zeker Standard Luik - HSV? Staat hier ook op. Nu met geklets van Humberto Tan en Pi-air van Hooijdonk. Ik zou gewoon morgen even met Roeland bespreken dat je hier echt geen zin meer in hebt en dat ie volgende keer zijn vrienden/teamgenoten/wie dan ook lekker snel de deur weer wijst...
Pfff het is echt niet normaal hoe druk die kleine vandaag is, hij is echt al UREN aan het spoken alsof ie nog een zwembad heeft vanbinnen (maar das echt niet zo, auw). En af en toe is het even rustig, en dan begint het weer. Voeten, billen, knieën, overal steekt wat uit...
Ik ga richting boven, kijk daar m'n programma wel af. Moeten vroeg op morgen. Moet om half 7 naar het ziekenhuis bellen.
Het was weer van korte duur, mijn bijdrage vanaaf. Voor morgen beloof ik beterschap, val nu om van de slaap. Truste!
Ben blij dat mijn man niet van voetbal houdt! Hoewel hij nu één of ander stom schietspelletje op de Wii zit te spelen. Dat is nou ook niet echt interessant om mee te kijken!!!