Ik heb even een vraagje: ik heb steeds maar steken achter mijn schaambot (nou ja, ik kan het eigenlijk niet goed 'aanwijzen' maar dat komt het dichtst in de buurt). Weet iemand wat dat kan zijn?
Nou, wel lief hoor dat jullie allemaal aan me dachten! KUS Tsss, ik zit de Flair te lezen en daar heb je altijd een onderdeel waar een vrouw verteld over haar sexleven. Deze keer Annemiek, getrouwd met Wouter en 7 mnd zwanger. Zij en haar man hebben dus vanaf dat ze posi testte niet meer gesext. Ze wil niet dat haar mans piemel in de buurt van hun kindje komt . Vindt ze walgelijk. Verder doet ze ook niet aan hand en span diensten. Hij mag er niet over klagen, want zij heeft het veeeeel zwaarder en zo'n zwangerschap is voor beide afzien zegt ze...dus jammerdebammer voor hem. Nou lekker dan als je zo'n wijf hebt. Arme Wouter....
Indalen ??? Of was dat al gebeurd ?? Eerlijk gezegd weet ik het niet maar ik heb het ook heel vaak... Ps: volgens mij net een wee gehad haha en: demo heeft het leuk gehad vandaag !!!!!! Echt zoooooooo blij om te horen nog steeds niet erg druk maardat geeft niet, als ze maar niet zielig in een hoekje zit......
NOU JA! Belachelijk! Dat kind komt UIT die piemel nota bene, dus waar slaat dat nou op Nou ja, en ook al vind je dat, dan kan je het toch niet maken om je man maar in zijn sop gaar te laten koken ofzo. Tss, kan hier echt verontwaardigd over zijn :x
He, wat fijn dat ze het leuk heeft gehad!! Dat is denk ik wel een opluchting voor je? Jij zit dus aan de weeën, WOW! Je herkent ze nu wel? (grapje hoor) Indalen was al gebeurd, kindje ligt al een tijdje vast in het bekken, dus....
Doe maar rustig aan meid! Fijn dat het wat rustiger wordt nu en gelukkig helpen je pijnstillers een beetje! Geniet maar lekker van jullie kereltje!
Ja, ik vind het ook echt idioot. En ook de toon van dat stukje. Misschien is het wel uit z'n verband gerukt hoor, maar tjonge, ze klinkt echt als een kenau. Nou, hier was het echt al vette ruzie geweest als Arco nou al bijna 9 maanden helemaal droog stond. "Echte" sex hebben wij ook niet meer, omdat ik daar dus zulke gigantische harde buiken van krijg, maar ja, er zijn natuurlijk nog veel meer manieren om het gezellig te maken .
Hahah nee daarom zeg ik ook 'volgens mij' want ik twijfel nog steeds... Maar van die steken zou ikdan niet weten ... Even googlen ??
Hahahah Mermaid is back...Zo ben je ff weg en ben je op zp al bijna aan het bevallen LOL! Gezellig dat Woutertje verhaal...Klinkt een beetje als Wouter van de LOI reclame (-;
@Mirjam WATTTTTTTT eindelijk 3cm ontsluiting. Nou dat kan dan niet lang meer duren. @Hekkesluiter Lady Zorra Jaaa 37 weken. Iedereen mag dus nu officieel bevallen. (al willen sommige mensen toch minimaal 2 weken wachten) @Jacqueline 40 weken vandaag joepie @Onsukkie Zet hem op. @Janne Heb ook een tukje gedaan ik ben 's ochtends ook zo moe. @Elegance Mocht je dit nog lezen waarom is je zoontje geopereerd? Nou onze slaapkamer en de badkamer is af nu nog de babykamer en de gang en dan is de eerste verdieping klaar. Beide is binnen een halve dag klaar. We zitten alleen weer op mijn vader te wachten.....
Ik wil echt gewoon bevallen hahahahaha...Belde net mn moeder met de mededeling "wil dat ze kommmmtttt" Die is nog nieuwsgieriger dan ik (-;
Ik ben Franka's buddy, maar nog niks gehoord. Wij lopen op een paar dagen na gelijk, dus misschien is het nog te vroeg voor de kleine....?
@mirjam: gestript lees ik? spannend hoor! hopelijk komen de weeen nu op gang... sterkte! ik ga de kleine man ophalen van de opvang. alvast wat eetvoorbereidingen getroffen, want hij heeft altijd aandacht nodig als ik m gehaald heb... ik ben echt moe, heb net 2 uur geslapen, maar helpt gewoon echt niet.... tot later!
Ik weet ook niet hoe het met Franka is. Ann, haha, die moeders! Mijn moeder belde ook net, dat ze haar mobiel nu aan laat staan heel de dag (ze is docent dus kan eigenlijk niet tijdens de lessen, maar ja) en dat ze het zo spannend vindt. Gek genoeg is zij de ENIGE van wie ik het kan hebben dat ze ernaar vraagt enzo....! Alre, je huis schiet toch wel op he? Wel lastig, dat wachten op je vader... sterkte maar weer voor jou! Surf, irritant he, dat moe blijven. Ik herken het wel, heb ik net een poos geslapen, word ik op zich wel even uitgerust wakker, maar ik zou nu wel weer terug willen. We moeten alleen zo weg, dus dat gaat niet door.... Helaasch.
Ik probeer hier en daar wat bij te lezen, maar dit onderdeel van het forum gaat echt zo ontzettend snel. Ik kan het gewoon niet meer bijhouden. Even een update over mijn zwangerschap. Ik heb nog geen wee gehad, maar wel heel veel harde buiken. Ben van het weekend naar het ziekenhuis geweest i.v.m. geen leven. Gelukkig was alles helemaal goed met ons beebje. Niets om ons zorgen over te maken. Toch was het wel weer even spannend allemaal.
Pfff, we zouden vanavond eigenlijk bloemkool met aardappelen en een saucijs eten, maar ik heb echt HELEMAAL geen zin om te koken. En Arco ook niet gok ik zo. Misschien maar gewoon een broodje eten (vergeet ik voor het gemak maar even dat we gisteren ook al witte bolletjes hebben gegeten)...
@janne: ja balen, hoort natuurlijk gewoon bij de laatste loodjes enzo, maar wel irri... en die moeders, ze zijn zo lief! mn moeder is een beetje doof (zit in de familie) en nu heeft ze sinds 2 weken een speciaal tasje gekocht voor haar mobiel en die hangt continu om haar nek. normaal had ze dr telefoon in de tasje, maar dan hoorde ze m vaak niet, en nu dus wel haha wilde net weggaan om thijmen te halen, belt mn vriendje dat ie al bijna thuis is of we samen zullen gaan, joepie, hij is lekker vroeg!! dus wij gaan weekend vieren!