April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha die slaapt lekker vanavond:D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Maar je kunt ook gewoon een consult bij een lactatiedeskundige aanvragen. Daar heb je denk ik meer aan dan een "digitaal" consult zeg maar. Met de fles wordt hij uiteraard ook groot (ik ga zelf FV geven...), maar als je het fijn vindt om wel door te gaan zou ik gewoon even googlen naar een lactatiedeskundige.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Napoleon: ik zal voor je kijken!!!!

Mermaid: fijn dat ie terug is, maar wel even goed in de gaten houden...

Tante mars: schrikken zeg, maar fijn dat ze je/ jullie goed in de gaten houden. succes

TM: jammer.... toch misschien een lactatiedeskundige..

Wij gaan even eten, net thuis en daarna bankhangen.
    Misschien nog tot straks!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ tm zou kunnen dat je bv trugloopt (regeldagen) door thobias vakaer per dag aan te leggen komt het weer op gang het zou zo maar kunnen dat het morgen weer beter gaat

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

aanleggen gaat dus niet omdat hij de zuigkracht niet
    heeft daarom kolf ik volledig aan
    maar heb vandaag dus veel meer gekolfd, dus op het moment dat hij erom vroeg ook gekolfd maar zelfs dan heb ik niet genoeg !

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @tm: je kolfapparaat functioneert ook nog gewoon goed?
    Ik zou eerst nog eens proberen om dan ook tussen de voedingen door te kolven, niet alleen 'op verzoek'. Je productie moet dan wel weer omhoog gaan. Ook is 's nachts je productie het hoogst, dus ga 's morgens vroeg zeker extra kolven (beide borsten in ieder geval). Een borst heeft 2 uur nodig om weer vol te raken, dus je kan in principe om de 2 uur kolven. Ik hoor wel vaker van meiden die veel kolven dat ze dat af een toe een dag moeten doen om de productie weer op te krikken.
    Vaak is het effect van extra kolven pas een dag later op z'n vroegst merkbaar..

7. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Goedenavond dames!
    Lysette: gefeliciteerd met Myles. Wat een lief fotootje.

Mirjam: Gefeliciteerd met Justin, wat heerlijk voor je!

Caromamma: Meid, wat een schrik. Ik hoop dat je beeb lekker gaat bewegen! Hoe is het daar nou mee?

Ingrid: koud, tintelingen .. hmm... klinkt een beetje eng, vind ik, bel je de VK nog? Of is het helemaal over?

mermaid: Zielig zeg, van je kat! Je hebt je dag niet echt, geloof ik?

TM: Ik vind 100 cc in totaal helemaal niet zo slecht, eigenlijk.. Weet je zeker dat hij meer nodig heeft? Soms is je melk gewoon wat vetter en rijker en is er niet meer nodig..
    Uiteindelijk zegt hoeveelheid bij BV helemaal niet zo veel. En de tips van Emmetje zijn erg goed. Lekker veel tussendoor kolven en je productie is zo weer hoog.

hier:
    Puur sjagrijnig op het moment, alhoewel de dag in Drievliet begon met man en dochter en dat was erg leuk! Nu heb ik toch even de terugslag van gisteren, hoe zeer ik ook probeer om Ingrid's positivisme over te nemen :)

8. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    hmm, dat klinkt goed, mijn beeb was gisteren en eergisteren iets rustiger en vandaag heel erg druk EN ik heb twee nachten ineens goed geslapen... hoe laat begon het bij jou ook alweer?

9. Trotsemama1

ik kolf juist ook extra ;)
    maar nog gaat het niet omhoog
    ik heb nu gewoon besloten om er mee te stoppen !
    heb nu al zoveel problemen er mee gehad dat ik er nu een beetje klaar mee ben
    van FV worden ze ook groot

10. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    @TM: Ik snap het, zal stoppen met tips enzo :). Als jij er niet blijer van wordt, gaat je kleintje het toch ook merken!

11. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Vinden/vonden jullie het soms ook moeilijk om harde buiken/voorweeen te onderscheiden van bewegingen van de beeb?

12. Trotsemama1

ik snap jullie goed bedoelde adviezen wel hoor !
    en waardeer het ook wel
    maar als het al vanaf het begin niet loopt
    eerst dat hij zelf niet aan de borst wil
    en dan eerst een te hoge productie wat veel pijn veroorzaakte
    en nu te weinig tot niets uit 1 borst
    dat ik er nu gewoon klaar mee ben
    snappie??

13. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Ja, ik snap dat je er klaar mee bent!:)

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

nou heb beebje gelukkig al wel wat meer voelen bewegen, maar nog niet zoveel als normaal. Heb wel ontzettend veel last van mijn buik met allerlei rare krampjes en pijntjes, vooral onderin. Kan niet echt zeggen dat er iets van regelmaat in zit of zo. Weet niet zo goed wat het is. Nou, we zien het wel, maar ik zit er nu wel even flink doorheen. Kan gewoon amper lopen van de pijn. Hoop dat ze vannacht vanzelf komt of dat het morgen beter gaat!

Ik duik in ieder geval mijn bedje in, niet dat ik de illusie heb dat ik zal kunnen slapen, maar goed....

Sorry voor mijn ego berichtjes vandaag. Zal morgen proberen weer wat beter mee te lezen en te reageren.

15. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Caromama: Wat vervelend voor je, zeg! Wat had de VK gezegd over wanneer je weer moet bellen?

16. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Ik denk toch niet dat het de beeb is die ik voel, het is weer voorwerk... :(

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    En toen had ik gewoon ineens geen internet meer maar het is weer opgelost!!!

Jacqueline, dikke knuffel voor jou!!! Optimistisch blijven is niet altijd even makkelijk dus kan me voorstellen dat je er doorheen zit hoor!!!

TM, als jij tevreden bent met de beslissing die je hebt gemaakt is het goed!! Met de fles worden ze idd ook gewoon groot en je hebt Thobias toch een week mama melk kunnen geven!

Caro, hoop dat je bevalling gewoon begint nu!!!! Knuffel!!!

Tante, jeetje zeg. Het zit jullie idd niet mee. Wel vreemd dat je bij het umcg nooit een gyn hebt gezien. Wij zijn er deze zwangerschap twee keer geweest ivm stuwing bij een niertje van de baby en beide keren was het een gyn die de echo's heeft gedaan. Hoop dat alles goed gaat met de kleine en buiten je buik kan het ook gewoon een grote, sterke meid worden!!!! (wordt een meisje toch??, anders sorry!!!)

Hier, weer veel gerommel maar kan nou niet echt zeggen dat dit het begin is van een bevalling dus we wachten gewoon weer een dagje af!!

18. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Ingrid: Jij bent het verst van ons allemaal en toch het meest positief: knap, knap knap!! Ik hoop toch dat jouw gerommel lekker het begin aankondigt van je bevalling.

Ik wilde net weer beginnen met timen en dus zakt het weer af! typisch. Ik ga maar weer eens naar bed, als ik kan slapen ben ik waarschijnlijk niet aan het bevallen!:)

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha ja volgende week stort ik in en heb ik jullie positiviteit hard nodig:p

Gewoon niet meer gaan timen dan zet het door, baby is gewoon bang voor stopwatches en alles wat met tijd te maken heeft;):p

Ik hoop dus dat je niet kan slapen want dan ben je wel aan het bevallen!!!!:D

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hier staat weer zo'n fijne Jean-Claude van Damme film op...

Deel Deze Pagina