April 2010 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee, ik sta ondertussen te koken :D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier staat de tv op sbs6, roeland is weer thuis. Zal zo eens gaan kijken voor het eten want dat moeten we ook nog doen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ga me even omkleden en opmaken. Het wordt toch maar mijn spijkerrokje met iets erop. Nu nog bedenken wát in godsnaam....Pfff, dilemma's dilemma's :p;):D

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kan iemand deze blonde doos vertellen hoe je de zonnekap uit de rand van de maxi cosi krijgt???

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

uhm neeej:p
    sorry ladyz:p

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Veel plezier!!!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja hier ook langzaam... maar goed die is ook best groot die van mij ;) show je um als ie klaar is?

8. Trotsemama1

hahah nee niet leuk dilemma's:p

9. Trotsemama1

meiden ik ben er van tussen
    vond het weer een gezellige dag met jullie:p
    ik ga hier de kleine meid op bed slingeren met manlief en daarna gaan wij eten

mssn tot vanavond
    en anders een fijn weekend:)

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    echt gaaf!
    Meike heeft al sinds ze een paar maand is een armbandje om, moet binnenkort een stukje bij aan denk ik. En als ze niet meer zoveel op de grond speelt dan kan ook haar naam opnieuw gegraveerd ;)

Moet ik ook nog voor de baby kopen straks!

ik had zelf ook zo'n armbandje en eva ook alleen die van eva is spoorloos...

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    vind oorbellen bij hele jonge kinderen ook niet zo hoor... Eva kreeg ze toen ze 4 was, toen koos ze er zelf voor, ze wilde het toen heel graag en op die leeftijd kan je het ook uitleggen. Ik was zelf 6 maar eigenlijk nooit meer oorbellen in... volgens mij toen ik ging trouwen voor het laatst... ja dit was de laatste keer (25 april 2jr geleden, ze zijn nog steeds open.

Bekijk bijlage 61524

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden ik ga eten en daarna gezellig om de bank met mn mannetje, hij is vanavond niet gaan sporten. Morgenochtend intake kraamzorg, dus tot later en alvast een fijn weekend.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napoleon: mooie foto van jou!
    TM: spannend met de huizenjacht!
    Ann: sterkte met je rib wijffie!

Uhm.. iemand vergeten?! Sorry..
    Zo, net gegeten, hondjes uitgelaten, samen de afwas gedaan en dadelijk gaan we ff op visite..

Ik wens jullie allemaal een fijne avond!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ben ik wel met je eens ingrid ;) Vorige week zat ik er ook helemaal doorheen maar na een goed gesprek met de vk en ook zelf de knop omgezet te hebben gaat het gewoon een stuk beter.

ik weet ook dat ik straks mijn buik, of eigenlijk de inhoud, heeeeel erg ga missen, ook al heb je dan je baby op je arm, de friemeltjes en schopjes in je buik zijn dan weg.

Ik heb ook veel ongemakken en pijn maar goed, dat is nou eenmaal zo en gaat ook wel ooit weer over.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    is dat zo? grappig, ik kwam ook een week later ;)
    xander niet, die kwam op de datum.

maar ze zeggen ook dat de 2e vaak langer blijft zitten dan de 1e omdat de placenta dan vaak beter is en beter hecht.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    gewoon doen! wie weet duurt het lang idd en dan heb iig wat te doen :p

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: je leest het pas als je terug bent dus zal ik maar niet zeggen eet smakelijk maar ik hoop dat het gesmaakt heeft ;)

@tm: mooie woning ;) lekker ruim!!

@napoleon: leuke foto ;)

@ladyz: suc6 met de intake morgen

@hier: nog steeds een beetje aan het rommelen. maar niet echt regelmaat ofzo.
    ik ga ook niet elke keer melden dat het er weer is of weg is :p als het serieus wordt horen jullie het wel ;)
    zal denk ik wel los lopen.

geloof dat er zat meiden zijn die al dagen rommelen gaan jullie maar eerst ;)
    mocht ik vanavond niet meer online komen ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft.
    en voor iedereen die we niet online zien dit weekend
    fijn weekend ;)
    en wie weet snel babynieuws van ka!!!

18. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    hallo dames!!!!!
    Er zijn nog mensen die moeten werken!!!!!!:D:D:D

Ik dacht; ow het is rustig op mijn werk ik ga even bijlezen. Hallo meer dan 40 pagina's!!!! Het is goed dat ik koopavond heb.

Net voor het laatst een BigMac menu gehaald. mjammie mjammie.

@Kris Spannend het inleiden. Dat duurt niet lang voor je.

@Ka Heel veel sterkte nu. Ik zit met spanning op het verlossende woord van je buddie te wachten hoe het met je gaat. (en hoe klein/groot de baby is)

@Kleintje Welkom thuis.

@Wonder. Hoop dat Elin snel opknapt.

@Pamsie en Ingrid Mochten jullie samen puffen/bevallen. Ik heb het nr. ook van Ingrid dus dat nieuws zal snel op ZP komen.

@Ann Het zit je echt niet mee. Daarom....digi-knuf.

@Onsukkie. Ik hoop dat de zorgen weggewaaid zijn in de buitenlucht.

19. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    "Kan iemand deze blonde doos vertellen hoe je de zonnekap uit de rand van de maxi cosi krijgt???"
    @ lz:
    ik heb ook heel erg zitten worstelen met die kap destijds. Vlgs mij moet je aan de bovenkant vd maxi cosi de achterkant iets los maken van het stoelgedeelte. Daartussen zit nl die kap, die kun je er dan tussenuit halen. Ik laat 'm nu altijd een stukje uitsteken zodat ik 'm makkelijk tevoorschijn kan halen.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :D hahaha zo'n huis wonen wij ook ongeveer in ;) alleen huren wij

Deel Deze Pagina