haha de honden van me ouders zijn ook zo erg die liggen dan bij me ouders in bed maar dat zijn ook echte slaapkoppen hoor ik miss hier wel een hond hoor ben thuis altijd op gegroeid met honden manlief ook maar die wil nu geen hond ik zou het geweldig vinden maarja op een flat is het ook niet zo handig
Op een flat is niks voor die beesten.. zeker niet voor die van ons, die moeten echt een tuin hebben. Maar ook dat is weer ieder voor zich vind ik, maar ik vind het best zielig op een flatje..
al zou manlief een hond willen dan wilt hij ook niet een klein hondje en een grote is helemaal niks hier dus mssn ooit als we zijn verhuist ik zeg gewoon tegen noa dat ze aan haar papa om een hond moet vragen tegen haar kan hij geen nee zeggen
Mijn vader (helaas afgelopen juni overleden aan kanker) droomde eens dat hij met een klein meisje met blonde krullen aan de hand liep. En zie: http://foto.louisedejongh.nl/wordpress/2010_0325_fotoshoot_3.jpg (onze dochter) Helaas is hij overleden voor ze lopen kon, maar hij heeft dus altijd gezegd dat het een meisje zou worden met blonde krullen en hij had gelijk!
Mijn man houdt gelukkig wel rekening met me qua veel thuis zijn, maar niet qua dingen overnemen. Hij staat gewoon toe te kijken hoe ik sta te dweilen weet je wel... *argh*
Onsukkie, mooie foto van jullie en bijzonder dat hij dat altijd gezegd heeft! Honden, hier 1 slaapkop en 2 herrieschoppers maar allemaal kunnen ze snurken als de beste hahaha. Hier is het ook verschillend hoe laat ze 's avonds uitgaan en 's ochtends wachten ze gewoon netjes zolang ze weten dat er iemand in huis is.
He meiden, ik ga lekker mijn bedje in. Ben versleten! Welterusten vast en ben benieuwd of er morgen nieuwe ontwikkelingen zijn. @ Ka, weet niet of je dit nog zult lezen, maar heel veel succes morgen meid. Hoop dat alles goed komt met jullie meisje!!! Zal aan je denken!
@onsukkie: ja er is meer tussen hemel en aarde mooie foto hoor!! @caromama: nee de off-day was maandag @ka: ik wilde je nog even heel veel suc6 wensen morgen. @all: ik ga slapen meiden. tot morgen
Ingrid, met hoofdpijn en druk op je borst moet je wel even opletten. Want dat kan volgens mij bij zwangerschapsvergiftiging horen. Maar goed, ik moet je nu geen schrik aanjagen en weet er ook te weinig van.. maar let er wel even op denk ik Ok, ik ga zo mn bed zoeken, tot morgen!
@ Caro: Nee, ik had het fout. Ik dacht dat het Sanne was. Maar dat was ook wel een beetje omdat ik Kim niet zo leuk vond En jij? Zat jij goed? @ Onsukkie: Wat een mooie foto van jou en Louise. En wat een prachtige bos met krullen heeft ze toch!
Jaaaaaaaaaaa gaaf he, moet het helaas alleen wel kort houden, anders komen er zoveel klitten in en hebben we elke avond oorlog. Maar ja, zo is het ook leuk.
@ ka: heel veel succes morgen en ik hoop dat je kleine het dan super goed doet! Enne... ik was ook een kleintje (5 pond) terwijl m'n moeder een week overtijd liep, ik heb er niets aan over gehouden . @ wonder: wat een domper dat Elin nu terug moetnaar het ZH @ onsukkie: mooie foto en een mooi verhaal erbij over je vader. Dat verhaal zal je meisje later zeker ook koesteren! @ de anderen: ik heb alles wel gelezen, maar ben nu best moe, morgen weer een nieuwe dag. Raar idee dat elke nieuwe dag die vanaf nu aanbreekt, de dag kan zijn waarop het leven van iemand van ons (weer) totaal verandert