zoo meiden hier liggen de kinders op bed haah alleen thobias die ligt te hikken in bed hij had echt een slaap dagje vandaag! maar nu ligt ie op bed en is klaar wakker lysette gefeliciteerd met jullie zoon Myles ik ga lekker bankhangen vanavond met manlief! doeg meiden
Jaaaaa! Wij hebben ook 1 dubbele inmiddels, hahaha. Maar we sparen iig voor de stations... we moeten nog zuid en west
Badartikelen | Baby-Dump het is dat bakje met 2 vakjes (naast het badje), de een om schoon water in te doen en de ander om in te spoelen, mssn een ideetje... ik maakte het washandje gewoon heel heet in de badkamer en zodra ik het nodig had was het op de goede temp.
@Mirjam gefeliciteerd met Justin @Lysette gefeliciteerd met Myles. @Mermaid fijn dat je kat terug is maar vreemd wat er met hem aan de hand is. @Caromama Dat is schrikken. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen en of je morgen ingeleid word.
ik ga er ook vandoor... nog even onze kleine man aandacht geven voor ie naar bed gaat straks. tot later!/ morgen!
Al mijn kids waren 2 dagen voor de bevalling rustiger en de dag zelf ineens heel druk. En een goed voorteken was 2 goede nachten slaap
Mijn ervaring in het umcg is wel dat hun metingen vaker niet dan wel kloppen... ze meten bij mij meestal een pond onder of boven het daadwerkelijke gewicht. Bij mijn oudste dochter een pond erboven, die bleek uiteindelijk zwaar ondervoed, bij de middelste en jongste allebei een dikke pond eronder gemeten en die bleken ruim 3800gr te zijn... Ik hoop voor je dat ze inmiddels wel gegroeid is! Naar welk ziekenhuis ga je normaal gesproken?
Wij hebben een wasbakje met 2 vakjes, daar doe je gewoon lekker warm water in en dan spoel je in het ene deel je washandje uit en in het andere deel heb je dan vers water zitten. Ik was dan met zeepvrije wasgel.
Ja, ik had even gekeken op de site van de Babydump en ik zag zo'n wasbakje idd. Zag er wel handig uit. Even kijken of ze die ook bij de Hema hebben, zag 'm niet op de site staan.
We waren 8 maart in Dokkum daar was ze 1200 gr. (30.3 week) buikje zat op groei van 27.5 toen . Dezelfde middag in t UMCG kwamen we uit op 1241 gr. 13 dagen later zaten ze op 1694 gr. (32.2) , en 10 dagen later op 2190 gr. (33.5) de laatste meting zat ze op het aantal zwangerschapsweken volgens de '' arts assistent'' want daar zie je werkelijk nooit een gynaecoloog. Toen zijn we over gedragen weer aan Dokkum, en daar komen we gister op een groei van 33.2 ipv 35.0 en 2165 gr. En ze heeft op verschillende manieren gemeten om te kijken of het dan mischien groter was..
ik moet trouwens denk ik toch nou wel noodgedwongen stoppen met bv! sinds ik mijn borsten helemaal heb leeggekolfd heb ik er weinig aan productie ondanks ik vaker kolf! uit me l-borst komt nu hooguit 40 cc en thobias drinkt nu 90 cc a 110 cc en uit me rechter borst vul ik het dus aan tot 100cc ook niet veel dus! net nu ik helemaal gemotiveeerd ben door jullie verhalen gebeurt dit baal echt enorm
Is het misschien eeen idee om aan lactatiedeskundige in te schakelen als je toch graag door wilt gaan met BV?
die had ik al info gevraagd hier op deze site het is niet zo dat ik perse door wil gaan als mijn bv terug loopt ja jammer dan ! hij heeft in iedergeval 1 week Bv gehad daar ben ik al blij mee als ik over moet op fv is het ook goed noa is er ook groot van geworden ! maar het is wel jammer maar het zij zo