April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Kan me voorstellen dat je hartstikke druk bent!

@ Ingrid: Hahaha, ja volgens mij heb je een heeeele gezellige buik inderdaad. Is Julian toen ook zo lang blijven zitten?

@ aambeien: Pff, nou ik hoop dat die me bespaard blijven, maar ja, dat weet je natuurlijk ook niet van te voren.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, dat komt inderdaad doordat er nog steeds placentraresten zitten. Morgen krijg ik weer een echo.....

Hahaha...die buik van jou.....het einde is in zicht, maar kan me goed voorstellen dat je het liever gister dan vandaag hebt. En je hebt dus nog steeds krampen?! Das wel een goed teken. Lekker in beweging bljiven....heb ik toen ook gedaan. Maar had toen zelf ook zoeits van....is dit het dan echt? Of speelt mn lichaam weer een spelletje.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, ja Julian is ook 2 weken langer blijven zitten. Die hoorde volgens mij de zin: morgen inleiden en ineens besloot ie toch maar wel te komen uit zichzelf.

Wonder, beweging krijg ik tussen het typen door genoeg. Julian loopt hier rond en die spookt van alles en nog wat uit en als hij niks uithaalt dan haalt ie mij wel op omdat ik iets moet zien hahaha

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wel balen trouwens dat er nog steeds placentra resten zitten, je bent nu ook al 2 of 3x gecurreteerd toch?

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi Wonder! Je hebt net zo'n hartnekkige placenta als Ingrid dr baby is :p Willen er niet uit! Snap dat je druk bent, leuk om weer even iets van je te horen!!

Ingrid: ben benieuwd of je droom uitkomt. Ik doe even niet mee, wil volg week vrijdag eerst naar de kapper! Daarna mag ie komen.:D

Caro: gelukkig iets meer vruchtwater, wel spannend allemaal. Kan nooit lang meer duren

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hahahahaha, perfect lijkt me! Deal? ;)
    Ik geloof trouwens ook wel dat het goed is dat je aan het eind merkt dat je lichaam niet meer wil. Rond de 25 weken zwangerschap moest ik echt nog niet denken aan dat dit kindje er uit moest, zo lekker veilig in mijn buik... maar nu weet ik dat het gewoon niet fijn meer is in mij ;)

Wonder, vervelend dat Elin last lijkt te hebben van reflux!
    En thanks voor de draaiende duimen!
    Kan me voorstellen dat jeh et druk hebt trouwens, dus heel gezellig asl je meekletst, maar ik snap het dat je er niet aan toekomt!

Caro, fijn dat het er wel goed utizag dus in het ziekenhuis. Spannend hoor voor je, ook hoe het morgen is bij de gyn! Hopelijk gaat je bevalling gewoon beginnen meid!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik wil ook naar de kapper maar eerst dat kind er uit hahaha. Nu kan me haar nog vast en heb zo het idee dat dat niet meer kan als ik naar de kapper ben geweest;) Wilde gisteren wel met Julian naar de kapper maar het licht stond op rood (ze hebben zo'n stoplicht dat aangeeft hoe druk het is) dus die loopt nog steeds rond met haar waar ik eigenlijk net niks mee kan;)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahahah ja ik herken precies wat je bedoelt!!!! Geweldig die kleine mannetjes die alles overhoop halen!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik doe voorlopig ook nog niet mee met bevallen hoor. Ik moet eerst dinsdag nog naar de kapper en 23 april mijn nagels nog laten doen. Dán mag ze komen, hahaha ;).

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja op dit moment moeten de xbox spelletjes van roeland er elke keer aan geloven. Heb al 20x de boekjes weer terug in de hoezen gestopt en alles weer terug in de la gedaan maar blijf bezig hahaha. Hij is er ook de hele tijd bij aan het tellen, eej, tee, drieeeeee en dan weer opnieuw hahaha

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha wat is dat toch met die kappers en nagels van jullie;):p

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Tjonge Wonder, Elin alweer 3 weken zie ik in je banner, het gaat echt hard!

Haha mermaid, het oog wil ook wat, dan maar wat langer zwanger ;)
    Ik ben al bij de kapper geweest gelukkig haha.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben trouwens weer een heerlijke luie zondag. Arco zit te Playstationnen en ik dus achter de laptop....allebei nog ongedoucht.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja erg hè, wat een ijdeltuiten...:D

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is shit.....
    Ik MOET echt, want ik durf nu bijna niet meer naar buiten;)
    Kan alleen nog een staart in, dit kan echt niet meer. (normaal ga ik elke 6 weken en nu al 4 maanden niet geweest:$, je begrijpt coupe troep)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    He bah (wij ook:p)

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja stelletje ijdeltuiten zijn jullie:p

Ik had tijdens en voor de zwangerschap van Julian ook regelmatig mijn nagels laten doen maar door de honden braken ze heel snel af dus ben er mee gestopt en nu zou ik niet weten hoe ik met nagels een luier zou moeten verschonen :) dus doe ik het maar niet meer;)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, coupe troep, da's een leuke :D. Ik moet ook nodig. Er zit echt geen model in. Het is gewoon lang en sluik. Ik wil graag wat meer lagen en een schuine pony/lok aan de voorkant.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahahahha geweldig!!!!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, wat een viespeuken hè, zitten hier nog lekker in ons eigen slaapvuil :$.

Deel Deze Pagina