April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Iedereen welterusten! Ik ben ook m'n bedje opzoeken.. X

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Matthijs zijn moeder is oma en haar vriend is pieter voor meike dan. Want voor xander en eva is zij gewoon ineke want het is niet hun oma.
    Voor xander en eva zijn de vader en stiefmoeder van hun vader ook loekie en bart en niet loekie en oma terwijl zijn moeder dan weer oma mara is en mijn ouders zijn voor alle kinderen opa en oma.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh ja ... ik heb zelf ook nog een oma... dat is oma-oma (zo was de opa van mijn vader dus ook voor ons opa-opa)
    en matthijs heeft zn oma ook nog dat is ook gewoon oma coby maar meike heeft haar 3x gezien ofzo dus dat zegt niet zoveel.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Meid, dat kan ik me voorstellen! Doe rustig aan. Misschien besluit de baby nog lekker uit zichzelf te komen ;) En dit is meestal vervelender voor jou dan voor de baby, komt vast goed ;)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohh heel veel succes! Hopelijk heb je al iets ontsluiting en hoeven ze niet teveel kunstgrepen uit te halen!

Hopelijk doet ze het meteen goed en kunnen jullie daarna snel naar huis!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    janne, lief dat je aan me dacht ;)
    maar we waren boodschappen doen en daarna kregen we visite ;)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    goh, ben ik de eerste vandaag?

rustige nacht gehad... iets te rustig naar mijn idee want baby heeft zich niet geroerd, gisteren overdag was ze ook al heel rustig en de nacht ook nauwelijks iets van haar gemerkt. Ga dus zo de vk bellen...

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goh, ik zie de tijd en bedenk opeens dat Ka nu in het ziekenhuis is. Hopelijk gaat alles voorspoedig

@ kris8: oh, wordt jij ook al ingeleid? Heb ik gisteren overheen gelezen. Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Ik hoop voor je dat je bloeddruk voldoende omlaag gaat. Sterkte!

@ gewicht: vorige keer ben ik niet gewogen bij de vk, maar 2 wkn geleden zat ik net onder 68kg, toen was ik dus ong 10 kg aangekomen. Erg netjes dus. Ik heb straks weer vk afspraak, dus ben benieuwd wat dan m'n gewicht is.
    Bij Emma zat ik vlgs mij rond hetzelfde gewicht, of iets minder. Maar toen was ik ook in het begin 5kg afgevallen.

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    goedemorgen meiden...
    het is elke dag spannender als ik hier kijk!!!

alle meiden die snel gaan bevallen.. zet ehm op he!!! ik denk aan jullie.

hier maandag dus strippen.. hopelijk helpt het.
    ik heb elke dag weeën... ene keer pijnlijker dan de andere, nu leegloop, zere rug.....

een vriendin is zondag bevalen, een andere dinsdag..... en nu wil ik!!! Oke.. ik heb nog even te gaan... maarja... het kindje word zo groot geschat dat de vk het nu ook wel ok vind.

emmetje: netjes zeg jouw gewicht!!!

vraagje: lekken jullie al melk??? Ik sinds gisteravond... steeds een beetje.. en uit 1 borst

vraagje 2: wie heeeft de medela freestyle? ik ben mijn gebruiksaanwijzing kwijt... erg handig.
    zou ej die slangetjes uit kunnen koken.. zo ja hoelang??

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Deze zwangerschap valt het lekken mee! heel af en toe een druppeltje terwijl ik de vorige keer zeiknat was... het schijnt ook dat je lichaam het steeds beter herkent bij elke volgende zwangerschap en dan ook makkelijker zich aanpast...

ik zou nieuwe slangetjes halen trouwens ;) althans ik neem aan dat je de kolf eerder hebt gebruikt?
    Je kan ze wel uitkoken, 3min.
    heb geen medela meer, die huurde ik toen en dat kookte ik ook regelmatig uit. Nu heb ik avent handkolf, ging stukken beter ;)

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Ka meis... sterkte

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    napoleon... ik heb de medela freestyle... waar zou ik nieuwe slangetjes kunnen halen?

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    bij prenatal hebben ze een assortiment van medela en hier kan je het ook bij de thuiszorg halen en anders via medela zelf.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik ga douchen :D

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ wendysunny: balen dat je al elke dag weeën hebt en toch nog geen kleintje..
    Over de medela kolf:
    ik heb de Medela Swing, maar wrs dezelfde slangetjes. Op de website van medela (www.medela.nl) kun je handleidingen vinden.
    Over het steriliseren van de slang: ik zie dat Medela speciale zakken heeft om de benodigdheden te steriliseren, daar wordt ook de kolfslang genoemd, dus die kan in de magnetron gesteriliseerd worden. Moet ie natuurlijk wel eerst schoon zijn van binnen ;).
    Medela - Help
    hier de link naar de informatie over het schoonmaken, ik zie alleen de freestyle niet in het menu'tje staan...

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Grrrr kon niet meer slapen, dus lig nu met laptop in bed....

Ka: ik denk aan je, heeeeel veel succes vandaag.

Hier nog geen lekkende borsten, en niet gegroeid, zouden ze het wel "doen" straks????

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
  18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    thanks.. ik bestel een nieuwe slang... aangezien deze klof 2e hands is...
    gekocht toen hij 1 mnd oud was (is een week gebruikt) maar toch....
    heb er al nieuwe borstschilden bij....
    de flesjes kook ik gewoon uit.. moet kunnen hoor

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal, moet zo al weer douchen dus even snel...

hebben jullie goed geslapen? nog niet veel gerommel meer geweest zo te zien. hopelijk alles goed met jullie!

@ka: succes meid!!! ik denk aan je!

@hier al vanaf 5 uur half 6 wakker, ik kan dan gewoon niet meer slapen, echt balen...
    en ik ben ontzettend misselijk...

nou goed, tot later!

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    vk komt zo even langs en daarna ctg maken waarschijnlijk.

Deel Deze Pagina