April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zit te twijfelen wat ik ga doen, Roeland is voetballen en dat is gewoon een thuiswedstrijd. Nu zou ik misschien gaan kijken met Julian maar ik weet niet of ik wel of niet heen ga. Het is wel droog maar verder kan ik nou ook niet zeggen dat het super lekker weer is en als ik daar naar de kantine wil met Julian heb ik een probleem want daar moet je een trap voor op en dat red je dus niet met buggy, iig ik niet alleen op dit moment.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oooohhhh jaaa dat wilde ik vroeger altijd al doen, niet voor een bevalling hoor daar dacht ik vroeger nog niet over na hahaha

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik heb besloten eerst nog maar even thuis te blijven, krampen in mijn buik worden wat erger dus ik denk dat ik Julian zo in bad zet en mezelf onder de douche. Kind is gek op in bad zitten, wel met water dan he, dus daar kunnen we rustig een half uur tot drie kwartier zijn hahaha

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow nog even vertellen wat ik vanacht heb gedroomd in de korte tijd dat ik wel aan het slapen was.

De bevalling was dus begonnen op een zondag en Roeland was dus aan het voetballen. Hij had zijn mobiel niet bij de trainer/coach achter gelaten en daardoor moest ik dus naar de kantine bellen. Zeggen die domme mensen in de kantine, in mijn droom waren ze tenminste dom, dat ik maar moet wachten tot de wedstrijd is afgelopen en hij in de kantine kwam want ze gingen hem voor een bevalling toch echt niet van het veld halen. Dus toen was ik heel kwaad geworden en ben ik daar heen gereden om hem op te halen met weeen die om de 2 minuten kwamen ofzo hahahahaha

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Heb alles bijgelezen maar er is niet zoveel blijven hangen...

Ingrid, die buik van jou moet écht speciaal zijn van binnen....!

Ann, jij een slechte n acht en je vriend ook dus. Wel gezellig samen ;)

Mermaid, balen van je kat. Ben benieuwd wat ie heeft.

Marijke, wat een mooie foto's zeg!! Echt erg leuk!

Mirjam, fijn om te lezen dat het geod gaat, alleen balen dat je zo moe bent. Kan me voorstellen, met slecht slapen! Stomme opmerking zeg, van die verpleegkundige.

Ka en TM: succes met afbouwen van de bv meiden.

Sorry voor wie ik nu nog vergeten ben!

@hier: zat er gisteravond echt een beetje doorheen, die harde buiken en pijn onderin ben ik zo zat nu het steeds niet doorzet. Nou ja, een jankpotje en even alles eruit gooien hielp wel. En werd vanochtend gewoon weer wakker met dikke buik ;) Buik leek ook rustig, maar nu toch weer harde buiken...
    Mijn lijf is het wel een beetje zat. Mijn knieën doen echt verrot zeer (opstaan van de wc is moeilijk zeg maar), mijn schoenen passen niet meer, bekken doet weer zeer... Hoort erbij he allemaal ;)
    Extra fijn als de baby er straks is :)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Janne, balen dat het allemaal zoveel pijn doet en kan me wel voorstellen dat je er even doorheen zat/zit hoor!! Denk dat ons lijf dit express doet zodat we straks extra blij zijn als de baby er is;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    #4807 ingrid130, 11 apr 2010
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
    Ow en aangezien we in mijn vorige droom samen aan het bevallen waren, wat vindt je van vandaag??

8. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Mag ik dan ook? Ook al zat ik niet in die droom? Nemen we de rest ook gewoon mee :)

9. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    @Mirjam: wat een zware, zware tijd, zo! Gelukkig heb je nog wat te genieten, maar toch, ontzettend veel sterkte!!!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahahaha ja hoor jij mag dan ook!!! Janne stelde in mijn droom gewoon heel veel mensen voor:D

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb wel mijn zin even veranderd naar beter Nederlands. Dat lijkt de laatste tijd dus echt helemaal nergens op.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Hahaha, leuk zo'n droom. Gelukkig maar dát het een droom was...

@ Janne: Balen dat je knieën zo'n zeer doen.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Ben ik weer.....heb het gevoel dat ik jullie allemaal zwaar aan het verwaarlozen ben, maar was even vergeten hoe druk je ook alweer bent met zon kleintje.....en dan loopt hier ook nog een grote broer rond.....haha....

@Ingrid: meis, wat een droom! Hahaha....het zullen geen voorspellende dromen zijn, maar ik hoop voor je dat het toch echt snel gaat beginnen.....

@Janne: snap je emoties heel goed hoor. Steeds die valse voortekenen zijn heel frusterend. Maar misschien zijn ze wel ergens goed voor en heb je al ontsluiting, waardoor je straks nog maar een klein stukje moet. Ik ga voor je duimen dat jouw bevalling ook snel begint! Ik houd mijn tel goed in de gaten.

@Ann: wat naar van je slechte nacht.....

@Mermaid: ben benieuwd wat je kat heeft. Sterkte!

@Afbouwen BV.....zit ik soms zelf ook aan te denken.

Daarbij ga ik met mevrouw toch maar naar een osteopaat, want ik vermoed dat ze reflux heeft. Vaak komt alles er met golven uit en ze ligt ook vaak te kreunen en herkauwen in haar bedje. Heel sneu. Seeger had het ook en na twee behandelingen ging hij vooruit.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wonder!!!!! Hoe is het nou met jou??? Kan me voorstellen dat je het druk hebt hoor met zo'n kleintje en dan idd ook nog grote broer erbij dus dat je ons verwaardeloosd maakt niet uit hoor!!!

Mag hopen dat het geen voorspellende droom is, nou ja op het beval gedeelte na dan, zit er niet echt op te wachten om met weeen zelf te moeten rijden laat staan naar een voetbalveld hahaha.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meis,

Wat super dat je online bent! Vind je echt super sterk en heb veel respect voor je.
    En wat fijn dat Sophie zo lekker tevreden is. Succes maandag in het ziekenhuis.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Hey meis!

Ja, heb zelf nog steeds last van mijn buik en ik vloei ook nog steeds en mijn temp blijft hoog, maar verder gaat het goed. Moet maandag voor controle naar de gyn.

Die kleine van jou die vindt het maar wat prettig in je buik he?! Hoe voel je je? Zag dat je vanmorgen wel een beetje last van je buik had? Hoe is het daar nu mee?

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden, even snel, want ik moet zo weer weg.

De krampen vannacht hebben helaas niet doorgezet... Vanochtend om 10 uur weer naar het ziekenhuis gegaan. CTG was goed, beebje was al weer wat bewegelijker dan daarvoor in ieder geval. Daarna de echo. Er was iets meer vruchtwater gemeten als gister, maar nog wel aan de weinige kant. Morgen had ik sowieso nog een afspraak staan met de gyn, dus ze wilden morgen nog een echo laten doen en dan aan de gyn overlaten hoe verder te gaan. Op zich ben ik daar wel blij mee, heb ik nog een nachtje extra om zelf te bevallen!!! En dat er iets meer vruchtwater was is natuurlijk een goed teken.

Ik ga er snel weer vandoor, kom vanmiddag nog wel even bijlezen en reageren.

Doei!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oh zie net dat er meer meiden zijn met aambeien...........crisis........dat stukje was ik dus ffkes vergeten na Seeger......aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Komt dat vloeien en je temp omdat er nog iets achter is gebleven??

Ach ja ik heb gewoon een erg gezellige buik denk ik, kindjes zijn er niet uit te slaan;)

Heb nu nog steeds krampen maar weet niet hoe veel tijd er tussen zit, probeer me er niet op te richten in de hoop dat het dan doorzet. Ook weer last van mijn rug, zeurende pijn en steken maar ja de afgelopen tijd zo vaak gehad dat ik er niet meer aan durf te denken dat het nu dan echt begonnen zou zijn:)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dan gaat het vast vandaag gewoon goed doorzetten!!!! Wel beter dat je vruchtwater weer wat meer was geworden en dat de baby wat meer bewoog als gisteren!! Ga voor je duimen!!!

Deel Deze Pagina