Mermaid: slaap lekker !!! Ingrid: ja dan is het wel zielig ja.... Ach jij vermaakt je wel toch hier op ZP ??
slaap lekker mermaid, ik ga ook maar naar bedje toe!! zie jullie morgen weer meiden!! en thanks weer voor de tips wat betreft het herkennen van weeen
Slaap lekker Pamsie !!! Nou ik ga ook maar naar bed, de vaatwasser is nog niet klaar maar maakt dat uit als ik hem dichtlaat tot morgen ??? (zet m normaal even open om te luchten)
Mirjam, slaap lekker en wij zetten de vaatwasser ook pas vaak aan als wij naar bed gaan dus dan pas de volgende ochtend dat het open gaat.
Ik ga mijn vader en man even aansporen om klossen onder het bed te zetten en ga daarna slapen. Truste
Thnx Ingrid, en jahoeeeeeee !!!! Alre: zweep erop of hoeft dat niet ?? Nou dan ga ik ook maar slapen hihi kan ik met een gerust hart de vaatwasser dichtlatrn... Oh ja dochter van Tooske: Catoo. Sorry hoor echt verschrikkelijk !!!!! (sorry als hier iemand die naam heeft uitgezocht haha)
Rehabilitatie: kom ik op de slaapkamer had hij wel het bed opgemaakt hihi terwijl hij zei toen hij wegging "dat hij dat even vergeten was en dat ik het maar moest doen" Oké wat een lieverd hè hahaha nou truste !!!!!
Had ik dus net te vroeg gejuicht, vraagt die kerel zelf nog of hij wat drinken mag. Hoezo onbeschoft!!! Serieus, ik doe dat dus nooit ergens. Desnoods zit ik 3uur lang zonder drinken maar ik ga het dus niet vragen. Gelukkig zet Roeland hem er nu uit, hij heeft het ook zo gezegd: ik zet je eruit hahaha. Volgens mij heeft hij mijn gezicht goed gezien toen die kerel naar de wc was hahahha
Joehoe! Ann, waar ben je! Ik denk, kom je even nachtelijk gezelschap houden, maar ik hoop dat je lekker ligt te slapen! Ik heb trouwens net smakelijk moeten lachen over de hele discussie van gisteravond over die vriend van Roeland. Ben toch wel benieuwd hoe zo'n netbroekje hem had gestaan!!!! Nou, ik drink even mijn melk op en dan ga ik nog een poging doen om te slapen! Hopelijk morgenochtend (of eigenlijk vanochtend) weer eens babynieuws, dat wordt nu echt wel weer eens tijd!!!