April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mirjam: hopelijk is het snel opelost... wat doe je precies voor cursus engels??

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ah Mirjam, wat vervelend zeg, én wat ouderwets, BANDJES! Haha, dat gebruikt niemand meer...
    En balen van snoertjes die er niet in zitten enzo....
    Nou ja, nu heb je wel drive om de galerij écht schoon te schrobben... succes!!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    bandjes...??? wat zijn dat??? Kun je dat eten?? Heeeel vreemd!

4. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Doe jij augurk in de spagetti??
    FIjn dat de stroom het zo snel weer doet!

HAHAHA, wij hebben er zelfs TWEE!!:D

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik heb geen idee wat we gaan eten vanavond, weet wel wat ik straks nog even ga eten: broodje met aardbei!!!

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    augurk en spagetti??? Denk niet dat Roeland dat op prijs gaat stellen als ik dat doe hahaha. Wel lekker trouwens augurken!

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ja wie weet heeft papa toch gelijk. maar goed kan natuurlijk nog alle kanten op gaan.
    ik vind het maar moeilijk om te omschrijven hoe ik me nu voel :S niet op en top maar ook niet echt ziek ofzo.
    beetje een raar gevoel... beetje een weeenig gevoel in me buik ( nee geen weeen :p )
    en vooral heel moe!!

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Lekker!!!!
    Hier geen aardbeien helaas. Broodje banaan, ook lekker ;)

Hoe is het met je hoofdpijn?

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hahahaha ja dat bedoel ik !!! wie werkt daar nou nog mee joh... stelletje stofdoeken !!!! Kan hem wel afspelen maar niet opnemen (ja zo'n ouderwetse radio heb ik nog ja hahaha)

Vanavond: Pangafilet met sla en ovenwafeltjes.... hmmmm jammie jammie is echt vrijdag voedsel.. dan is Demi moe van de opvang, en daardoor hangerig enzo dus lekker makkelijk eten.. hihi
    Maar we gaan eind vd middag naar een verjaardag dus zie nog wel gebeuren dat we daar gaan eten ..

En ik heb trek in wat lekkers maar er is niks .....

Naja... er was wel wat...... maar dat is dus al op :)

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    trouwens nog even een vraag aan iedereen die al een kleine heeft. ik wilde vast kinderopvangtoeslag gaan aanvragen ( denk dat hoeven we het niet voor te schieten) maar je moet een sofinummer opgeven. die krijgt je kleine pas na de geboorte natuurlijk maar nou las ik ergens dat je kleine die pas krijgt als het 6 maanden oud is?? is dat echt zo?? dan zouden wij namelijk 3 keer kdv moeten voor schieten!! even 2300 euro ofzo dat heb ik echt niet in me binnenzak hoor :p

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Van mij mag de baby best wel zaterdagnacht ergens geboren worden trouwens, ik heb altijd zo'n last van dat uur verschil, maar dan gaat je ritme toch al flink door de war dus maakt het ook niet meer uit ;)

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hahaha, er is toch een AH onder je huis?! ;)
    Klinkt goed, jullie menuutje. Ik maak helemaal niet vaak vis klaar, ben er niet zo'n held in (weet gewoon niet hoe je het moet kruiden enzo..). Wel vissticks hahaha.

Oke, ik ga verder met stoffen en zuigen, tot later!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahah waarom praten zwangeren toch zoveel over eten! :D:D:D
    zit nu aan een bakje fruit salade van de ah.. :D heb ik mijn gezonde portie voor vandaag iig weer gehad! :D

14. mirjam2112

Elegance... goed zo !! ik ga zo maar eens voor een meloensalade van de appie haha

Pamsie: Euhm.... nee die krijg je gelijk hoor bij de geboorte !! staat op de aangiftepapieren enzo..

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij hadden het sofinummer van Julian heel snel binnen, vraag me niet hoe snel maar wel snel iig.

16. mirjam2112

mijn vriend maakt het ook klaar hoor.. maar deze panga is heel makkelijk.. beetje peper & zout en dan maar een paar minuutjes op hoog vuru in de pan... weet alleen niet met olie of boter :(

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zie je wist dat het snel was maar dat is dus heel snel hahaha

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Olie is voor vis beter maar boter werkt ook prima;)

19. mirjam2112

"Demi kijk eens naar de camera !!!! "
    "NEEEEEEEE!"

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Bandje opsturen ? tjee dat is i.d. wel erg ouderwets !

Lekker naar de griek ! Gefeliciteerd en maak er een leuke avond van nog lekker even met zijn tweeen.

Tja bijna mama.. we zijn allemaal bijna mama .. ha ha..

Eten; ik ga bij mijn schoonmoeder eten. Geloof dat ik rode kool en een gehaktbal krijg... ook best lekker..

Ik ben me toch moe ! Bah. Komt zo een vriendin lunchen, zij neemt de lunch mee... lekker luxe.. wel zin in, want heb haar lang niet gezien ze is op reis geweest. Maar ben ook zoooo moe. Denk dat het misschien door die medicijnen komt, had er gisteren na het innemen ook last van. Vriendjelief is boodschappen doen... wat een schat he !

Deel Deze Pagina