Voor de kraamzorg was dat toen en dat was ik dacht 20 of 25euro. Moet eerlijk bekennen dat we die nog in huis hadden liggen maar ze was gek op uit eten gaan dus het paste wel bij haar anders had ik Roeland naar de winkel gestuurd. VK heb ik toen niks voor gedaan, ben ook in het ziekenhuis bevallen en tijdens de controlles na de bevalling had ik alleen maar de invallers en er zaten incl. invaller 8 vk's bij de praktijk waar ik toen zat en heb ze alle 8 wel een keer gezien. Denk dat ik dit keer wel wat voor ze ga halen maar dan geef ik dat bij de controle die je na 6 weken hebt.
Dat kan niet anders dan dat je vanacht gaat bevallen Mijn moeder had het ook nog aangeboden maar das dan weer zo'n gedoe omdat ze in hoogeveen wonen, zat er wel aan te denken om Julian uit logeren te doen bij Roeland zijn ouders vanochtend maar heb er nog niks voor geregeld.
Onsukkie, ik zie dat je online bent!! Hoe is het??? Heb je je kleintje al in je armen?? Hoop het wel en dat je daarom online bent om ons het goede nieuws te vertellen!!!
@ingrid: ja ik ga het dan ook pas bij de 6 weken controle geven dus bedacht me al lekker laat paasding maar goed gaat om het idee!! met z'n grote praktijk ( 8 vk's ) zou ik het ook niet zo snel doen denk ik
We zouden eigenlijk morgen visite krijgen maar heb het gisteren afgezegd, had er wel zin maar had zoiets van doe maar niet. Geen idee eigenlijk waarom.
Normaal waren er 6 maar er waren er ook 2 zwanger/met verlof/net bevallen dus vandaar 2 invallers erbij en ook nog een stagiaire dus eigenlijk 9. Nu zijn er ook 6 vk's maar opgesplitst in 2 teams en daardoor heb ik er maar 3, ga denk ik een grote pot met snoep ofzo halen die ze dan bij de assistente of op hun eigen bureau kunnen zetten en een bos bloemen halen. Zodat ze er allemaal wat aan hebben. Gelukkig gaan paaseitjes lang mee en heb je ook nog thee enzo erin
mssn heb je een voorgevoel komt de kleine morgen eindelijk!! ja, is ook zo!! ach ik dacht dat is wel een leuk verwenpakket!! @onsukkie: we zijn benieuwd naar je!!!
mermaid is ook niet meer online geweest sinds vanmorgen he!! zou die ook stiekem gebleven zijn en liggen te bevallen!! spannend he meiden, ik denk dat we die weekend wel weer een paar aprilbaby's aan de lijst kunnen toevoegen
Ik weet niet, heb wel al de hele tijd een zeurende pijn in mijn onderrug die me bekend voor komt van de dag dat de bevalling van Julian begon maar ja heb ook al een tijdje last van mijn rug dus valt eigenlijk weinig over te zeggen hahahaha. Als het wel zo is dan is het verhaaltje van de tweede komt eerder dan de eerste iig wel waar hahaha. Mirjam, hoe is het nou bij jou?????????? Onsukkie is weer weg zag ik, jammer!!!
Ow ja mermaid had vandaag de echo he ivm het vruchtwater. Hoop wel dat alles goed is of dat ze idd gewoon ligt te puffen.
TM: wat een lieve, stoere foto!!! Mirjam: Wahoe!! Ik duim voor je!! We zijn KLAAR!!! Ben gesloopt en kapot... en moet vanavond nog op visite.... Nu eerst maar even douchen....
ja zou zomaar kunnen natuurlijk dat ze mermaid aan de hand van de echo gelijk ingeleid hebben ofzo jammer dat onsukkie weer weg is!! ik ga voor je duimen ingrid ze worden er nog blauw van
Ha meiden, Ik heb me in het begin hier gemeld, maar eigenlijk helaas nooit aan toe gekomen om mee te kletsen. Heb wel regelmatig meegelezen, maar vind het eigenlijk wel gezellig om mee te kletsen als jullie het goed vinden natuurlijk. Even korte intro, heb al een zoontje van net twee en nu zwanger van zijn zusje. Erg spannend allemaal! Vorige keer bevallen met precies 39 weken, maar ben bang dat het nu wat langer gaat duren. Iedereen die al bevallen is: van harte gefeliciteerd met jullie mooie kindjes!
Tuurlijk vinden we dat goed, ow wacht ik zal even alleen voor mezelf praten: Ik vind het goed en gezellig als je mee komt kletsen!!!!! Hoe voel je je verder???
Wat ik me ineens afvraag, stel de baby wordt in het weekend geboren. Roeland heeft 2 dagen, 1 voor de dag van de bevalling en 1 voor aangifte enz. maar als het in het weekend wordt geboren werkt hij natuurlijk niet dus krijgt hij die dag van de bevalling dan wel?? Iemand een idee??
Een walvis....hihi... op bekken/rugproblemen na wel goed. Ben erg benieuwd naar ons meisje.. Hoe voel jij je? Kan me voorstellen dat het behoorlijk zwaar is na de 40 weken. Wbt die dag kraamverlof voor je man, volgens mij is die onafhankelijk van de dag van de geboorte, gelukkig! Dus je kindje mag komen dit weekend
bij ons is het zo dat michel 3 dagen heeft die aaneengesloten moeten dus dag van bevalling en 2 dagen erna ongeacht of dit in het weekend valt!! dan heb je dus pech en daarnaast heeft hij nog recht op 5 kraamdagen die mag hij zelf indelen en vallen buiten het weekend om!!
hahaha dat walvis idee komt me bekend voor helaas de rug en bekkenproblemen ook maar ja dat gaat allemaal weer over!!! Het is na de 40weken niet zwaarder dan voor de 40 weken, je blijft zwanger hahaha Zou wel fijn zijn als het onafhankelijk is anders is het ook zo lullig dan heeft hij maar 1 dag vrij als het wel in het weekend geboren wordt8)