ja iedereen zegt dat je het weet als het komt, maar een vriendin van mij (en missn is zij dan wel een uitzondering hoor) heeft geen ontsluitingsweeen gehad/gevoelt. kwam in het ziekenhuis aan en mocht gelijk gaan persen want ze had al 10 cm ontsluiting.
Zitten ze nog tv te kijken????? Haal de strooom eraf. Op haal er een stop uit en verstop de overige stoppen....
Ja ik heb niks tegen mensen die werkeloos zijn hoor maar dan moeten ze wel begrijpen dat andere mensen wel gewoon een baan hebben en om iets normaals te drinken vragen als ze ONVERWACHTS ergens op visite gaan ipv meteen een dure whisky!!!!!!
ja oke maar ik wil thuis bevallen dus ik vraag me dan af wanneer moet ik de vk bellen!! straks is het nog niks als ik bel of bel ik juist vrij laat!!
Ik zou niet weten hoe dat hier zit weet dat ik van die schakelaars kan overzetten maar ja dat hebben ze zo opgelost
gewoon timen en als er iets van regelmaat inzit gewoon bellen, je kan beter te vroeg bellen of te vaak bellen dan te laat en dat zal je vk ook vinden
@pamsie dan kan ik alleen maar zeggen geef het aan bij de VK. Die hebben al honderden bevallingen meegemaakt. Het scheelt wel dat je thuis wil bevallen. Als je 10cm hebt en dan naar het ziekenhuis moet....
Oh ja natuurlijk !! Nou ik belde toen ze om de 4 minuten kwamen.. En zei dat ik vanaf 3 uur soort weeën had maar dat het geen pijn deed dusdat ik twijfelde of het wel weeën waren maar omdat het toch om de 4 minuten kwam mocht ik langskomen (gyn) en dan gingen ze kijken.. En dan komen ze maar voor niks... Je doet het niet express stond ook in Kinderen over supersnel bevallen .... Bizar hè !!
nee wel waren haar vliezen spontaan gebroken ze was ook pas 33 weken dus niet klaar om te bevallen zeg maar dus mssn dat dat wel mee speelt hoor!! maar toch ik lees nu dat er meer meiden zijn die het in het begin niet als pijnlijk ervaren!! ben een beetje bang dat ik niet op tijd of veel te vroeg bel omdat ik het niet ga herkennen:S
Hier mag je bij 5/6cm nog naar het ziekenhuis maar liever hebben ze je er eerder zitten dus bij 10cm moet je hier thuis blijven, zolang alles goed is met de kleine en jou dan he