Ooooh Caro! Dan zak je idd door de grond heen! Hahahaha! LadyZ: badmat gevonden? TM: klopte de buren op de muur ja? Oei! Hier nog nooit meegemaakt.. Das wel genant, hahaha!
hahah jaa ze klopte om het moment dat we wel al klaar waren ja wat wil je als je dochter niet thuis is
Hier hoor ik de buurvrouw weleens.. (de gedachte alleen al maakt me kotsmisselijk, want dat mens is zoooo spuuglelijk, ze lijkt wel op een holbewoner..) Ze ontmoet allerlei mannen via internet en neemt ze mee naar huis... Gatver de gatver!
dat is idd erg vies jaa dat hadden wij met de oude beneden bewoners dat was z'n dik fatsig wijf en hij had allemaal puisten over zijn lichaam en als je dat dan hoort ielll ben blij dat ze verhuist zijn
Nee nog niet, heb deze teruggebracht en moet nu de stad in daarvoor, maar heb eigenlijk niet zoveel zin
LadyZ: jij hebt net de honden uitgelaten hè? Gaan ze er vanavond dan nog een keer uit of morgenochtend pas weer? Wij kunnen die van ons pas tegen 11-en uitlaten, omdat ze het anders niet trekken tot de volgende ochtend half 9..
Ach ja en anders maar niet, deze kan nog wel en we willen toch de badkamer opnieuw sausen, dus misschien wacht ik daar wel op....
Ja klopt, nee vanavond niet meer, liggen ook al in de chillmode Morgen gaan ze pas weer en dan kan het best pas zijn om een uurtje of 11/ 11.30 Dat hebben we vanaf het begin getraint, omdat als ik om 05.00 uit mn werk kom, ik ze gewoon pas 's middags wil uitlaten. En als mn vriend de deur uit gaat, dan slapen ze nog (ja echt)
Ja echt, er ligt er nu boven naast ons bed 1 in de mand en 1 op zolder, daar heb ik een soort loungeplek voor ze gemaakt. De oudste zal daar ook zo naar toe verhuizen en als ik dan 's nachts wakker word om te plassen, hoor ik altijd gesnurk van zolder
LadyZ: oooh das fijn zeg! Badmat: dan zou ik 'm eerst sauzen ja en dan 's een keer op pad gaan voor een badmat, wie weet wil je dan wel een hele andere kleur..